{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.287 visninger | Oprettet:

Gamer PC {{forumTopicSubject}}

Hey.

Håber i vil hjælpe uden at gøre det til raketvidenskab.

Min søn på 11 vil have en pc til at spille på. Allerede der dør baby.

For sådan en som mig, fra de herrens år 1981 er PC noget outlook på arbejdet, nøgne damer og netbank.
Det er mine færdighedder og jeg har aldrig spillet computer i mit liv.

Han skal ikke sidde 8 timer om dagen og spille med høre telefoner til lang ud på natten. Han skal ikke spille vilde krigsspil og sygt online gaming. Han skal spille Minecraft og andre børne relateret aldersvarsendene spil.

Hvad er kravene til en sådan PC?

Please have for øjet, at det er drengens første pc og ikke en rumkapsel han skal have. Han skal selv betale og deraf low budget!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gamer PC
  • #1   25. jul 2016 gamer PC og low budget ... 2 ting der ikke helt hænger sammen ...

    Du er f.x. hurtig af med 2K+ bare i grafik kort ....


  • #2   25. jul 2016 Så der kan slet ikke spilles på en pc med 3,3 GHZ duel-core I3 processer og 8 gb ram?
    Grafik-processor: Intel HD Graphics 5500

    Den kan slet ikke spille et pc spil?


  • #3   25. jul 2016 quad core 3.6 ghz 8gb ram og grafik på 2gb .. Og der er MANGE spil den ikke kan slæbe

  • #4   25. jul 2016 Til en knægt på 11 som kun skal køre spil som Minecraft og Agar.io burde det da være fint. Nej, der er mange spil han ikke kan slæbe, men nu snakker vi heller ikke Battlefield 4 eller GTA V på ultra.

    Men der går nok ikke længe før der så skal skiftes ud, hvis du/din søn vælger den nævnte opsætning, da det som sagt ikke kan trække mange nyere spil.


  • #5   25. jul 2016 Hvis han spiller league of legends, minecraft, smite osv. så burde et Intel HD Graphics 5500 nok kunne følge med (på low settings), men hvis han begiver sig ud i Counter strike, GTA V, DOOM, Farcry osv. så skal du ud og have en der er lidt mere hardcore smiley
    Men hvis du smider 8k efter en stationær, kan den sagtens være "fremtidssikker".

    Hvis han spiller minecraft kommer du ikke langt med så få ram, der skal du ud og opgradere til lidt flere smiley


  • #7   25. jul 2016 Tommy også derfor jeg ville smide 8000 efter en ordenlig stationær, så er den jo forbredt på at han skulle opdage nye spil, og så skal man ikke til at købe en ny igen. smiley

    Ang. bærbar med anstændigt grafikkort, ville jeg klart anbefale en stationær, da du blot kan skifte den del ud som er forældet (GPU, CPU, Ram, HDD, eller bundkort) og kører videre efter dette, men på en bærbar SKAL du ud og købe en helt ny bærbar, hvis du vil være med på moden igen smiley


  • IG Auto
    IG Auto Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 2 Svar: 23
    #8   25. jul 2016 Jeg vil anbefale en bug selv PC med en bundkort op til dato, så kan den udvides løbende efter behov og vil ikke koste så meget fra start. Krav fra en knægt vokser hurtig, selvom han er kun 11.

  • #9   25. jul 2016 Lav en tråd på hol.dk, derinde vil der med garanti være flere, som med glæde vil hjælpe dig. Der er også køb og salg af brugte pc'er derinde, og priserne er som regel altid bedre end andre steder.

  • #10   25. jul 2016 Jeg syntes det stikker helt af.
    Jeg sætter total meget pris på jeres feedback og suger det hele til mig.

    8000,- kommer vi dog aldrig til at investerer.
    Det jeg ser hos hans venner er forældrenes gamle aflagte pc og der sidder de altså og spiller online med og imod hinanden.


