{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Jacob J
Jacob J
Tilmeldt:
8. apr 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4

Hvad er min Saxo VTR værd? {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at sælge min ellers flotte Citroen Saxo, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil/kan tage for den. Har kigget lidt på Bilbasen og DBA, for at se hvad folk tager for dem, og det svinger mellem alt fra 8000,- til 25.000,-. Jeg vil selv mene at min Saxo ligger i den dyre ende, men hvad mener i? smiley

Her er lidt info om bilen og billeder:

Citroën Saxo, 1,6i VTR, 3-dørs, 1997, servostyring, km 244000, blåmetal, nysynet, ABS, airbag, startspærre, 15" alufælge Benzin

Har denne flotte Citroen Saxo VTR 1.6 som lige har været gennem syn (09-2015).
Den har for nyligt fået skiftet klodser og bremser og batteri.

Yderligere har den fået (Lovlige) Angel Eye lygter som lyser flot, samt en hel ny (Lovlig) Ulter Sports Udstødning som lyder rigtig godt, uden at larme for meget. Den har også fået installeret 2x90W og 2x360W højtalere i hattehylden så der er bedre lyd.
Den tidligere ejer var en ældre mand og bilen kører upåklageligt og med dens Sports udstødning og K&N Sports Luftfilter, er den heller ikke specielt langsom på trods af dens ellers lille 1.6L Benzin motor.
Der er monteret 4 sorte 15" Alu Fælge med næsten helt nye dæk (Har kørt et halvt år), yderligere følger der 4 fine vinterdæk med fælge med. Ruderne bag i er tonede.

Med i prisen følger: Originale Lygter, Original Udstødning og de 4 vinterdæk og fælge.

Håber at i kan give mig en realistisk pris, for mig er det ikke vigtigt at den bliver solgt hurtigt, men at den bliver solgt til en ordentlig pris smiley

Mvh.

Jacob D. Jensen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er min Saxo VTR værd?
  • #1   6. okt 2015 Som hovedregel er det årgang og km der afgør prisen. Standen er også en væsentlig faktor. Buler/ridser/stand i kabinen. Forvent ikke at lygter/anlæg osv hæver prisen.

    Men sæt den til det du gerne vil have for den og se om der kommer henvendelser. Gør der ikke det, er den for dyr. smiley


  • #2   6. okt 2015 ca 13-15000

  • #3   6. okt 2015 Få noget bumpershine eller noget på det rå plast i kofanger, ellers kan man få indtrykket af den ikke er voldsomt plejet i resten..

  • Jacob J
    Jacob J Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #4   6. okt 2015 Mange tak for alle jeres svar smiley
    Jeg havde selv 15.000 i tankerne, men skal den sælges til 15.000 skal den nok som #3 siger, pudses og poleres inden der bliver taget nye billeder til annoncen. Men nu vil jeg nok lige prøve at sætte en annonce på DBA og se hvad der sker smiley

    Igen mange tak for svarene smiley


  • #5   6. okt 2015 Monter de originale dele, og brug geilet som forhandling ved en interreseret køber. Det sælger bedere end med alt det gøjl monteret på bilen.

Kommentér på:
Hvad er min Saxo VTR værd?

Annonce