{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.741 visninger | Oprettet:

brev fra advokatfirma "fildeling" {{forumTopicSubject}}

hej.. så er min far en af dem som fik et brev fra en advokatfirma "njord law firm". der står han har hentet filmen "the cobbler" via ip adressen 86.***** den 25-04-2015 kl. 20:49:03 . sagen kan lukkes ved at betale 1500 kr til deres konto nummer.. Hvad kan vi gør her? vi aner slet ikke noget om den film faktisk? :S så hvad skal vi gør her? har læst og undersøgt lidt og kunne se andre der har fået samme brev fra samme firma og i kommentarerne står der at man skal bare smide brevet osv? hmm

et billede af brevet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brev fra advokatfirma "fildeling"
  • #1   18. dec 2015 Afsnit 2:
    "Dit teleselskab har oplyst, at du var indehaver af IP-adressen på det daværende tidspunkt. Dit teleselskab har intet med disse undersøgelser at gøre, men er blevet pålagt ved en domstol at udlevere dit navn og adresse."

    Tror måske lige du skal ringe til Jeres Teleselskab og spørge om det er rigtigt...


  • #2   18. dec 2015 Riv lortet over og kom videre , ring evt og svin dem til smiley

  • #3   18. dec 2015 627 < man kan også lige så godt sige jeg har trådløs router uden password, så det ku lige så godt være naboerne?

    serkan s < sådan tænkte jeg også smiley men skulle være sikker på det


  • #4   18. dec 2015 få fat i en advokat, så det ikke løber løbsk for jer. har hørt om det der før hvor man bare rev brevet i stykker og man så fik mere bøvl ud af det.

  • #5   18. dec 2015 Det kan jo sagtes være en gang spam , prøv at undersøg det konto nr, er det fra udlandet så smid brevet ud

  • #6   18. dec 2015 Ta alle papir med ned til dit lokale politi og fortæl dem hvordan tingene er så ska de nok gi dig råd og vejledning

  • #7   18. dec 2015 Jeg ville ringe til mit teleselskab og høre om de bare sådan uden videre udlevere navn/adresse på deres kunder ud fra en IP-adresse.
    Og hvis de gør det, med hvilket grundlag...


  • #8   18. dec 2015 627
    det må de gerne når de har bevis på ulovlig fil hentning og andre ulovlige ting i den dur.


  • #9   18. dec 2015 Nå, okay. Troede godt nok der skulle mere til...

  • #10   18. dec 2015 ja man skal selvfølgelig have en fyldestgørende grund overfor en dommer jo ellers kan det ikke lade sig gøre. er også den vej politiet går når de laver tlf aflytninger.

  • #11   18. dec 2015 Har en bror der har fået lign. brev., men tror ikke han gør så meget ved det.

    Personligt vil jeg ike se det særligt serriøst at et firma der mener at kunne sagsøge dig, fra første kontakt tilbyder dig at sagen kan afsluttes ved at betale beløbet..

    Tror ikke de kan komme så langt med det, og slet ikke når de mener at sagen kan afsluttes en gang for alle...
    Det er ifølge min erfaring ikke noget en advokat ville tolke sådan fra første færd.
    Hvis det skulle være reelt, så skal de jo en tur igennem fogedretten for at få sine penge.
    Du børe jo også få et yderligere brev med krav, og evt. rykkere.

    Det er ikke noget jeg ville gå og skide i bukserne over, de skal jo også have dokumentation for at du faktisk har modtaget brevet.

    Så har det ikke været et anbefalet brev, eller noget via fogeden eller anden ret, så kan de jo bare håbe på at dem der ryster i bukserne, også vælger at betale omgående for at undgå yderligere....

    Tror det bare er bobler....

    Og om i har set filmen eller downloadet den, er lidt ligegyldigt, for så skal man jo også oplyses om at det er "dybt" ulovligt....


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #12   18. dec 2015 Det er de de nye nigeria breve eller hvad folk kalder dem.. Ren fusk..

  • #13   18. dec 2015 Ja nemlig, og hvis de kan true nogen med retten eller rki, så er mange mennesker jo klar til at sælge deres egen mor, for at slippe....

  • #14   18. dec 2015 Det ligner nu ikke ligefrem noget der er oversat via translate. Ring til teleudbyder, og ring til advokaten.

  • #16   18. dec 2015 Og allersidst i OnkelPers link er følgende kommentar:

    "Af René Nielsen Fredag, 30. oktober 2015 - 11:04

    Produktet ”MaverickEye UG” er ulovligt i Danmark


    Som jeg tidligere har skrevet, så mener jeg at at produktet ”MaverickEye UG” er ulovligt fordi man systematisk indsamler personfølsomme oplysninger (overvågning). En IP-adresse er iflg. Datatilsynet en personfølsom oplysning på linie med et CPR-nummer.

    Det er og bliver uden betydning om det er offentliggjorte oplysninger i form at bittorrent downloadlister. Folk er i Danmark blevet idømt fængselsstraf for at indsamle CPR oplysninger.

    Derudover har Højesteret taget stilling til spørgsmålet om abonnenten er ansvarlig for trafikken på en IP-adresse. Det spørgsmålet er uddebatteret efter sagen 27/2009 (dateret 24. marts 2011) og hvis en advokat forsat holder fast i dette, så nærmer vi os en sag i advokatnævnet (med tilhørende personlig, ikke-fradragsberettiget bøde til advokaten).

    Jeg havde politianmeldt bagmanden (filmselskabet) og stik-i-rend-drengen (advokaten) for overtrædelse af Persondataloven, hvis jeg havde fået sådan et brev."


  • #17   18. dec 2015

    profilbillede
  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #18   18. dec 2015 Prøv og giv dem et kald de har åbent indtil klokken 17 http://njordlaw.com/da/kontakt-2/

  • #19   18. dec 2015 Du må aldrig bare lade være med at svare på brevet. Du skal skrive du vedkender ikke det de påstår. Svare du ikke så er de i deres ret til at sende det til inkasso. Hvis i intet kender til det. Så kan andre ha haft adgang til jers trådløs netværk som ikke er beskyttet med en kode.

    I må IKKE underskrive en tro og lov erklæring . I skal kun skrive at i erkender ikke deres krav da i intet kender til det.