  • #11   25. jul 2016 www.proshop.dk/

    Antec VSK 4500E-P-U3/U2
    Varenummer: 2554384 628,00 kr

    Corsair Vengeance LPX DDR4-3000 DC 16GB
    Varenummer: 2511742 663,00 kr.

    Intel Core i5-6600K Skylake - Box
    Varenummer: 2493459 1.990,00 kr.

    Kingston SSDNow UV400 SSD - 240GB
    Varenummer: 2546000 484,00 kr.

    MSI Z170-A PRO
    Varenummer: 2521712 846,00 kr.

    I alt 4611,00 Kr.

    Så kan han købe et GeForce GTX 1070 eller andet kort når han vil spille mere krævende spil


  • #12   25. jul 2016 min har kostet ca 5000 og den er 5 år gammel.. den har 8gb ram.. en fx4100 der kører på 4.4 Ghz med vandkøling.. et r9 280x med 3 gb ram.. den gar sgu ikke svigtet endnu..

    men det vigtigeste er sgu et ordentligt garfikkort det trækker tit det tunge arbejde... en cpu med 4 kerner er nok til de fleste.. om du så vil have en intel eller en amd er op til dig selv.. min amd kører upåklageligt med ca 50-60 fps i fallout 5 på ultra.. 1080 p


  • #13   25. jul 2016 Slap af... En pc til 8k fordi den skal køre minecraft ? Tag ned i Elgiganten og fortæl dit behov, nævn ikke gamer pc for det skal du ikke bruge til minecraft

  • #14   25. jul 2016 Man behøver slet slet ikke bruge 8000kr. Nedprioriter CPU, Bundkort og til dels ram og så brug 1000-1500kr på et grafik kort, så burde det godt kunne strikkes sammen til under 5000kr eller tæt på. Hvis du ikke selv kan, så få en til at hjælpe dig, eller få en ekspedient til at guide dig. Eller nok endnu bedre - køb noget brugt. PC dele falder ekstremt hurtigt i pris, og sidste års topmodel kan fås til halv pris.

    En helt anden ting - lær dog at spille computer spil. Spil gerne med din knægt. Der er mere hygge og socialt samvær ved det end mange forældre tror.


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #15   25. jul 2016 http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/minecraft/11356

    her står minumums spec til minecraft smiley


  • #16   25. jul 2016 du behøver sgu ikke bruge mere end 6000kr for sådan en pc til de spil smiley min pc som jeg har i alt brugt 8000kr på for 2 år siden kan fint trække de fleste nye spil på høj grafik. dens specs ville ikke koste mere end 6000kr nu.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #17   25. jul 2016 Noget ala det jeg ville gå efter hvis den "bare" skal klare minecraft..

    Der er sikkert lidt penge at spare ved at købe AMD cpu og grafikkort, men jeg fortrækker nvidia produkter

    Kan se at jeg har glemt noget lager plads..
    Men der vil en SSD på 120-180gb godt kunne klare sig et stykke tid, evt med en ekstra hdd til lager


    profilbillede
  • #18   25. jul 2016 rammene er dog hurtigere end hvad der er brug for, 1600mhz er fine. men det er kun et plus de er på 2133 smiley

  • #19   25. jul 2016 Men hvis man ikke lige er computer haj, så ville jeg købe en færdig maskine, med win installeret. smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #20   25. jul 2016 Husk at det er DDR4 ram, og ikke DDR3
    Tror ikke der findes 1600mhz i DDR4, jeg har i hvert fald ikke selv set nogen endnu, men jeg har heller ikke ledt efter dem..
    Og disse var desuden de billigste i dual channel, derfor de blev valgt, og stadig anerkendt mærke


