{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.968 visninger | Oprettet:

Er dette snyd? Salg af iPhone {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri. Jeg er ved at sælge min iPhone 6 og fik idag en email fra "En ældre dame" som vil købe min mobil til sit barnebarn. Syntes dog at denne email lyder lidt som noget snyd.

Hvad tænker i???

Tak på forhånd


Hej igen, jeg ønsker at købe dette produkt til min barnebarn som en gave, og jeg vil have dig til at sende det direkte til min barnebarn, der blev indsendt til unicef kvartaler vestafrika.

Jeg er i øjeblikket på et krydstogt med det meste af min familie og venner, så jeg ikke vil være i stand til at komme til og tage det op og betale kontant. Men jeg vil have dig til at hjælpe mig sende det til min barnebarn, og jeg vil
betale dig ekstra 500 kr ubehaget går det på posthuset

Jeg har allerede talt med Post Danmark spørger, hvordan sikkert at sende til udlandet, og de forsikrede mig om, at det vil komme dertil sikker. Så jeg vil denne mail sendt med Post Danmark, og jeg vil være ansvarlig for porto gebyr som nævnt tidligere. Jeg vil gøre betaling, når jeg får de nedenstående detaljer.

Din sidste pris kr? + Ekstra 500 kr + Post Danmark gebyr 265 kr =
Konto og reg nummer

hvad er min sikkerhed for ikke at få snydt?

Notat: Jeg er ked af, hvis du ikke forstår mig godt jeg gætte jeg er for gammel til at skrive smil.

Bedste ønsker
Dorthe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette snyd? Salg af iPhone
Kommentér på:
Er dette snyd? Salg af iPhone

Annonce