  • #20   18. dec 2015 Man kan se filmen her på youtube:
    https://www.youtube.com/watch?v=d3R2iH2GJ70

    smiley


  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

    Emner: 16 Svar: 147
    #21   18. dec 2015 Once
    sludder self må han det når de har ikke engang sendt det anbefaldet så de kan ikke bevise at han har modtaget det nogen steder , det er det rene fusk de breve og der er mange af dem og med forskellige firmaere og navne evt google det
    du skal bare smide det ud og lade det være


  • #22   18. dec 2015 Lasse S S det er ikke fis. http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=23&tid=793452

    Har selv lige haft en sag hvor vedkommende ikke svarede på advokatens brev. Det blev en kort sag da retten afsagde dum til min fordel, da vedkommende netop ikke gav svar. Og det er nu sendt til inkasso.


  • #23   18. dec 2015 Er IP adressen korrekt?

    Tror i øvrigt ikke at du kan bruge undskyldningen at dit trådløse netværk ikke er sikret, det er dig (eller den der ejer det) som har ansvaret for at det er sikret og ikke bliver misbrugt.


  • #24   18. dec 2015 Det er vist en and

  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

    Emner: 16 Svar: 147
    #27   18. dec 2015 Once har du læst hele tråden igennem på hol ? de siger jo selv at der ikke sker mere i det og husk nu da antipirat gruppen tabte deres kæmpe sag i højeste ret selvom de havde ip og screen shot at sigtedes computer men det var ikke nok de skulle have sigtedes computer eller en kopi af hardisken

    "Højesteret forkastede nemlig næsten alle beviser, Antipiratgruppen på vegne af en lang række musikere og deres pladeselskaber havde lagt frem i en sag mod en nordjyde, som var stævnet for at have 13.000 ulovligt kopierede musiknumre liggende på sin computer, som han desuden - ulovligt - skulle have delt med andre.

    Frifundet for at dele 13.000 mp3'er
    Antipiratgruppens beviser kom i form af lister over 13.000 musiknumre, som lå på fildelingssiden og pegede tilbage på hans IP-adresse.

    Men Højesteret frifandt den sagsøgte for det forhold. Retten kunne ikke godtage, at en liste på en hjemmeside var det samme som et bevis for, at de 13.000 musiknumre også lå på den sagsøgtes computer.

    Og da Antipiratgruppen ikke havde sikret sig andre beviser i form af computeren eller en kopi af dens harddisk, faldt musiklisten til jorden som bevis."


    Kender flere der har fået dette brev og er intet sket og vil intet ske , selv min gamle mor har fået det og hun bruger ikke engang sin pc


  • #28   18. dec 2015 Google lige advokatfirmaet og kontakt dem der. Kan se de ikke bruger samme E-mail på deres hjemmeside end den de har efterladt på papiret...

  • #29   18. dec 2015 #25:

    At man ikke kan holde ejeren af Internet forbindelsen ansvarlig for misbrug der sker på forbindelsen fra eventuelle andre brugere af samme, er ikke helt det samme som ikke at have ansvaret for at folk udefra (altså fremmede) kan misbruge ens Internet forbindelse.

    Jeg påstår i øvrigt hverken eller, derfor var min formulering også: "Tror i øvrigt ikke".

    Hvis man faktisk kan bruge det som undskyldning, at ens trådløse netværk ikke er sikret, så er det jo en carte blanche til fritagelse for alt ansvar til hvad ens Internet forbindelse måtte blive brugt til.


  • #31   18. dec 2015 Lasse SS derfor skal man svare på brevet at man ikke vedkender deres anklage. Så kan de ikke sende det videre i retten osv osv.

    Brev fra opus Da der er nægtet anerkendelse af deres krav

    Du oplyser, at du har delt din internetforbindelse med andre. Det er vores opfattelse, at når man stiller en internetforbindelse til rådighed for andre, så kan man efter omstændighederne være ansvarlig for den trafik, der foregår fra internetforbindelsen.
    Vi er bekendt med den retspraksis, som du henviser til, og den kan naturligvis være relevant, såfremt omstændighederne i din sag svarer til dem i dommen. Dette vil bero på en konkret vurdering, som skal foretages af retten.
    Jeg noterer afslutningsvis, at De ikke ønsker at indgå forlig vedrørende den registrerede krænkelse. På dette grundlag vil jeg nu forelægge Deres henvendelse for min klient, og sammenholde oplysningerne heri med den dokumentation, som min klient er i besiddelse af. Såfremt jeg i den forbindelse bliver opmærksom på yderligere krænkelser foretaget via Deres IP-adresse, vil disse blive inddraget i sagen. Til brug for min klients vurdering af sagen, bedes De udfylde vedlagte tro- og loveerklæring og returnere den til mig i udfyldt og underskrevet stand.
    Min klients interesse i sagen er at få stoppet den ulovlige spredning af filmen på internettet. Ved at medvirke til sagens oplysning kan De forhindre, at der i fremtiden foretages yderligere krænkelser via Deres IP-adresse.
    På baggrund af ovenstående vil min klient tage stilling til, hvorledes sagen skal fortsættes.

    Med venlig hilsen
    Michael Hansen
    Stud.jur.

    Svare du ikke så går de videre med sagen kort og godt.



  • #32   18. dec 2015 i_ipek # Det er vigtigt du svare dem skriftligt og beholder en kopi i henhold til gældene jura for bevisførelse.

    Når det så er sagt, så er det altså yderst sjældent de kommer så langt. Og dem der endelig kommer i retten, bliver sjældent dømt.
    Magter ikke lige at finde gamle sager, men ved der har været et par stykker på det sidste.
    Endte med at sagsøgte ikke blev dømt til noget som helst, da en IP adresse langtfra er godt nok bevisførelse, samt du som "ejer" af internetforbindelsen ikke kan stilles til ansvar for hvad andre bruger den til. Noget med internet egentlig er blevet til en menneskeret i FN eller sådan noget.