  • #21   25. jul 2016 nååh ja, havde glemt DDR4 var udgivet smiley

  • #22   25. jul 2016 Jeg er også pc "hæmmet" og har ikke meget forstand på det , jeg havde i tidernes morgen da jeg kørte vm i online racing haft shg computere sponsoreret, så fik en ny hvert år ca , men det er jeg stoppet med for mange år siden , forrige år skulle jeg så have en ny igen , og her fik jeg igennem en kammerat et tip om at snakke med MM-Vision om at få en god pc til rimelige penge , og det gjorde jeg så , de lavede så en til mig der kunne køre Iracing som jeg bruger til træning , samt bf4 når jeg er bitter og trænger til at skyde nogle , begge spil kører i fuld gfx uden problemer , og jeg gav 7500 for den incl headset og en ny mus , jeg følte jeg fik en genial service , og på intet tidspunkt følte jeg de skulle "rykke flere penge ud af mig end højst nødvendigt" pcen kører desuden også GTA i fuld gfx osv smiley

    https://www.mm-vision.dk/


  • #23   25. jul 2016 Det virker helt vildt at bruge så mange penge på en PC til en dreng på 11 år. Eller det gør jeg slet ikke.
    Ikke engang i konformitetions gave om 5 år.

    Jeg havde forstillet mig en færdig pakke og gerne brugt for 3000,- vel og mærke med skærm og tastatur.

    Vi er stadig på begynder stadie. Vi er ikke i 4k grafik og vi er ikke i nye sygt tunge spil men børnespil.
    Som jeg skrev tidligere så er hans venners pc,er deres forældres gamle.
    Et keyboard med ledning i og en en gammel skærm de sikkert har fået på arbejdepladsen gratis.


  • #24   25. jul 2016 Michael - Se her: hele pakken inkl G27 rat smiley Og det er et ganske fornuftigt setup til pengene. Måske du kan prutte den ned i 35-4000, men det er rimlig billigt i forvejen når du får det hele med inkl mus/keyboard og skærm.
    http://www.dba.dk/andet-maerke-vision-monster-8/id-1025970582/


  • #25   25. jul 2016 Det som BG Piraten har fundet er heller ikke til 4k opløsning eller tunge spil.

    Jeg troede (som sikkert andre) at det var helt nyt du var ude efter. En computer er generalt ikke gratis, det koster altså


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #26   25. jul 2016 Nej den jeg har fundet, det er en fin første gangsmaskine..
    Kvalitet koster "desværre"

    Skal du ned omkring 3000kr med alt, så skal du igang med at finde det brugt.
    Og selv der vil du kæmpe med folk, som tror deres 5år gamle maskiner er mere end nyprisen værd.
    Men skal du lede efter noget, så er der lidt små råd her..
    Find med Intel i5 cpu/processor. Jeg kan ikke huske hvad den tilsvarende hedder hos AMD, men tror det er AMD 8300..
    Ram skal du helst op i 8gb, idag kan der være så meget baggrundslort, at det kan suge 50% ram på absolut ingenting.
    strømforsyning er der ganske få som oplyser om, hvilket er en skam, da det er hjertet i maskinen, dør den, kan hele maskinen brænde af, derfor vigtigt at have en i god kvalitet
    Grafikkort skal der helst være, da selv om minecraft ligner noget klodset skrammel, så kræver det mange udregninger, og med et grafikkort i bagagen, så er man bedre stillet.. Også den dag han vil prøve et andet og lidt mere krævende spil, og det sker!
    Her er det svært at sige hvilket man mindst skal have, da for hver generation af kort der er kommet, der er de blevet bedre og bedre.
    Men nvidia gtx750ti er fine til forbruget pt.. Men bedre er aldrig dumt.

    Men du har kun nævnt minecraft.. Ved du hvad der ellers skal spildes tid på, da "aldersvarsendene spil" kan variere fra familie til familie..
    Nogen mener at GTA5 er fint til 8årige, hvor andre mener at de skal have bestået 9 klasse..


  • #27   25. jul 2016 Tak Johnny og Piraten. Det var dejligt og lidt mere på sporret.

