{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.808 visninger | Oprettet:

Kontanthjælpsregler som ung {{forumTopicSubject}}

Hej BG! Jeg er færdig med 3.g her til sommer og kunne derfor godt tænke mig, at komme ud at rejse, men må man modtage kontanthjælp som nyuddannet når man rejser?
Nærmere bestemt har jeg fundet et godt tilbud på en jordomrejse på en skonnert(sejlskib), det vil koste omkring 8000 om måneden og man kan rejse så mange måneder man vil, men må jeg modtage kontanthjælp mens jeg er ude at rejse i flere måneder?
Jeg har jo aldrig været på offentlige ydelser udover SU, og jeg har da også et lille job nu, men det er begrænset hvor meget jeg kan nå at spare op inden august måned næste år, derfor ville de cirka 3,7 k som jeg ville kunne få i kontanthjælp hjælpe mig rigtig meget under en sådan rejse. smiley

-Mvh. Mathias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontanthjælpsregler som ung
  • #1   27. nov 2015 Det er da den værste måde at nasse på samfundet på.

    "jeg vil gerne på en stor dyr jordomrejse, plzzzz alle i danskere betal for mig". Det er lavt.

    Få dig et ekstra job. Jeg havde to jobs efter 3.g og tog til usa i lidt over en måned. (kostede mig omkring 45.000).


  • #2   27. nov 2015 Selvfølgelig kan du ikke rejse og være på kontanthjælp.
    Kontanthjælp modtager du imens du er jobsøgende og derfor skal du stå parat, hvilket du jo ikke er i udlandet.
    Så vidt jeg husker skal man være aktiv jobsøgende hos et jobcenter mens man er på kontanthjælp.
    Men jeg er rimelig sikker på man ikke kan rejse og være på kontanthjælp samtidig. Hvilket også giver god mening.


  • #3   27. nov 2015 Det korte svar = Nej

    Det lange svar = Det burde være så simpelt logik, at dit indlæg burde være overflødigt. Kontanthjælp er til folk der ikke kan få et arbejde, men virkelig gerne vil. Ikke til folk der vil ud og rejse, men ikke har råd til det.


  • #4   27. nov 2015 Det er nok månedens dummeste indlæg. Tak for grinet.

  • #5   27. nov 2015 Samfunds nasser.... Suk smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #6   27. nov 2015 Nej.

    Løsning: Find et job og spar op !


  • #7   27. nov 2015 Det er desværre sådan typer, som gør det svært for folk som HAR brug for kontanthjælp, at få den optimale hjælp/ydelse...

  • #8   27. nov 2015 Normalt blander jeg mig ikke i sådanne emner! Her har jeg dog et kort spørgsmål: Hvordan i al verden kan man bestå 3 år på et gymnasium, og så stille sådan et spørgsmål?

  • #9   27. nov 2015 I første omgang ift de regler der nu er på kh så skal du ud og arbejde eller bliver sat igang med aktivering når du under 25 eller 30 (er ikke helt sikker på alderen) lidt underligt at man vil på kh for så at tage en jordomrejse i samme omgang.

  • #10   27. nov 2015 Bare let røven og kom ud og arbejd for fanden

  • #11   27. nov 2015 Må du ende som hajføde i atlanterhavet

  • #12   27. nov 2015 Når man er på kontant hjælp skal du stå til rådighed til at tage et hvert arbejde som de smider dig ud i også selvom det er at rense toiletter på det lokale plejehjem og der ved må du ikke forlade landet ikke en gang en tur til Tyskland efter øl hvis det skal være helt efter reglerne

  • #13   27. nov 2015 Du skal jo stå til rådighed for arbejdsmarked når du modtager offentlig ydelse. Og det gør du ikke når du forlader landet

    For at være berettiget til uddannelses- eller kontanthjælp skal du opfylde følgende betingelser:

    Dine forhold har ændret sig, så du ikke længere kan forsørge dig selv eller din familie. Ændringerne kan fx være arbejdsløshed, sygdom, barsel, separation eller skilsmisse
    Du skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet og være aktivt jobsøgende.
    Hvis din ægtefælle eller samlever har indtægt, som kan forsørge jer, har du ikke ret til uddannelses- eller kontanthjælp, idet ægtefæller samt samlevende over 25 år, har gensidig forsørgelsespligt.
    Hvis du eller din ægtefælle/samlever har formue, som kan dække jeres økonomiske behov, kan du ikke få hjælp. Formue kan fx være indestående i banken, friværdi i ejerbolig, aktier, obligationer eller bil.