    Denne form for "virksomhed" med fungere med at sende en fandens masse breve ud, håbe på at nogle bliver nok skræmt til ikke at turde tage den i retten og så bare betaler de 1500-2500 kr som beløbene typisk ligger på.
    Og hvis vi begynder at kigge lidt på talene for hvad 1 stk advokat time koster, samt hvad kravet mod dig er, vil de aldrig tage den i retten. Det bliver en ren underskudsforretning for dem selvom de skulle gå hen og vinde, og det er altså ikke sket endnu, når vi snakker pirat downloads nede i den kaliber. De eneste de har haft held til at vinde, er nogle sager med nogle meget store pirater, og de blev dømt til at betale like 79 øre per enhed de havde delt eller sådan noget i den stil.
    Så du kan tage det med ro makker, bare sørg for at svare dem hvor du afviser kravet så du står juridsk rigtigt.

    Du kan godt forvente en Tro og Love erklæring når du har afvist kravet. Denne skal du heller ikke skrive under! Der er intet i vores retsystem der tvinger dig til at underskrive den, og i værste fald kan den eventuelt bruges som bevis til at så tvivl om du faktisk har downloadet filmet/delt den, eller ej.

    Du er mere end velkommen til at skrive en Privat besked hvis du vil have en hånd til at formulere brevet hvor du afviser deres krav



  • Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

    Emner: 16 Svar: 147
    #33   18. dec 2015 Once de går netop ikke videre i retten da de jo taber og ved det , derfor de sender disse trussel breve med et beløb og sagen er lukket , de gider jo hverken at bruge tid eller penge i retten efter de sager der har været og de taber
    så kan de true ham noget så fint og med alle deres fine ord


  • #37   18. dec 2015 uhaa efter jeg har set jeres kommentarer har jeg valgt at kontakte stofa (teleudbyder) som der står i brevet at de har givet oplysningerne til advokat firma. jeg har chattet med en kundeservice fra stofa (jeg har en kopi af samtalen fra stofa sendt som email med sagsnummer)..




    Mit navn (16:14)
    hej admir

    Mit navn (16:14)
    jeg har fået et brev fra en advokatfirma om fildeling

    Mit navn (16:14)
    der står i har oplyst mine oplysninger til dem passer det?

    Mit navn (16:14)
    firmaet hedder njord law firm

    Mit navn (16:15)
    de kræver penge af mig

    Admir (16:16)
    Nej dette er ikke korrekt. Har du mulighed for at sende brevet / regningen til vores reklamations afdeling på reklamation@kontakt.stofa.dk

    Mit navn (16:16)
    okay det gør jeg med det samme ..

    Mit navn (16:16)
    så det er bare noget fusk?

    Admir (16:16)
    Men du skal ikke betale noget før du har hørt fra denne afdeling! Jeg har aldrig hørt noget lignende mens jeg har været ansat

    Admir (16:17)
    Det vil jeg mene, vi oplevere flere af disse sager.

    Mit navn (16:17)
    mange tak igen smiley hvad skal jeg så gør med dem? ringe og sige jeg ikke erkender og ikke kender noget til det?

    Admir (16:18)
    Du skal ikke foretage dig noget før at du har hørt fra vores afdeling smiley

    Mit navn (16:18)
    i orden smiley sender et billede af brevet nu

    Mit navn (16:18)
    tak for hjælpen

    Admir (16:18)
    Fornemt. Du er velkommen smiley God weekend.

    Mit navn (16:18)
    tak ilm smiley


    --

    jeg vil lige vente og se hvad stofas reklamations afdeling siger til sagen. det skulle gerne svar på min email den 22. dec.. ved ikke om jeg har gjort det rigtigt , men jeg ville være sikker på om stofa har giver oplysninger videre til firmaet inden jeg skrev noget til dem


  • #38   18. dec 2015 de satans breve.
    har fået 2, så glæder mig til at få en løsning smiley


  • #39   21. dec 2015 Du bør ikke forholde dig passivt. Derimod bør du høre om Njord har nogle stærke beviser. For det har de ikke smiley De har din IP-adresse, men de kan ikke knytte den til DIG. Det kan lige så godt være et netværk uden password - det er fuldt lovligt. Og selv med en kode på kan de være nemme at gætte. I Danmark er man uskyldig til det modsatte er bevist - og det kan de ikke bevise.

  • #40   21. dec 2015 De tager ikke tlfnen smiley har prøvet et par gange. Høre lige fra stofas reklamations afdeling før jeg skriver en email til advokat firmaet.

  • #41   21. dec 2015 Du skal ikke ringe til Njord. Sørg for at gøre det skriftligt så du har eventuelle beviser.

  • #43   21. dec 2015 Tak for det Finn S
    det får jeg lige gjort smiley


  • #44   21. dec 2015 Skriv lige hvad du får ud af det.

  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 31 Svar: 2.901
    #45   22. dec 2015 http://nopirat.simplesite.com/423053588

    http://www.forbrugerbloggen.dk/retssikkerhed/lad-dig-ikke-true-af-advokatfirmaet-opus/

    Hvis man læser lidt inde på disse sider er der vel ikke mere i det


  • #46   22. dec 2015 har fået email fra stofa's reklamationsafdeling. jeg har lige skrevet til advokat firma nu ..

    fra stofa:

    Tak for din henvendelse.

    Det er korrekt at Stofa har videregivet personoplysninger, i forbindelse med en dommerkendelse.

    Som det fremgår af vores vilkår (Punkt 8.2) er man som kunde ansvarlig for at overholde den gældende lovgivning.
    I Stofa blander vi os ikke i hvad vores kunder laver på nettet og vi er ikke involveret i de Popcorn Time-sager om ulovlig filmstreaming, hvor en del danskere ifølge pressen anklages for at have krænket ophavsretten.
    Disse sager er en sag mellem den enkelte og anklager/advokaten.

    Vi kender af god grund ikke detaljerne i de sager, der pt. verserer om Popcorn Time. Men generelt vil vi gerne opfordre kraftigt til at man som internetbruger tænker sig meget grundigt om og holder sig fra pirattjenester og ulovlige fil- og filmdelingstjenester. Er det svært at gennemskue om den tjeneste og det indhold, som man overvejer at benytte (streame/downloade) er lovlig eller ulovlig, så er vores bedste råd: Når noget lyder lidt for godt til at være sandt, så er det det som regel også.