    Vi har GTA5 til vores Xbox One og det må mine drenge spille når der er en voksen med men ikke alene.

    Min søn siger Slime Rancher, Minecraft, middel off honer spiller de i klubben også.


  • #28   25. jul 2016 http://sharkgaming.dk/gamer-computere/max-bite-madness

    Den kan sgu nok klare det meste, men nok ikke i 4K med 200 FPS.

    Har selv noget billig skrammel fra 2013 og den kan da køre GTA 5, dog ligner det lort med lort på.

    #27
    Da jeg var 11 år var der sgu ingen der holdte øje med hvad jeg spillede.
    Selv da jeg var 8 år gammel legede jeg gal general når jeg Spillede Command and Conquer 1 på Ps1 haha smiley


  • #29   25. jul 2016 Det jeg linker til, ville jeg selv personligt vælge. Du får alt med, og tastatur/mus af en god kvalitet. Der er sgu ikke noget mere nederen end en billig Bilka mus og tastatur. Rattet alene koster ca 1500kr brug. Et hurtigt estimat er omkring 5-6000kr i BRUGT værdi, så det er et fint tilbud.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #31   25. jul 2016 Once det løber da noget over budgettet på de ønskede 3000 kr.
    Der skal også lige købes styresystem, skærm, tastatur, mus og højtalere eller headset.

    Michael tror du skal prøve DBA og Gul og Gratis og se om du ikke kan finde et komplet sæt samlet.


  • #32   25. jul 2016 Casper rigtigt, men med brugte ting kan man risikere det går i stykker pga det er brugt forkert eller lign. Går det så i stykker og der ingen garanti er på det, tja så kommer det jo til at koste mere. En skærm kan jo udgås hvis han har et tv med hdmi i.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #33   25. jul 2016 Det er rigtigt, men hvis manden maks vil bruge 3000 kr er det jo irrelevant.
    Måske går det i stykker og måske gør det ikke.



  • #34   25. jul 2016 Selvfølgelig. Mem så heller ikke han havde sat pris på maks 3000 smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #35   25. jul 2016 ALDRIG køb noget fra sharkgaming.. De har et virkelig dårligt ry, og jeg har selv set hvordan deres maskiner er samlet, og det er ikke kønt! Samt kundeservice er et ord de endnu ikke er nået til i ordbogen..


    Må ærligt indrømme at jeg aldrig har hørt om det slime, men efter at have tjekket, så kræver det mindre end minecraft. Men medal of honor derimod, det kan godt kræve lidt..
    Men hvis du finder dig en brug, så link til den her, eller send pm til mig, så skal jeg nok give råd.

    Men den der bliver linket til fra DBA, den kan klare det, og når der er g27 med, så kan du måske spore ham ind på nogen ordenlige bilspil smiley
    Assetto corsa, project cars osv er geniale med netop rat setup. Så se om du ikke kan forhandle dig ned i en pris som du vil give.. Ellers kan du altid sælge g27 for omkring 1000kr hvis det intet fejler.. Så er du nede omkring dit budget, så dog ikke om der var skærm med, men ellers koster en 22-24" fra omkring 1000kr, som i sagtens kan bruge til jeres forbrug.


  • #36   25. jul 2016 SharkGaming er da ganske fint?
    Havde ingen problemer med dem og fik edda en større PSU end den jeg bestilte smiley


  • #37   25. jul 2016 Køb ham en playstation indtil han selv er gammel nok til at samle sin egen PC for sine konfirmationspenge. Så sparer du den hovedpine smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #38   25. jul 2016 De få jeg kender der er hoppet på deres "tilbud" de har fortrudt det senere..
    Men der vil jo altid være nogen dårlige ting om alle firmaer, så om de bare har været uheldige, det skal jeg være uvist, men sådan er min erfaring med dem.