    Stå til rådighed på arbejdsmarkedet

    Du skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet og være aktiv uddannelses- eller jobsøgende, med mindre du ikke kan arbejde på grund af fx sygdom, barsel, manglende børnepasning eller lignende.

    Så nej du kan ikke tage ud på en rejse i flere måneder og få hjælp, det er for egen regning.

    Brian sikke noget fis. Du må gerne tage over grænsen i din fritid. Står igen steder du ikke må forlade landet for at købe ind.


  • #14   27. nov 2015 Fuck en taber du er, skammer mig over at komme fra samme generation som dig!

  • #16   27. nov 2015 Lyder fedt smiley

  • #17   27. nov 2015 føj for helvede

    prøv lige og tænk på gamle hr jensen nede på plejehjemmet som skal ligge i sit eget lort og pis og leve af ugegammelt smørebrød


  • #18   27. nov 2015 Brian Lidt oplysninger til dig

    Omkring at stå til rådighed

    http://soroe.dk/job-og-ledighed/ny-som-ledig/at-staa-til-raadighed

    Så du må forlade landet lige så tosset du vil. Du skal bare kunne påtage dig et arbejde med 1 dags varsel. Loven siger ikke du ikke må tage ud og handle i Tyskland eller et andet land.


  • #19   27. nov 2015 Jeg tror han laver pis. Der umuligt nogen der kan spørge om noget så dumt. Det er lige før jeg ikke engang tror den yderste venstrefløj vil sige det er idiotisk.

  • #20   27. nov 2015 8000 i måneden lyder også dyrt. Som regel kan man "næsten" komme med gratis hvis at man er frisk på at yde noget.

  • #21   27. nov 2015 Du har næsten et år til at spare op??? smiley

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #22   27. nov 2015 skynd dig at meld dig i en akasse.. så får du jo understøttelse (højere end kontanthjælp) så snart du slutter fra 3g. Så har du da en 12k om mdr (noget mere end kontantjælp).. kør det et par mdr som jobsøgende så har du da til din rejse.. givet du ikke har for mange udgifter..
    I værste fald får du jo måske en midlertidig stilling et sted - så går det jo bare endnu hurtigere smiley

    Hvor Etisk man så har det med det,, tjaa smiley


  • #23   27. nov 2015 Ja lad os alle hjælpe ham med måder han kan malke systemet...

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #24   27. nov 2015 akassen er jo ikke offentlig, men en privat aktør

  • #25   27. nov 2015 Prøver du at retfærdiggøre det?

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #26   27. nov 2015 læs #22 igen mester smiley

  • #27   27. nov 2015 Tvivler jeg på høhø

  • #28   27. nov 2015 læs #23 igen mester og forstå sarkasmem

  • #29   27. nov 2015 Sarkasmen i at han faktisk måske mener det i ramme alvor? Han har jo ikke svaret på nogle af jeres svar ^^

  • #32   27. nov 2015 Hvis jeg tager udgangspunkt i hvor dumme nogle i dagens Danmark kan være, så kan jeg sgu sagtens komme i tvivl.

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #33   27. nov 2015 Altså nu må i give ham,, han har jo ikke brugt google på gym, for så stillede han jo ikke det her spørgsmål smiley

  • #34   27. nov 2015 Men bare at han kan få sig til at spørge smiley
    Jeg håber da for ham at han mener det i sjov haha


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #35   27. nov 2015 vi andre søger da også rentefradrag, befordring, moms/skatte/told refusion osv. Det skudda dumt ikke at bruge sine mulighedder når de nu er der. At det så vil tage 10sek at google kontanthjælp er en anden ting.
    Men fif og tvifler er mere tricky at google smiley


  • #36   27. nov 2015 Iøvrigt kan han ikke få a kasse efter en ungdomsuddannelser såsom, HG, HF STX og lign..