    Brug RettighedsAlliancens tjekliste til at spotte ulovlige tjenester på nettet:
    http://www.rettighedsalliancen.dk/vejledning/spot-en-ulovlig-tjeneste/



    Vi kan desværre ikke give flere oplysninger om de enkelte sager og vi henviser derfor til at kontakte det pågældende advokatfirma, for yderligere oplysninger.


  • #48   22. dec 2015 gjort. smiley

  • Emil U
    Emil U Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #49   22. dec 2015 Har også lige fået sådanne et brev idag med posten. Skrev dog en mail tilbage hvori jeg nægtede alt kendskab til dette..
    Synes det er lidt underligt at vi begge skulle have hentet den film inden for 14 dage!!!??
    Følger lige ned på tråden for at se hvad der sker.
    God jul og godt nytår til jer.


  • #50   22. dec 2015 det sjoveste er vi har nok samme sagsnr smiley smiley

  • #51   22. dec 2015 jeg har fået samme brev med samme film og samme sags nummer, så jeg følger også lige med i hvad der sker. har samtidig snakket med stofa og fået samme mail fra dem som dig.

  • #52   22. dec 2015 der kan man bare se advokat firmaet har lavet en copy paste brev til alle folk bare med vores ip adresser og navne.. idioter

  • Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 4
    #53   22. dec 2015 Samme brev, samme sagsnummer, samme film. Har besvaret med en mail hvor jeg nægter kendskab til sagen.

  • #54   22. dec 2015 Har du fået svar, Anders?

  • Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 4
    #55   22. dec 2015 Nej jeg sendte mail her til aften.

  • #56   22. dec 2015 Okay. Skriv meget gerne når de svarer. Hvis man nægter skal de jo finde beviserne frem. En IP er alene ikke et godt nok bevis. Den beviser kun hvilket netværk, som er brugt, men ikke af hvem.

  • #57   22. dec 2015 Det store spørgsmål til 1000kr er så har nogle af jer set eller hentet den film ? smiley

  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 31 Svar: 2.901
    #59   22. dec 2015 Det svarer til at jeg smider et brev i min genbos postkasse om at han skal betale 1000 kr. Hvorfor?! Fordi han er grim

    Synd man ikke kan det hvis de spiller højt musik smiley


  • #62   23. dec 2015 så fik jeg mail fra advokat firma..

    Kære (min fars navn)


    Mange tak for din e-mail og oplysninger, som vi er glade for og bekræfter modtagelsen af.

     

    Vi har noteret os dine oplysninger om, at du/I ikke har downloadet/delt den omtalte film.

     

    Med baggrund i dine oplysninger afslutter vi herefter denne sag.

     

    Med venlig hilsen / Best regards

    Jeppe Brogaard Clausen
    Advokat (H) / Partner


  • #63   23. dec 2015 Tror at de prøver at få en til at falde igennem, således de kan bruge en enkelt sag, som ledetråd for andre sager bagefter.
    Typisk advokat taktik.


  • Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 4
    #64   23. dec 2015 Har fået samme svar som i_ipek.

  • Maria R
    Maria R Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #66   23. dec 2015 Sidder i samme problem.. Må jeg spørge, hvad I skrev til advokaten? Mvh. Maria

  • Anders N
    Anders N Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 4
    #68   23. dec 2015 Jeg skrev:

    Skriver en mail på baggrund at at have modtaget et brev omkring "Fildeling of Download af filmen "The Cobbler""

    Sagsnummeret er: 21411-090

    Svarende på de 2 spørgsmål i brevet er følgende:

    1: Jeg har en trådløs forbindelse i mit hjem, og denne er ikke sikret med et password

    2: Ingen i mit hjem har set hverken dele af eller hele filmen "The Cobbler"

    Så jeg er derfor uforstående omkring opkrævningen af de 1.500kr.

    Mangler derudover dokumentation/andet bevis for at ovenstående film er blevet set af en person fra en computer i mit hjem, da jeg ikke har kendskab til dette.


    Jeg kan ikke med god samvittighed betale de 1.500kr, da jeg ikke kender til sagen.


  • Maria R
    Maria R Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #69   23. dec 2015 Mange tak skal I have! smiley

  • #70   23. dec 2015 så meget behøver man ikke at skrive.. jeg har kun skrevet

    hej njord law

    fik en brev fra jer hvor i påstå jeg har hentet filmen "the cobbler" fra ip 86.**.***.***
    jeg erkender ikke jeres krav da jeg intet kender til det.

    sagsnr. 21411-090


    --- slut .. sagen er lukket. det var virkelig simpelt og jeg troede han ville kører den videre.


  • #72   23. dec 2015 spørgsmålet er så om hvad hvis de bliver ved når jeg fik en mail om sagen er lukket? man ved jo aldrig om de sender et brev igen?

  • #73   23. dec 2015 Så gør du jo bare det samme igen ??

  • #74   23. dec 2015 hvad hvis man anmelder dem ? når de bliver ved og man har bevis for de havde lukket sagen..

  • #76   23. dec 2015 Sig du vil mødes med dem til en snak. Også fortælle du dem hvordan landet ligger ellers får de røven på komedie ??

  • pia J
    pia J Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #77   31. dec 2015 Må jeg se svaret fra advokaten

  • #78   31. dec 2015 Kig op

  • #79   31. dec 2015 Men bøden er vel reel nok, i har streamet ulovligt, firmaet der sender bøden er reelt nok, i vil bare ikke betale, er det sådan det er?

  • #81   31. dec 2015 Folk er jo røvbange for at komme i RKI...næsten mere bange end for at komme bag tremmer. Så hvis man vil tjene nemme penge, er RKI og fængsel nok det nemmeste at true med. Og der er sikkert mange der ikke tør stille spørgsmålstegn. Det er ligesom med licens.

  • #82   31. dec 2015 Allan, det er advokat firmaet der er banditten i denne sag. Det ser ud til du har misforstået dette.

  • #86   1. jan 2016 Det er en rigtig money machine, det der...

  • #88   18. jan 2016 De henlægger sagen, Thomas. Så er der ikke mere i det.