    Og kun godt du fik en opgraderet psu med, håber det var af ordenlig kvalitet, og ikke det kabel helvede de plejer at levere med smiley


  • #39   26. jul 2016 Køb en bærbar medmindre du vil køre rundt med ham når han begynder at game CS med kammeraterne.

    Omkring 6-7K, har du en fin gamer bærbar.


  • #40   26. jul 2016 Martin G Den må jo ikke koste mere end 3000 kr

  • #41   26. jul 2016 Uhh ha hvor skal man starte!
    Jeg ved ikke hvad der er mest rystende, nogle af de råd der er i denne tråd, eller at man tror at man kan få en NY pc inkl. en skærm til 3.000kr!

    BG Piraten's bud, virker dog nogenlunde fornuftigt, du skal ikke forvente at kunne bygge en pc til under 4-5.000kr uden skærm, hvis den bare skal kunne køre lidt spil et par år frem i tiden. Så er det altså bedre at købe brugt

    Jeg ville dog vælge en Seasonic PSU over den Corsair, da det er dem der laver de bedste strømforsyninger, (som også Corsair køber fra)

    Og ja, at vælge en god strømforsyning er LANGT vigtigere, end folk tror, det er faktisk noget af det vigtigste sammen med grafikkortet, for at få det mest stabilt ydende system

    En ordentlig skærm koster MINIMUM 1500kr, og langt de fleste anbefalingsværdige skærme koster 2.500kr+

    Og til dem der skriver at 8gb ram ikke er nok, vil i ikke nok lade være med at vildlede folk, om noget i åbenlyst ikke har styr på. 8gb er RIGELIGT til gaming, langt de fleste titler kommer ikke i nærheden af at bruge 4gb, når spillet kører.

    Og om det er 1600mhz ram, eller højere har simpelthen så lidt at sige, det er der lavet adskillige målinger på.

    Som det er nu, er 16gb og højere noget der først kommer til sin ret, for programmører og grafikere og lign.

    Køb en brugt, du får intet nyt med skærm og og tastatur osv. til 3.000kr, der er værd at bestille.


  • #43   26. jul 2016 #38
    Sludder og vrøvl!
    Jeg fik en mindre PSU, men til gengæld fik jeg 8GB DDR3 Ram istedet for 4 GB smiley

    Syntes det er fair nok. En PSU på 500Watt er også rigeligt til mig.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #44   26. jul 2016 #43
    Åhhh, men hvis det kan klares med en 500watt forsyning, så er det en lækker opgradering til 8gb i stedet ;D


  • #46   26. jul 2016 Michael F
    Tag et kig på den her. Din søn bliver glad, du bliver glad :).
    http://www.dba.dk/selvbyg-gamer-ssd-gtx660ti/id-1026118296/


  • #47   26. jul 2016 den kan da bruges smiley

  • #49   26. jul 2016 Ja så får hvad man betaler for jo smiley

  • #50   26. jul 2016 man kan ikke få det hele for ingen ting..

  • #51   27. jul 2016 Min knægt spiller på en gammel afdanket bærbar jeg købte brugt for 1400.- kr. Han spiller minecraft, Agar halløjsa, Counterstike light og Flatout2 (bilspil). Det er ikke super grafik, men han klager slet ikke, for ham handler det om at spille og ikke om hvor flot det er..

  • #52   27. jul 2016 Har kun læst den første halvdel af svarene, og det lyder fuldstændigt vanvittigt at smide så mange penge efter en computer der bare skal kunne spille Minecraft. Min MacBook Pro fra 2012 trækker det helt fint! Og som de fleste ved, så er mac's ikke kendt for at have vildt hardware. Køb du bare en brugt pc til omkring 1500, den skulle nok kunne klare arbejdet.