    Men dumt... det er det.. -.-


  • #37   27. nov 2015 Det kræver, heldigvis, minimum en EUD(erhvervsuddannelse) at få de 90 ECTS point der skal til for at få dimittendsats hos a-kassen.

    Jeg tænker det er en troll, så jeg gider ikke skrive et langt rant.


  • #38   27. nov 2015 Idiot!

  • #39   27. nov 2015

    profilbillede
  • #40   27. nov 2015 Fair nok at du spørger det skal du have lov til, men hvor synes jeg at det er tragisk med en sådan tankegang.. Vores samfund skal tage hånd om dem som har brug for hjælp, og ikke bare være en malkeko! Men du er jo desværre ikke den eneste smiley

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #41   27. nov 2015 Nu tager jeg ikke personen i forsvar.men hvor mange ved hvad de vil efter efter en gymnasial uddannelse?
    Da den slet ikke er erhvervsrettet er det da kun en god ting at komme lidt ud og blive ældre.
    Så har man måske en tanke hvilken vej mam vil gå ?
    Og efteruddannelse er skam et stort marked idag. (HD/Master).
    Disse koster tilmed 30-70k pr semester fra egen lomme, givet man ikke er fuldtid


  • #42   27. nov 2015 Sorry hvis jeg har stødt nogen! Nu er der jo langt fra ord til handling, og jeg mindes da heller ikke at have sagt noget om at jeg ville benytte mig af muligheden. Jeg ønsker til hver tid at forsøge mig selv, og jeg har skam også et studiejob lige nu, hvilket jeg har haft gennem stort set hele min gymnasie tid. Når det er sagt er det stadig rart, at vide hvordan reglerne er skruet sammen på et område som man aldrig har haft med at gøre før.
    Og nej jeg er ikke en dum lille gymnasie knægt som er tabt af hvor tids ungdom, hvilket jeg synes er noget helt åndsvagt at sige! Hvis min generation er nogle samfunds nassere skal i da bare være glade for i ikke levede i '68...
    Til de meget nysgerrige kan jeg sige, at jeg skam er en meget flittig elev, mit gennemsnit ligger vel et lille stykke over 7, så nej jeg er ikke nogen 12 tals elev, men hvem fanden er egentligt det udover de få man hører om i medierne? Min sociale baggrund havde ikke spået mig den fremtid, som nu er blevet min nutid, derfor har jeg da også kun grund til at være stolt af mig selv!
    En anden gang så tænk før i sviner folk til på nettet, det er rigtig nemt at være et røvhul i 2015.


  • #43   27. nov 2015 Det skal da også siges at jeg endda betaler skat i dette land, så tro det eller ej så bidrager jeg også til de gamle som roder rundt i deres eget pis og lort smiley

  • #45   27. nov 2015 smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #46   27. nov 2015 44# så vidt jeg ved får jeg ikke kontanthjælp lige nu, og det er klart min indkomst ikke er ret høj når jeg hverken er i lære eller har mulighed for at arbejde fuld- eller deltid.

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #47   27. nov 2015 Tilmeld the dig en akasse.
    Lad lønslaver betale for dig nu på understøttelse ?:-)


  • #48   28. nov 2015 ja men for fanden,,jeg kender folk som er på førtidspension men aligevel tager til deres hjemmelande og nyder livet nogle af dem kører ny audi mens jeg som arbejder i dk kører yaris...hvem er den dumme mig elle dem? når politikere må snyde hvorfor må vi ikke`?

  • #49   28. nov 2015 Hvad har du så af indkomst?

    Hvis du har et en indkomst hvorfor vil du så på kontanthjælp i stedet for at spare op?

