{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.524 visninger | Oprettet:

Call Me - hvad siger i ? {{forumTopicSubject}}

Overvejer at skifte telefonselskab til call me.
Vil bare gerne høre jeres erfaringer med dem?
Kommer der nogen uforudsete udgifter?
Og er der nogen der ved om de udbyder forsikringer hvis man nu køber en ny tlf der? Og er det til at regne med, samt garaniten også?
Gerne alles erfaringer! smiley

På forhånd tak . Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Call Me - hvad siger i ?
  • #1   1. sep 2015 jeg har call me, jeg er fint tilfreds, ingen problemer med intet netværk osv. du skal være opmærksom på at de tager lidt for kontor halløj, med regninger osv, jeg giver 6.50 hver 2 måned i kontor ting.

  • #2   1. sep 2015 Jeg har ikke fortrudt et skifte fra telmore til call me i nu, er ganske godt tilfreds med deres mobildækning og prisen indtil videre.

  • #3   1. sep 2015 Vi har skiftet fra telemore og over til callme, da de skulle have bedre dækning, men er ikke imponeret, det er ikke en dyt bedre smiley

  • #4   1. sep 2015 De benytter Telenors netværk, som er danmarks bedste på 3G og på sigt også 4g. Call me er især et virkelig godt tilbud hvis du tager musiktjnesten Tidal med, som minimum er på højde med Spotify!

  • #5   1. sep 2015 Jeg kører rundt i hele landet, der har jeg den bedste dækning med telia net, og call me er deres billige afdeling.

    Jeg er fint tilfreds og aldrig fået regning på andet end det jeg vidste i forvejen.


  • #6   1. sep 2015 Telenor og telia deler netværk forresten smiley

  • #7   1. sep 2015 vi har call-me begge 2 og har haft dem siden de engang hed Debitel, intet at klage over smiley

  • #8   1. sep 2015 Har haft Callme i 2 år og aldrig haft problemer :o) Altid super service og god dækning over hele landet.
    Også får man mere end jævnligt opgraderet sin pakke uden merpris.. ;o)


  • #9   1. sep 2015 Har heller ingen problemer med call me

  • #10   1. sep 2015 Har haft callme siden januar, og har endnu ikke oplevet nogle problemer, eller noget uforudset, til gengæld er min pakke blevet opgraderet 2 eller 3 gange, uden merpris...
    Min kæreste skiftede samtidigt, og købte ny mobil gennem dem, hun har forsikring osv. på den derigennem, og der har ikke været noget som helst, men hun har så heller ikke skullet bruge forsikringen endnu...


  • #11   1. sep 2015 Tusind tak for svarene smiley
    Det lyder rigtigt godt, og det bliver da skrevet bag øret smiley


  • #12   1. sep 2015 Som sagt kører Call Me på Telias og Telenors fælles netværk, som er Danmarks bedste. Har ingen erfaring med dem, da jeg altid har ville have et selskab som har en butik, jeg kan gå ned i hvis det var problemer. Nu arbejder jeg dog selv i et teleselskab, så det er der jeg er kunde.

    Du skal bare huske at du ikke bare lige kan gå ned i en butik og få et SIM-swap hvis fx dit SIM-kort er gået i stykker, for så skal det sendes med posten.


  • #13   1. sep 2015 Har også Call me, og er super tilfreds med det. Skide godt net og syntes de laver nogle gode telepakker smiley

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #14   1. sep 2015 At kalde telia og telenors netværk for danmarks bedste er nok lidt en overdriverivelse.
    Har lige skiftet fra Telenor til Telmore (TDC) da jeg på telenors netværk aldrig vidste om jeg havde data eller ej, selv deres 3G forbindelse svingede meget fra dag til dag, nogle dage kunne jeg få 4g med 40mbit, næste dag måske edge-3g med 2mbit, og stort set aldrig andet end 2-4mbit indendøre.
    Nu er jeg på tdc's net, og har ikke været under 20mbit 4g indendøre endnu.

    Den eneste jeg kender der har Callme er mega utilfreds med dem, idet halvdelen af de opkald han modtager går direkte til hans tlf svarer, selvom han sidder med telefonen med forbindelse, og callme's begrundelse, er at når han er på 4g, kan man ikke modtage taleopkald (hvorfor skulle man så have 4g på sin mobil, hvis det blokere for taleopkald?)

    han er også på vej over til Telmore nu, da TDC's net har væsentligt bedre dækning end både telia/telenor og 3 har i de områder vi bor.

    Er du i tvivl om du vil få ordentlig dækning, kan ringe til CBB/Bibob (kører også på telenors net) da de kan give dig en live status på hvordan dækningen er i dit område, istedet for den oversigt over "best case scenario" dækning som er på de kort alle selskaberne har på deres hjemmeside.


  • #15   1. sep 2015 En enkelt tilføjelse til kommentaren ovenover. Pas på med at ringe ind og spørg efter dækningen da konsulenten måske bare siger, den er pisse god for at få et salg. Google istedet selv dækningskortet!