  • #89   18. jan 2016 Og når alle "nægter" at de har streamet eller downloadet noget overhovedet.
    Så har de jo heller ikke noget at frygte ved en ransagning smiley

    For der jo ingen i denne tråd der påstår at de har gjort noget ulovligt


  • #91   18. jan 2016 Thomas J det kan de ikke, når de ikke kan bevise hvem der har downloadet det. Hvis man ikke har en fast IP adresse. så skifter den jo bruger. Så henter du en film i dag, og skifter IP i morgen. Så anklager de jo den nye ejer i morgen, uden at de har hentet noget.

  • #93   18. jan 2016 Hvad mener du?

  • #95   18. jan 2016 Teleselskaberne er blevet bedt om (ved dommerkendelse) at udlevere lister på hvem der ejer de IP-adresser, som de kan se har hentet filmene. Du kan ikke selv gå ind og se hvem der ejer det.

  • Kurt K
    Kurt K Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Svar: 8
    #99   3. jul 2016 • Titlen på bogen kunne være "Den løgnagtige advokat" - Og, der kunne være korrupte politifolk, advokater og jurist der laver "aftaler" inden retssagen. Hælere der sælger varer konfiskeret af de korrupte politifolk. Tyveknægte, der er gode og nogle der er onde. Mulighederne er mange.
    20.11
    • I går sagde Kurt Kloborg, Prince2, Lean følgende:
    Ja, og jeg har masser af materiale til bogen for jeg har jo selv været det hele igennem på egen krop og nu har advokaten anmeldt mig til politiet og ikke svaret på min mails gennem 1/2 år.... damm en verden. så du er hjertelig velkommen sikke en slutning man ville kunne få .... bare tanken får mig til at gyse .... og alle de folk jeg har talt med i alle de år ... Jounalister ... Advokat ankenævnet som ikke ville gøre noget da det er en stor kanon i københavn ... Prøv lige at google navnet Jeppe brogaard Clausen .... bogen skal skrives.... fra 2011 hvor urene blev købt og hele forløbet ... og så slutningen som kunne blive helt vild.
    • I går sagde Kurt Kloborg, Prince2, Lean følgende:
    Mulighederne er mange. Ja og igen bliver totalt uskyldige personer dømt.
    20.24
    • I går sagde Steen Byrdal Christensen følgende:
    Jo - Det kunne blive interessant, og krydret med et mord, begået i frustration. Hvor retfærdigheden i form af en frigivelse vil være den bedste... At skrive en "opdigtet" historie giver flere muligheder, til at give det offentlige en ordentlig lag prygl. Jeg bliver blot nød til at sige. VENT. Den bog jeg er gået i gang med, kommer/ er kommet til at fylde meget. Men jeg har gemt det i mit kartotek. Og, Kurt Kloborg, mig kan du stole på. Jeg vender tilbage. Der kunne blive en fantastisk historie ud af det, også med en hentydning til "fjolserne", på en diskret og smart måde, uden nogen kan hænges op på det. Jeg kunne sikkert også tilbyde med noget. - SMILER. Hilsen Steen Byrdal
    • I går sagde Steen Byrdal Christensen følgende:
    Til noget helt andet. Jeg har ændret min profiltekst. Jeg har ikke kigget så meget på selve CV. Jeg vil gerne noget andet nu. Og, så er der snart fodbold og maven skriger på mad. Tak for en fantastisk dialog - Og, jo det er sjældent den "lille mand" får ret. Politiforbundet, var dybt forundret og forarget over at jeg kom i fedtefadet i tidernes morgen (Jeg har svært ved at holde min kæft og sagde min mening. Det er dumt i det offentlige system). Alle de fejl der var sket i fyringssagerne, var efter forbundet mening sket i min sag. De tog sagen op, kæmpede for mig og sendte den til ombudsmanden. De troede de vandt sagen (det gjorde jeg ikke), og jeg fik ret. Trods åbnelyse fejl, hvilket ombudsmanden også løbende påpegede og to og et halvt år sagsbehandling, skønnede ombudsmanden at rigspolitiet ikke havde lavet så graverende fejl at det skulle føre til en kraftig kritik. Surt, men den lille mand får sjældent ret - Det har du jo selv mærket på din egne krop. Hilsen Steen
    20.45
    • I går sagde Kurt Kloborg, Prince2, Lean følgende:
    Ja ja Steen ... men hvis man tog hele stuen og tegnede en tidslinie ville alle datoer passe sammen ... sådan start til slut .... Men mord er jo ikke en lykkelig udgang ... der må være andre løsninger på den kreative måde... At advokaten skrev til Sø og handels retten og undskyldte at han tog fejl .. eller andet... Men dette har jo kostet mig alt gennem livet ... men sender dig gerne noget yderligere materiale ... Yderst spændende hvad et netværk kan give eller blive til .... Jeg var selv startet på bogen ... alle enkelt sagerne fra google skulle beskrives og Harald Nielsens død... Kendt fodbold spiller ... Kurt
    o Dette er en vedhæftning
    DOC
    Jeppe Brogaard Clausen.docx
    64.31 Kb