    Men det spørgsmål jeg er allermest spændt på, synes du selv det var rimeligt at modtage ydelse fra systemet imens du hyggede dig?


  • #50   28. nov 2015 @#49 jeg tror ikke du har læst mine indlæg ordenligt! Den enesteoffentlige ydelse jeg har modtaget og stadig modtager er statens undrvisningsstøtte, og den arbejder jeg da skam for at få, sidst jeg tjekkede gik jeg stadig i skole.
    Jeg har ALDRIG sagt at jeg hellere vil på kontanthjælp end at spare op, jeg har tværtimod sagt det modsatte.


  • #51   28. nov 2015 Så vil jeg gerne lige komme med et indspark...eller to.

    Du arbejder ikke for din SU, du får din uddannelse betalt, og staten får så forhåbentlig de penge ind igen, når du får et job. For dem er det en investering i dig, ikke en aflønning. Forstå mig ret, jeg synes du har fortjent dem og jeg er stor tilhænger af at vi bor i et land hvor vi kan få betalt vores uddannelse og samtidig få økonomisk støtte, så vi ikke behøver arbejde, men kan koncentrere os om studiet.


    Second: lad være med at lytte til dem der siger at "sådan kan du jo bare gøre, for det gør de andre også". Det er en lad og amoralsk holdning at have, at fordi nogen snylter, så kan man også ligeså godt selv gøre det.

    Jeg håber du finder en måde, at komme ud at rejse på. Men jeg håber ikke det bliver på "min" regning.

    Held og lykke med det smiley



  • #52   28. nov 2015 WTF Brian ! Det var et meget sigende og sobert indlæg.. Hvad går der af dig smiley

  • #53   28. nov 2015 Jeg har mødt en del politikere der delte bolcher og balloner ud da jeg gik på IBC i sin tid. jeg tænkte at det krævede en minimal indsats at byde ind med noget mere attraktivt. F.eks. indsigt i hvordan den virkelig verden fungerer smiley

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #54   28. nov 2015 mærks modtog også folkepension,,, det var han jo berettiget til smiley

  • #55   28. nov 2015 Søren 1 Ja men man er ikke berettiget til kontanthjælp når man skal til fuske sig det.

    Mærsk ville ikke have den pension, men de påtvang han den. Så der er sgu en forskel på disse to ting


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #56   28. nov 2015 folkepension er noget man søger

  • #57   28. nov 2015 Søren 1 derfor er alle stadig berettiget til den, det er man ikke til kontanthjælp.

    For at få folkepension

    Du kan få folkepension, fra du er mellem 65 og 67 år afhængigt af, hvornår du er født. Du skal som hovedregel også opfylde tre betingelser:

    være dansk statsborgerhave fast bopæl i Danmark have boet i Danmark i mindst tre år fra du fyldte 15 år, til du nåede pensionsalderen.

    Det er dog ikke altid nødvendigt at opfylde de tre betingelser. Der kan gælde særlige regler for dig, fx hvis du bor i udlandet, er EU-statsborger eller er flygtning.

    Kontanthjælp er for dem der IKKE kan forsørge sig selv, fordi de måske har en sygdom eller andet, der gør at de har svært ved at finde et job.

    Kontanthjælp er IKKE til folk der vil ud at rejse på andres bekostninger.


  • #58   28. nov 2015 Hold nu kæft! Jeg havde ret! Han mente det i ramme alvor!! smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #59   28. nov 2015 det da noget selvmodsigende pjat smiley
    I så fald er alle også berettiget til kontanthjælp - med lidt undtagelser


  • #60   28. nov 2015 Søren 1 det er det da ikke

    Man har ikke krav på kontanthjælp
    Kan man forsørge sig selv har du ikke krav på kontanthjælp
    Så hvorfor er det modsigende?

    Læs nu det her

    Ret til kontanthjælp eller uddannelseshjælp

    Du kan søge om kontant- eller uddannelseshjælp, hvis du i en periode er ude af stand til at forsørge dig selv og din familie.
    Betingelser for at få hjælp

    Du skal have været udsat for en social begivenhed, fx sygdom, arbejdsløshed eller samlivsophør.

