{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.873 visninger | Oprettet:

Klaphat i BMW nær Struer? {{forumTopicSubject}}

Halløj BG

Nogen der ved hvem har kørt en mørkegrå BMW på Lemvigvej vest for Bremdal her i eftermiddag? Kørte vel ca. 200 og totalt retarderet?

Så fortæl venligt personen at han er et usselt lille undermenneske og jeg håber inderligt at han på den ene eller anden måde bliver ude af stand til at køre bil på et tidspunkt.

Hvis du selv læser med, så gælder ovenstående også.


Venlig hilsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klaphat i BMW nær Struer?
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #1   30. jan 2016 Gør det så ondt at køre i en UP smiley

  • #2   30. jan 2016 Jeg køre da tit op imod 200 på landeveje, er man ussel og et undermenneske af den grund ?

  • #3   30. jan 2016 Rasmus j, det kommer da an på i hvilke situationer man gør det.

  • #4   30. jan 2016 På vej mod Gudum/Lemvig?

  • #5   30. jan 2016 Det var Frederik I hans nye bmw smiley

  • #6   30. jan 2016 hahaha....Frede er det dig?

    http://www.bilgalleri.dk/galleri/345125-bmw_e36_318is_coupe


  • #7   30. jan 2016 Casper K

    Lyder det ærlig talt som et "jeg har ondt i røven over at folk har større og hurtigere biler end jeg har"-indlæg?

    Rasmus J

    Nej det styrer du sådan set selv, går heller ikke ud fra du gør det når der er normal trafik.

    Men man er en klam lille undskyldning for et normalt begavet menneske, hvis man sætter andres liv på spil. Min kæreste og børn kommer kørende hvor der kommer en modkørende, hvor BMW'en med meget lidt afstand klemmer sig ind i mellem under en overhaling.


  • #8   30. jan 2016 Dog ikke, dog ikke. Jeg har ikke været nord for Holstebro i dag smiley

  • #9   30. jan 2016 Nah, nyere årgang, vel ca. 08-09 stykker smiley

  • #10   30. jan 2016 Folk ser kører så hurtigt er fandme usle og uden nogen form for respekt for deres medmennesker! Punktum!


  • #11   30. jan 2016 Endnu en der tror hva han hør er det som alle skal du kan da i bund og grund være pisse ligeglad med hvor stærkt folk køre støder det dig så tag et tog ... Det er vel det politi er til at bestemme
    Kan også selv komme der op og over hvis jeg har lyst til det ... Det er da sådanne nogle fjolser som dig der er skyld i folk køre galt ....


  • #12   30. jan 2016 Thomas o, hvorfor er det ham der er skyld i det?
    - Jeg kan da også køre også køre stærkt, men jeg overhaler da ikke, for så at presse mig ind et sted, hvor der ikke er plads til en ekstra bil? Det er jo det der skaber ulykker..


  • #13   30. jan 2016 Der er forskel på at køre stærkt og køre råddent..

    Det lyder bestemt som at den omtalte BMW kørte råddent..

    I dette tilfælde synes jeg ikke det lyder til at det egentlig var hastigheden der var problemet, men mere det at idioten ikke kan afstandsbedømme og gør andre trafikanter usikre og bange..

    Typer som ham gir BMW ejere et dårligt ry..


  • #14   30. jan 2016

    profilbillede
  • #15   30. jan 2016 thomas o

    Mellem alle gramatikfejlene tror jeg, at jeg fandt en mening med dit indlæg. Og det var da en umådelig moden holdning fra en mand på 41.


  • Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 85
    #16   30. jan 2016 Sikker på den ikke kun kørte omkring 100 km/t hvis hun både nåede at registrere mærke, farve og årgang.. smiley smiley

  • #17   30. jan 2016 Hehe, vi kender nogen der har den model hun mener at have set, så årgangen og farve er et gæt ud fra det smiley

  • #18   30. jan 2016 Tjaaa er måske bare træt af folk tror de skal bestemme over andres kørsel .... Men indlæg længer oppe er såment fint køre selv stærkt både i bil og MC ... Men ja man skal også kunne bedømme afstand osv osv men der til at lægge et indlæg op som dit er da et bevis på du har formeget fritid ... Og ja har en grå bmw ( ikk den du omtalte )

  • #19   30. jan 2016 For meget fritid, tja, jeg har weekend. Siger derimod ret meget om dig, at du gider bruge tid på at argumentere for noget, man på ingen måde kan finde et godt argument for.

    Folk styrer skam selv hvor hurtigt de vil køre. Så længe de gør det uden at bringe andre folk i fare, så er jeg hamrende ligeglad. Hvis du vil køre 200 km/t på en landevej, så kan jeg intet gøre. Men hvis du bringer andre i fare ved det, så har jeg min gode ret til at kalde dig grimme ting. Du ved, ytringsfrihed.