    20.47
    • I går sagde Steen Byrdal Christensen følgende:
    Jo Harald Nielsen, kender jeg. Han er fra en anden tid. Men var frederikshavner, som jeg selv. Han blev kaldt for "mælkedrengen" af de lokale. Det sjove er at han har boet i samme kvarter som jeg i Frederikshavn. Og, til stor irritation af min bedstefar og min egen far, har Harald Nielsen adskillige gange sparket bolden ind i vores have adskillige gange. Harald Nielsens fætter boede tværs over for os. Verden den er lille.
    • I går sagde Steen Byrdal Christensen følgende:
    Og, selvfølgelig kunne man skrive en psykologisk krimi - uden mord. Det er bare ligesom at læserne gerne vil se blod. Der er ikke mange krimier nu om dage, hvor der ikke sker et mord.
    • I går sagde Steen Byrdal Christensen følgende:
    Han ligner da en psykopat. En rigtig stjerneadvokat, der ingen midler skyr!
    20.55
    • I dag
    Kl. 00.15 sagde Kurt Kloborg, Prince2, Lean følgende:
    Men det kunne være bedre at belyse alle dem som havde været med inde over sagen helt fra start ... Sø og handels retten ... Advokat ankenævnet .. Min advokat i Ballerup ... osv... Og nu at han har polti anmeldt mig i 2016 og gjort mig til en kriminel person som skal til mental undersøgelse og som har fået plet på straffe atesten for trusler mod offentlig ansat osv... der er masser af personer ind over dette show. og mig som ente med at tabe alle pengene som jeg havde tjent i alle 46 år af mit liv Hvis du har en mail kan du se hvordan sagen startede, jeg har gemt alt... Mordet kunne foregå ved retten i Bredgade hvor han jo ofte kommer ... på nettet findes alt om ham...... læs sagen om rolex urene ... Jeg tro han selv sendt disse ure til manden for at få ham dømt ved at disse ure blev stoppet i kastrup ... det er okay man køber et ur i østen og får sendt hjem men ikke 3 gange ... læs højeste rets dom over ham ... 3 ure har manden prøvet at købe i udlandet .... og ikke mindst sagen mod Harald ... Sidst tabte han sagen mod convers sko .. den har lige været der 2-3 dage siden .... Manden lyver jo i alle sagerne.... sagen om pirat kopi af musik og film ... igen er det rige som er blevet udvalgt og som har penge ... i norge og sverige- danmark .... han regnede bare med at man betalte de 1500 kr uden at blinke og har sendt breve ud til 1000 vis af mennesker .... Kurt jo jeg har brugt hele 5 år på dette.
    • Kl. 00.26 sagde Kurt Kloborg, Prince2, Lean følgende:
    Jeg gav alt til banken i 2012 og gik personligt konkurs, så han ikke kunne få sine 200.000 som han havde stævnet mig for sidste gang startede med 3500 - 11108 kr - 20.000 og endte på 200.000 kr. Det var fuldt lovligt den gang at købe varer til eget forbrug.
    00.26
    • Kl. 00.42 sagde Steen Byrdal Christensen følgende:
    Der er godt nok stof til noget spændende. Jeg vidste ikke at der blev kørt en sag mod Harald Nielsen. Jeg må få læst noget mere om ham. Er advokaten selv blevet dømt, for eksempel for injurier? Advokatrådet må da gå ind og stoppe ham. Hvis jeg var involveret personlig i sådan en sag, ville jeg selv havde svært ved at skrive den. Jeg ville være alt for hævngerrig.
    00.42
    • Kl. 01.29 sagde Kurt Kloborg, Prince2, Lean følgende:
    Nej for de må være med ind over sagen også få penge under bordet eller han er for stor og har 350 personer ansat eller sådan noget. Men han har desideret løget om Harald nielsen dette ville du kunne klart læse dig frem til ... Sagen tog livet af Harald ... tasker han havde solgt i over 30 år skulle lige pludselig være kopi varer og sagen trak ud og trak ud .. og de var i TV med sagen ... augante advokat .. højrøvet skid ... sagde noget som slet ikke stemte med det Harald sagde... Jeg var lige ved at gå ud af mit gode skind den gang ... foto som anden helt blev taget osv..... Virkeligt rystende må jeg sige.. Jeg tro også man kan finde meget på Youtube... Men google Jeppe og der kommer over 40 sider frem om advokaten... masser af spændende ting og sager... Sikker på at hvis man skrev det som det var ville give mange penge også mange flere end jeg har tabt gennem alle disse 5 år.... Jeg har kun forlangt 3 millioner kr. i erstatning kun siger jeg..... Men manden løj om mig ...
    01.29
    • Kl. 02.13 sagde Kurt Kloborg, Prince2, Lean følgende:
    Tænk stort meget stort ... mange millioner osv... tænk meget stort.. Kastrup luft havn stopper varerne .... de samarbejder med advokaterne disse sender bøder krav mm.... ud til 1000 vis af mennesker i Danmark som intet anedende betaler frivilligt ... Dette er jo skruen uden ende... hvordan lyder det ... Advokaten mistede sin bestilling og kom i fængsel til slut .... dømt for injurier for mange 1000 mennesker i Danmark som han har løjet overfor ... tænk hvad dette ikke kunne blive til... Kurt ... dette kunne være slutningen ... hvor man angav hele dette cirkus...
    02.13


  • #101   3. jul 2016 It makes no sense ...

  • #102   3. jul 2016 Tænkte det samme. Han har oprettet en profil for at skrive sin egen historie som jeg ikke fattede en skiy

  • #103   3. jul 2016 Gad vide hvad han har taget

  • #104   3. jul 2016 Philip701: det kan vi spørger ham om.

    Kurt k: Hvad har du taget? Vil gerne opleve din hovede


  • #105   3. jul 2016 Haha xD

  • Kurt K
    Kurt K Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Svar: 8
    #106   4. jul 2016 Utroligt at du bare er en personligheds type som finder dig i at blive beskyldt for noget du ikke har gjort.
    Du må da vide og du har hentet denne film ned eller du ikke har gjort dette ?
    Jeg er bare en type som ikke finder mig i at blive beskyldt for noget jeg ikke har gjort, heri ligger forskellen.
    Kurt


  • #107   4. jul 2016 Kurt K alt din tekst er unødvendigt Modtager man et brev fra opus eller hvem der nu sender dig et. Så svare man dem at man ikke vedkender deres krav. Intet andet.

    Og som der før er skrevet har man trådløs internet kan der jo være andre der har gjort det. De skal kunne bevise personen der har downloadet det og ikke kun ud fra en ip adresse. Ip adresser skifter jo eger tit. Det har været sager mod folk der har fået tildelt en ipadresse som der var downloadet film fra. Men da ipadressen så skiftede ejer fik de jo fat i den forkerte person.


  • #108   29. jul 2016 Det mærkeligt nu har jeg os fået et brev fra magen til det der blev lagt her ind sidste år med the cobbler

  • #109   29. jul 2016 Benægt og de dropper det smiley De håber bare at folk "hopper på den".

  • #110   29. jul 2016 Det har jeg også Kim F

  • #111   29. jul 2016 Mit sags.nr er bare 97 til sidst

  • #112   29. jul 2016 Det sku da ring tror en da jeg er på arbejde det tidspunkt der står jeg skulle set den det min os 97 til sidst

  • #113   29. jul 2016 Jeg undre mig lidt over at det er dateret helt tilbage til 25/03 2015

  • #114   29. jul 2016 Det er sjovt når jeg søger efter min ip adresse så er det slet ikke den de skriver.....