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #16   1. sep 2015 Berndt lige præcis det du beskriver der har jeg og to venner oplevet på Telenors net. At opkald og sms aldrig når frem.
    Vi kunne sidde ved siden af hinanden og ringe op og alt lyder som det plejer ved når man ringer. Men den anden telefon modtager aldrig opkaldet.


  • #18   2. sep 2015 Det er skam ren fakta berndt smiley
    TDC er lige i hælene og overgår vidst Telia - Telenor inden for et par uger. At du måske har oplevet et udfald et bestemt sted med Telenor, men ikke med TDC, betyder jo ikke at TDCs net er bedre. Det betyder st det er bedre for dig.

    Kan desværre ikke linke til nogen kilde da det blev fremlagt på et møde - kilden der blev brugt der kan jeg ikke huske smiley Selvfølgelig er der mange test som siger det ene og det andet. Jeg kan ikke mærke forskel på Telia - Telenor netværket kontra TDC.

    Men altså - det siger de alle jo. Selv selskaber som har virkelig ringe dækning pryder sig af at have den bedste.

    En lille guide:
    Skal du have suveræn dækning i storbyer og langs motorveje skal du vælge et Telia - Telenor netværk.

    Skal du have den allerbedste dækning i småområder hvor der måske er ringe dækning skal du vælge et TDC-netværk, da de dækker mere bredt.

    Nogle selskaber benytter både Telia - Telenor netværket samt TDC. Man kan bare kun bruge ét ad gangen smiley


  • #20   2. sep 2015 Du bor nok i et af de kendte huller Pernille smiley

  • #22   2. sep 2015 Det er altid vist udendørs. Du skal kigge på indendørs smiley sådan plejer det at være og så viser den måske kun 2G.

  • #24   2. sep 2015 Haha, ja, så kan det kun være mange træer osv det stopper signalet. Og hvis du siger at du bor ude på en flad mark nu bliver jeg sur smiley

  • #26   2. sep 2015 Jeg har som sådan ikke problemer med opkald, men data er mega ringe, det er i Esbjerg og ikke ude på landet.

  • #27   2. sep 2015 Har ingen problemer med hverken 3 eller 4g i esbjerg?

  • #28   2. sep 2015 Pernille, du har tilfældigvis ikke en iphone,

  • #30   2. sep 2015 Så har du sikkert stadig samme problem ?


  • #32   2. sep 2015 Der er en del steder i Esbjerg hvor der er dårlig dækning, og det er ikke kun mig der har det smiley

  • #33   2. sep 2015 3 er lort, og sårn er det, de har bare ikke master nok, men dækningen i udlandet er genial!

  • #34   2. sep 2015 Telia har samme løsning som 3 som 3 på de store abb. smiley


  • #35   2. sep 2015 Med mindre 3 har fået lavet meget bedre dækning siden jeg skiftede, er de slet ikke så dækkende som telia.

  • #36   2. sep 2015 3 udvider vidst ikke pt.

  • #37   3. sep 2015 Da jeg havde call me for ca 1 år siden (Flyttede pga. arbejdsmobil) Jeg har været super godt tilfreds med det. Har haft kontakt med deres kunde service 2 gange og der hjalp de godt i gennem begge gange!

    Havde 10 timers tale samt 10 gb data med 4G

    Kan kun anbefale!


  • #38   3. sep 2015 Har skiftet fra Telmore til callme.
    før kunne jeg ikke modtage eller ringe når jeg var indenfor hjemme, men via Telenor's netværk er der ingen problemer. årsagen er så måske fundet til den dårlige tdc dækning, de har skiftet antenner på den lokale mast og lige siden har ingen i området haft ordentlig dækning. Men iflg tdc er der ingen problemer. dog er minimum 75 abonnenter flyttet inden for de sidste 2 måneder. (bor i en lille by med 200 indbyggere så 70-75 er en del, dæknings problemerne har sågar været oppe på et borgermøde)

    udover det er jeg vældig tilfreds med callme regelmæssige opgraderinger gratis er sq dejligt..


  • #40   4. sep 2015 Har Call Me og har oplevet det med ikke at modtage nogen opkald, men de er er billigere end Telenor, mener jeg giver 139 for fri alt og 2 GB data, som jeg ikke bruger, det er vidst lige blevet opdateret til 4 GB, gratis.
    Men jeg skifter til noget andet jeg muligvis skal til at sælge, der koster det 99,- samt gratis oprettelse, for det billigste og 129 for det dyreste med 12 GB data, Tele Nors net de bruger.


  • #41   6. sep 2015 Det bedste selskab vi har haft til d.d , regning passer hver gang , vi giver for 2 mobiletelefoner 300kr pr mdr +\_ 20kr , forbindelsen har vi heller ikke noget at klage over , så jeg vil gerne anbefale Call Me.

  • #42   8. sep 2015 Call me er pisse godt billigt ingen problemer

    Og dækker utrolig godt før skulle jeg stå i haven og ringe for at have signal med 3 i østjylland

    Nu kan jeg trække internet inden for på 3 g er dæme glad for det troede bare der geneerlet var dårlig dækning her


Kommentér på:
Call Me - hvad siger i ?

Annonce