  • #21   30. jan 2016 Jeg var som skrevet ikke med i bilen. Men det er vel noget med at man selv kører en vis hastighed, og så er det vel et skøn, ud fra hvor hurtigt bilen bevæger sig væk smiley Haha, men god logik ellers smiley

  • #23   30. jan 2016 Ja Morten D - det kan jeg også skrive under på. Når man foretager en overhaling rask og hurtigt i en hurtig bil, så finder alle de langsomme biler det som en meget farlig og grotesk overhaling -.-

    Prøv en hurtig bil, og bliv vant til den, så kan i se det slet ikke er spor farligt. Sålænge dem man overhaler, ikke trækker ud, prøver at forøge farten, osv. når de ser man lægger an til overhaling, bare fordi de føler sig taget i røven over at vi andre rent faktisk kan overhale dem nemt smiley


  • #25   30. jan 2016 Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at man ser anderledes på overhalinger, det er jeg helt med på. Det er bare ikke noget jeg oplever så tit i Up'en smiley

    Men lad os så sige, at ham idioten har kørt 200 (det vurderede min kæreste, så det går jeg ud fra), min kæreste kørte måske 80-90 og det samme gjorde modkørende. Går vi ud fra. Så skal der fandme bare ikke meget til, at en vurdering ikke holder. Det gjorde den heldigvis denne gang, og det gør den måske som regel. Selvom der så måske har været 2 meter mellem bilerne, så er det jo ingenting, hvis man kommer med de hastigheder.

    Men for fanden. I kan da ikke for alvor mene, at det er "jer" der har ret til at køre for stærkt, og det er "os andre" der "bare skal lade være med at reagere på, at frygte for vores liv". Sådan lidt firkantet sat op. Det kan da aldrig være et argument for at køre for stærkt eller råddent, at andre folk skal indordne sig efter det?

    Uanset, så var det ikke et angreb på alle jer andre smiley Over and out.


  • #26   30. jan 2016 Hold din kæreste og børn inde føre og bestil mad fra nemlig.dk
    Livet er farligt. Og kan man ikke indfinde sig med det så skal man holde vejret i 2-3 timer.
    Kommer der en modkørende så trækker man ind for at at Ingo en ulykke og ja så må din kæreste og børn bremse og vente med at komme frem. holde hun ordenlig afstand så var der massere plads. Så måske du skulle forklare din kæreste om bremseafstand og forudse trafiken hvis du da tør lukke dem der ud igen.


    Ud over det så har vi noget der heder bus og tog. Så skal du slet ikke tænke på andre trafikanter. Det gør den rare person forrest i køretøjet.


  • #27   30. jan 2016 Der er bestemt forskel på hurtig og råden overhaling.

    Hvis vi antager den har "overhalt med 200", så er det en overhaling der har været længe undervejs. Normalt ligger jeg med omkring 100 til max 120 på en landevej, hvilket jeg finder ganske "normalt", da man stadig vil kunne nå at bremse ned hvis der kommer en forhindring længere fremme inde for rimeligheden.

    Selv i en STI med 320HK, går den jo ikke ligefrem 120-200 under overhaling på 2 sek. Så han har efter dit udsagn, og min mening, kørt rådent og uforsvarligt, og sikkert til fare for andre smiley

    Så det var ikke ment som et angreb mod dit oplag, men mere generelt. Hurtige overhalinger er fint nok, så længe der ikke er noget til fare for andre på vejen i nærheden smiley


  • #28   30. jan 2016 Sø-Propel

    Jeg skal nok lige skære den ud for dig. Min kæreste kører på en landevej. I den anden side kommer der en modkørende, du ved, i det modsatte spor. Bag min kæreste kommer tumpen i BMW'en og overhaler. Og han sniger sig lige præcist ind i mellem min kærestes bil og den modkørende, i det de er lige ved at passere hinanden.

    Gætter på at "Læs og forstå" ikke var din stærke side i folkeskolen.


  • Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 85
    #29   30. jan 2016 #22; enhver overhaling i en Opel er vel potentiel farlig da man ikke ved hvad tid sådan en balje himler.. smiley smiley

  • #30   31. jan 2016 folk køre som de ejer det hele ser det hele tiden og så tror de at de kan finde ud af at styre bilen i høj fart og ja nogle kan og der er bestemt dem som ikke burde sidde bag et ret... er da også en af dem der har kørt 200++ når forholdene var til det og ser da dagligt det samme som nævnt med bmw'en og folk der køre over for rød i drejebanen fordi de mener at det røde lys ikke gælde dem men som sagt nogle burde ikke sidde bag et rat

Kommentér på:
Klaphat i BMW nær Struer?

Annonce