    Dit behov for forsørgelse må ikke kunne dækkes af andre ydelser, som fx dagpenge, pension mv.

    Hvis det er muligt, skal du og din evt. ægtefælle stå til rådighed for arbejdsmarkedet og aktivt forsøge at komme i job.

    Hvis du ikke kan stå til rådighed for arbejdsmarkedet, har du pligt til at deltage i aktiviteter, som kan medvirke til at du bliver i stand til at arbejde.
    Forskellen på kontanthjælp og uddannelseshjælp?

    Hvis du er under 30 år og ikke har en kompetencegivende uddannelse, vil du skulle søge om uddannelseshjælp.

    Hvis du er over 30 år eller har en kompetencegivende uddannelse, vil du skulle søge om kontanthjælp.


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #61   28. nov 2015 folkepension er da også en yddelse man kan søge, da man heller ikke kan forsørge sig selv? Begge har sine undtagelser... so JO... ps mærsk var ikke tvunget til folkepension han fik den fordi han kunne smiley

  • #62   28. nov 2015 Brian du har helt ret! Men i det mindste laver jeg noget mens jeg får smidt (café)penge i hovedet af staten, deri forskellen på kontanthjælp og SU.
    Kontanthjælp, SU og folkepension er tre meget forskellige ting, tilfælles har de dog, at jeg ikke har lyst til at benytte mig af nogle af ydelserne, men den kan dog være nødvendigt, som med min SU. Nej kontanthjælp er ikke nødvendigt når man skal rejse, duh jeg er jo ikke idiot, men det er dog rart at vide hvad reglerne er, jeg har jo aldrig prøvet at leve ude i den ''virkelige'' verden, som jer erfarne kloge mennesker har! smiley


  • #63   28. nov 2015 Søren 1 wtf

    Jeg kan da sagtens forsørge mig selv uden folkepension Jeg har andre pensioner, samt du kan have arbejde ved siden af.

    Folkepension kan man ikke kun få fordi man ikke kan forsørge sig selv.
    Det er en ydelse ALLE kan få og ikke kun dem der ikke selv kan forsørge sig.

    Kontanthjælp er til dem der IKKE kan forsørge sig selv. Du kan jo ikke have arbejde og modtage kontanthjælp på samme tid.

    Så du kan da ikke sammenligne de to ting med hinanden.

    Pension har du kræv på uanset hvad
    Kontanthjælp har du kun ret til hvis du ikke kan forsørge dig selv.


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #64   28. nov 2015 du tager det meget personligt va? Der er jo intet møntet på dig.

    I bund og grund er de jo ment så man kan opretholde en hvis levestandard (tag over hovedet og mad) - begge har deres undtagelse.. begge kan man gøre krav af efter behov.
    At nogle så bruger ydelserne udenfor deres formål, det jo bare sådan systemet er indrettet smiley I mine øjne er man sku for dum hvis man takker nej


  • #65   28. nov 2015 TS> det var nu heller ikke for at jorde dig, jeg skrev den med indsigt i livet. Det var lidt en joke på bekostning af dem der står og deler bolcher og balloner ud, både på ungdomsuddannelserne og nede i gågaden smiley

    Søren1> så fordi jeg ikke tager imod boligsikring, så er jeg også for dum eller? Synes personligt det ville være enormt dobbeltmoralsk af mig, når jeg VED at jeg kan få enderne til at hænge sammen uden.


  • #66   28. nov 2015 Alternativt kan du også arbejde i udlandet, mens man alligevel er ude og rejse, så kan man samtidigt også få lidt mere kulturelle oplevelser!
    En såkaldt "working holiday" smiley


  • #68   29. nov 2015 Funny thought..

    Tror jeg opretter samme emne om en måned med bruger navnet Ahmad...

    Det kunne være feee' smiley


  • #72   29. nov 2015 Christian, i hvilken forstand ? Om jeg er tidligere proff ??