  • #115   30. jul 2016 Sys os det noget mærkelig noget sender en e-mail til ham mandag

  • #116   30. jul 2016 Så er vi 2 smiley

  • Jeppe J
    Jeppe J Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Svar: 3
    #117   30. jul 2016 Jeg har også fået dette brev tilsendt. Også med 097 til sidst og omhandlende "The Cobbler" tilbage fra April 2015. Jeg har også skrevet til dem og benægtet alt - det er ikke engang min IP de har oplyst. Fuck da dem. Nu må vi se om vi får samme svar som de andre fra forummet her fik.

  • #118   30. jul 2016 Jeppe, de opgiver, for det eneste "bevis" de har er en IP. De kan ikke sammenkæde DIG til at have set den. De har ingen beviser ellers.

  • Jeppe J
    Jeppe J Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Svar: 3
    #119   30. jul 2016 Regner jeg også stærkt med Philip. Jeg valgte dog bare at skrive til dem og benægte sådan sagen kan lukkes med det samme.

  • #120   1. aug 2016 Har i andre fået svar tilbage fra dem?

  • #121   1. aug 2016 Fik bare et autosvar med Vi takker for dine oplysninger og såfremt, der er behov for yderligere undersøgelser eller besvarelse af særlige spørgsmål, vil vi vende tilbage. Vi tilstræber en hurtig besvarelse, men har i perioder travlt.



  • #122   1. aug 2016 Det samme her

  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #123   1. aug 2016 Hej med jer, i er ikke de eneste der har modtaget dette brev smiley
    Har netop lige modtaget et magen til, med samme sags nummer smiley
    Hvordan Fan*** kan man være så amatøraktik og sende breve ud med samme sags nummer.
    Har også skrevet tilbage til dem, og emnet er selvfølgelig mit sagsnummer, så de ved hvem der drejer sig om...!!
    og så lige til "nørde" snakken, i har med stor sandsynlighed dynamiske ip-adresser (dvs. de skifter engang imellem), så i har sikkert haft dem der.


  • #124   2. aug 2016 Jeg tror at sagsnummeret er pga. de nok har samlet en masse ip numre og sendt dem til en domstol under et sagsnr for at få godkendelse til at de må få adresser og deraf er det 1 stor sag men ja det er sådan jeg tror det hænger sammen. Mit problem er at jeg har uden nogen givet min netværkskode ud til venner og bekendte når de har været på besøg så de kunne bruge mit netværk til dem selv og evt. Til deres børn så de kunne sidde og rode på deres tablets osv. Og ja hvem kan lige huske hvad de lavede for halvandet år siden eller hvem man havde på besøg?

  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #126   2. aug 2016 Jeg kan anbefale at tage et kig på http://www.antipiratgruppen.dk/ hvis man modtager breve af denne karakter.

  • #127   3. aug 2016 Nå så fik jeg undersøgt mit netværk af en kammerat og der er ikke nogen kode på min wifi extender eller hvad det hedder som jeg bruger til mit træpillefyr så man kan styre fyret fra jobbet osv. så der har været fri tilgang til nettet via den... Betryggende at vide men fik da sat en kode på med det samme så nu er der ingen der kan komme på mit netværk bare sådanne ude direkte at hacke mit netværk.

  • Jeppe J
    Jeppe J Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Svar: 3
    #128   5. aug 2016 Jeg fik idag svar tilbage fra advokatfirmaet:

    "Mange tak for din e-mail og oplysninger, som vi er glade for og bekræfter modtagelsen af.

    Vi har noteret os dine oplysninger om, at du/I ikke har downloadet/delt den omtalte film.

    Med baggrund i dine oplysninger afslutter vi herefter denne sag."


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #129   5. aug 2016 man _SKAL!!!_ lave indsigelse på sådan sag.. hvis man bare ignorere den kan man ryge i inkasse smiley

    Søg evt. efter sager fra "Opus law" , der er flere standardbreve man bare kan svare dem på mail med.


  • #130   5. aug 2016 Hvis man ikke svarer på en mail er det det samme som at bekræfte tilbudet i mailen, det er almindelig aftaleret.

    Fik engang et bud på en bil pr mail her inde fra, jeg gav tilsagn om at det var ok, og hørte så ikke mere et par dage, spurgte så om hvornår hun ville hente bilen, ikke noget svar, jeg måtte ringe mange gange før der var bid, hun mente ikke at hun var forpligtet til at købe den, det forklarede jeg hende så at hun var, men jeg endte med at frafalde, for det er meget tidskrævende at få sin ret. Jeg havde også sagt den var solgt til en anden køber.


  • #132   5. aug 2016 JEG har en bil til salg, hvis du sender et bud på den, så er det bindende for dig!

  • #134   5. aug 2016 Ikke som jeg forstod det dengang, jeg henviste til en paragraf en anden havde fundet til mig. Det er vel 5 år siden.

  • #135   5. aug 2016 Allan nu er din sag en anden da det er en køber der afgivet et købstilbud. det kan ikke sammenlignes med et frivilligt forlig. da det er et beløb de påstår de har krav på uden at kunne bevise det. Retten har afsagt dom at man ikke kan kendes skyldig, på baggrund af en ip adresse. Så man skylder dem intet før de kan bevise det er dig som person der har hentet de ting..

  • #137   6. aug 2016 OK

  • Kurt K
    Kurt K Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Svar: 8
  • #139   11. aug 2016 Kurt K Læs det lige igennem. De siger jo selv de kun kan dømme folk ud fra det ejeren af ip adressen selv kommer med.

  • Ole P
    Ole P Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #140   12. aug 2016 De skyder i blinde og der er ingen opfølgning hvis ikke du betaler.
    Sagsnummeret er ikke unikt, det følger bare filmen der er omtalt i brevet:
    Sag 21411-090 er "The Cobbler"
    Sag 21411-097 er "The Zero Theorem"
    Sag 21411-100 er "Killer Joe"

    Jeg har hver gang blot sendt en mail med:

    Re: sag 21411-xxx
    1. Jeg har ikke password på mit trådløs net
    2. Nej, jeg har ikke set filmen på pågældende tidspunkt.
    Mvh "navn"

    Så kommer der et autosvar og 1-2 dage senere:
    "bla bla bla Med baggrund i dine oplysninger afslutter vi herefter denne sag."

