{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Nyt Job {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Den økonomiske situation er desv ikke hvad den har været, og kan pt ikke finde nogen egentlige jobs. I den forbindelse har jeg fået et tilbud, nemlig jobbet som Kirketjener. Nu tænker jeg så, er der muligvis nogen herinde som har været kirketjener? Og som kan forklare lidt om jobbet. Er det godt? Er det hårdt? Ect.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt Job
  • #1   17. sep 2015 Aner INTET om emnet.... Men jeg tør godt at love dig at det på ingen måde er hårdt, måske psykisk, fordi dagen nok kommer til at gå pæææænt langsomt.

  • #4   17. sep 2015 ud fra det link H.C kom med er det godt nok et af de mest afslappende jobs jeg har set, udover at samle affald i vejkanten selvfølgelig smiley

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 730
    #6   18. sep 2015 Du klargører alt fra gudstjenester til begravelse/bisættelser/bryllup/konfirmation, menighedsråds arrangementer, evt ældre klubber kirken måske holder.
    Rengøring og vedligehold.. kald det et slags vicevært job i kirkelig øjemed.

    Arbejdstiderne er generelt bare noget lort, afhængig af de afløser du har, da man skal afsted hver søndag, og mange fre/lør (bryllup fx). samt alle kristlige helligdage (påske pinse osv)

    Lønnen er ikke synderlig atraktiv(~20k). Men der er __MEGET__ frihed med arbejdsopgaverne og mødetid derom.

    Sådan er min mors arbejde ihvertfald smiley

    lide side hint,, det er ret beukratisk...Men hvis du har været i en amerikansk virksomhed før, finder du nok ikke den store forskel

    Hun ejede sjovt nok domænet kirketjener.dk til for 2 år siden, da hun ved ret blev pålagt at overdrage det til kirketjener forreningen i danmark.. Trods hun kun brugte det til arbejdsøjemed med at skrive arrangementer der skete lokalt (i randers) til de ældre og konfirmander.... men retten mente ikke det var nok forbindelse, iforhold til at være kirketjener (??????????????).. Hun havde ejet det i knap 6 år før det..


Kommentér på:
Nyt Job

Annonce