    Morten, hahaha ja, er overrasket over hvor pænt folk tager det, hvis jeg oprettede tråden så ville halvdelen af indlæggene handle om at vi skulle skride hjem smiley


  • #73   29. nov 2015 Kan da kun se Søren1 bifalde TS.

    Stråmand.


  • #74   29. nov 2015 Men Søren tager fejl ? Man kan da ikke melde sig i en a-kasse og få penge bare fordi man færdiggør en gymnasial uddannelse ? Man skal som minimum arbejde 1 år og optjene a-kasse, det er noget andet hvis jeg gennemfører universitetsuddannelse så kan han få a-kasse fra dag 1

  • #76   29. nov 2015 Det jeg mener er, at du opsætter en tænkt situation(som højst sandsynligt også ville finde sted i praksis). Men jeg ser ikke andre end S1 bifalde TS, hvorfor jeg ikke helt forstår idéen med dit indlæg, medmindre det er fordi du gerne vil have en fest med at trolle? Så sender du mig lige en PB, så jeg kan følge tråden smiley

  • #77   29. nov 2015 Brian, sagde ikke folk bifalder ham, sagde de tager de pænt, pænt set ifht hvis jeg oprette samme tråd smiley (det var blot en tanke, jeg tager måske fejl ;-))

    Christian, nej hvorfor tror du dog det smiley ?


  • #79   29. nov 2015 # 78

    Hvordan fik du blandet din tåbelige indstilling til DF ind i en tråd der omhandler en und naiv mand som tror/håber man kan fise rundt på ferie på det offentliges regning


  • #81   29. nov 2015 #79 Han gjorde ikke, det jeg smiley

  • #82   29. nov 2015 Jeg vil gerne se det Mirza, for jeg tror du har ret. Tror jeg misforstod dig først smiley


    Jeg har altid tænkt på nationen som en flok DF rejects faktisk. Lidt som fremskridtspartiet. Nogen der er for underlige, ugennemtænkte og højre-orienterede til at kunne indgå praktisk i Dansk politik.


  • #83   29. nov 2015 Christian, jeg har ikke kørt på en cykel jeg ikke kan stejle på smiley

  • #85   29. nov 2015 Kun ned af bakke smiley

  • #86   29. nov 2015 Jeg kan også lave en stoppie, men jeg vil nok anbefale at i bruger burst-funktionen på kameraet, hvis i skal nå at fange det, før jeg vælter forover smiley

  • #89   29. nov 2015 Faceplant er nem men hvad er en stoppie ??

  • #91   29. nov 2015 stop/balance på forhjul ??

  • #94   29. nov 2015 "Dude...you're alright?"...hahahaha

  • #95   29. nov 2015 Morten D hvad har klu klux klan med DF at gøre .. utrolig uintelligent kommentar når du ellers ovenstående har fine argumenter..man kan tage fejl

  • #98   29. nov 2015 og nu gider du ikke stå ved kommentaren det er da fuldstændig ligesom trådstarter..

  • #102   29. nov 2015 Alt for meget hvis du er på kontanthjælp.

  • #103   29. nov 2015 haha....

  • #104   30. nov 2015 Har kunne lave stoppie. På cykel uden affjedringen i forgaffel og alm bremser der bare bremser på fælgen... No bag deal!. smiley

  • #105   30. nov 2015 Til trådstarter

    OMG! det er da det mest stupide indlæg jeg nogensinde har læst.

    Forventer du rent faktisk at de danske skatteydere gider betale for at du skal ud og opleve verden?
    Du kan fandme da glemme det, man kan da godt høre at det ikke er studenterhuen der trykker dig.

    Men rart at få bekræftet at dem der kommer ud af det Danske skolesystem er så Røde programmeret at i automatisk forventer at staten betaler det hele


    profilbillede
  • #106   1. dec 2015 Haha!

  • #107   1. dec 2015 Ja det er faktisk ret latterligt

Kommentér på:
Kontanthjælpsregler som ung

Annonce