    Og det er alt. De vil aldrig starte en retssag da omkostningerne er meget større end gevinsten.


  • Kurt K
    Kurt K Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Svar: 8
    #141   15. dec 2017 Helt utroligt min sag er ikke slut endnu.
    Jeppe Brogaard Clausen = lejemorder.dk
    Hvad koster han at få skaffet af vejen ? sådan et svin
    Sikke mange familier mm.... han har ødelagt i Danmark.


  • #142   15. dec 2017 Aner ikke hvem Jeppe Brogaard er.......

    Men kom til at hoppe ind på lejemorder.dk siden.

    Troede sgu ikke på der var noget der hed såen. Men ja, nu bliver jeg nok udvist smiley


  • Kurt K
    Kurt K Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Svar: 8
    #143   15. dec 2017 Jeppe Brogaard Clausen er ham som står bag alle disse breve sendt ud til folk i Danmark Sverige og Norge og ulovlige filer og ikke mindst Kopi produkter.
    33.000 hits om manden på Google.
    https://www.google.dk/search?q=Jeppe+Brogaard+Clausen&oq=Jeppe&aqs=chrome.0.69i59j69i57j69i60l2j35i39j0.1946j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8


  • #144   15. dec 2017 Ahh nu tror jeg at jeg er med....

    Det er ligesom at kører 100km/t i 80'er zone, og så er det politiet der er dumme....

    Jeg er absolut ingen engel, men sidder dog ikke og piver bagefter.. smiley


  • #145   15. dec 2017 Grease Monkey. Forskellen er bare at du reelt set ikke kan bevise hvem der har set filmene. Du har en IP adresse, men den kan ikke kædes sammen med den person der har gjort det.

  • #146   15. dec 2017 Ser stadig ikke problemet, låner du din bil ud til sprit kørsel. så bliver den taget fra dig.

    Bliver din ip brugt til ulovlig downloads/streaming så bliver den taget fra dig?


    Stålet biler og ip adresser bliver man ikke straffet for mig bekendt?


  • #147   16. dec 2017 En IP adresse er ikke 1:1 med brugeren. Så hvis en har tvunget sig adgang til sit netværk, så mener Grease Monkey, at det er ens eget ansvar, at der ikke forgår ulovligheder.

  • #148   16. dec 2017 Pretty much, ja. Derudover er det jo ikke er krav med sikkerhed på netværket. Skal hoteller og campingpladser så også bøde for at brugerne streamer film?

  • #149   16. dec 2017 Tjaa det er vel ligeså meget dit ansvar som at alt muligt andet du ejer ikke bliver misbrugt af svage sjæle.

    De sidste steder jeg har været med offenligt hotspot har haft krav om brugeroprettelse inden man fik adgang. Ser ikke problemet.


  • #150   16. dec 2017 Så du ser ikke problemet i at straffe mennesker som ikke har begået nogle overtrædelser?

    Mange hotspots har ikke krav man skal godkende først.

    Så når jeg kører i en lånebil fra mit værksted, kører hasarderet, får parkeringsafgifter og stjæler benzin, så skal værkstedet hænge på regningen?


  • #151   16. dec 2017 Øhh hvor har jeg skrevet at man skal straffes hvis man er uskyldig?

  • #152   16. dec 2017 "Ser stadig ikke problemet, låner du din bil ud til sprit kørsel. så bliver den taget fra dig.

    Bliver din ip brugt til ulovlig downloads/streaming så bliver den taget fra dig?"

    Det vil jeg i og for sig kalde en straf - ligeledes at man får tilsendt trusselsbreve fra advokater.

    Hvis det ikke er det du mener, hvad mener du så helt præcist? Der er intet krav om at dit netværk skal være låst med kode, så jeg kan stadig ikke se idéen i at det er ejerens ansvar.


  • #153   16. dec 2017 Tag og læs den linje du undlod at copy/paste.....

  • #154   16. dec 2017 Du skriver at du ikke er bekendt med at man bliver straffet, men det er jo netop hvad man gør. Jeg påstår ikke du siger man bliver straffet, som du efterspørger jeg skal finde du har skrevet. Jeg spørger blot om du mener man skal straffes for det. Det var et egentligt spørgsmål fordi jeg ikke helt ved hvad din holdning præcist er til det hele smiley

  • #155   16. dec 2017 Altså downloader/uploader man ting man ikke har lov/rettigheder til så skal man kunne straffes.

    Bruger andre folk ude i verden din ip som proxy eller hvad det hedder, til disse ting så er man jo uskyldig og skal IKKE straffes.

    Er godt klar over at dem der gør i det, har nemt ved at omgå det meste af dett software/hardware vi som normale mennesker har adgang til, men derfor har man vel stadig et ansvar?

    Jeg ville da også gerne bare kunne lade bilnøglerne sidde i tændingslåsen hele tiden så jeg vidste hvor de var, men det kan/må man ikke i vores samfund.


  • Kurt K
    Kurt K Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Svar: 8
    #156   26. dec 2017 Fatter ikke at folk i Danmark ikke står mere sammen omkring dette ?
    Utroligt som sådan en Advokat kan få lov til at lyve om folk.
    Men dette stopper nok aldrig - folk i Danmark er naive.



  • #157   26. dec 2017 Kurt k
    stå sammen om hvad? De sender jo ikke de breve til hvem som helst.


  • #158   26. dec 2017 #0 Det er et brev der bliver sendt til rigtig mange, de hber bare du betaler så er den ikke længere.

    De kan umuligt bevise, du har været inde og downloade denne film.

    lad være med at betale, jeg kender mange der har modtaget brevet, aldrig er det blevet gennemført.

    Der skal være håndfaste beviser på, netop du sad og hentede denne film.

    I princippet kunne jeg jo bare hacke mig ind på dit net, hvorefter jeg downloader den. SKRÆMMEKAMPAGNE


Kommentér på:
brev fra advokatfirma "fildeling"

Annonce