  • #53   27. jul 2016 Ligefør jeg tror at denne ville kunne klare det: http://www.dba.dk/hp-dc7900-30-ghz-4-gb-ram/id-1025514469/
    Så er der i hvert fald råd til at opgradere, hvis man vil det senere


  • #55   29. jul 2016 Sæt dig ned med din bedste IT ven og kig ordenlig efter

    www.proshop.dk
    www.pc-lager.dk

    Køber du et af de 2 steder, og selv sætter en PC sammen, kan du få en rigtig god PC til billige penge.
    Min er 2 år gammel nu, med et enkelt GFX opgradering, jeg vaf ca 3500 for min, og den kører GTA V, uden problemer, nej det gør det ikke på ultra, men mere en fin kvali.

    Men køb ud efter hvad den skal bruges til, og ikke hvad den kan bruges til.


  • #56   29. jul 2016 Og skal det være noget som han kan blære sig lidt med til den næste børnefødselsdag kan man få et kabinet med alverdens lys og blæsere til omkring en 500.- krone.

    https://www.proshop.dk/Kabinet/Zalman-Z11-Plus-HF1-Mid-Tower/2432781?b=corsair~fractal-design~nzxt~phanteks~cooler-master~zalman~aerocool~bitfenix~in-win



  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #57   29. jul 2016 hvis du bor tæt på en bilka, er der diverse tilbud i weekenden. Hvis ikke har de hvist gratis fragt på alt over 500kr eller er det 1000 smiley
    Der kan du sikkert finde noget billigt brugtbart


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #59   31. jul 2016 Michael har du en god ven eller rabatkode så han kan få den til 3000 kr, med skærm, tastatur, mus og headset ?

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #62   1. aug 2016 Michael S Minecraft er ikke et skide krævende spil så man kan være heldig at finde noget brugt der kan trække det.

    Og det lader til de har en Xbox så hvorfor skulle han købe en mere ?


  • #64   1. aug 2016 3000 for en bærbar kan kun spille 7 kabale på medium settings.

  • #66   1. aug 2016 Bærebar er udlukket når der bliver snakket Gaming PC. smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #67   1. aug 2016 Michael hvad så hvis han vil være pilot ? Hvis og hvis er ikke mener og ændre ikke på mandens budget. Så stop dog med at diskutere bare for at diskutere.

    R.B. Hvorfor egentlig ?


  • #69   1. aug 2016 Hold nu kæft hvor er i ømme at høre på, enten har i ikke børn selv eller også er i de største curlingparents i verden. BVADR!

    Børn er pisseligeglade med alt hvad der hedder framerates, Antializing osv. Det rager dem en skid bare de kan spille lidt.

    Intelligente forældre finder også hurtigt ud af at der er noget der til børnene der koster nogle penge og som børnene selv kan spare op til og bruge nogle penge på. Jesus, 8.000.- kroner for en computer til en 10-11 årig det er da det mest tåbelige jeg nogensinde i mit liv har hørt, næst efter jeg læste at gennemsnitsfamilien i København bruger 100.000.- kroenr på en konfirmation.

    Kom nu ind i kampen for fanden..?


  • #70   1. aug 2016 Casper K

    Fordi en gamer bruger sin PC meget, det kræver et ordenligt keyboard, ordenlig mus, og ikke mindst en ordenlig mulighed for at opgradere små ting, såfremt det er nødvendigt.
    Samt er skærmene på bærebar typisk pisse ringe.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #71   1. aug 2016 R.B der skal spilles små spil som Minecraft. Det ikke ikke ligefrem Halo, Call of Duty og hvad de nu ellers hedder.
    Tror sagtens en bærbar kunne gøre jobbet.
    Vi er enige om det ikke er optimalt til en gamer der spiller mange timer hver dag. Men til en knægt der måske skal spille lidt Minecraft engang imellem skulle det nok kunne fungere.


  • #73   1. aug 2016 #69
    Aaargh smiley Dårlig grafik = dårlig spil


  • #74   1. aug 2016 Casper K
    Helt Enig.

    Men en bærebar er typisk ret dyr i forhold til hvad man får for pengene, derfor, jeg skrev ovenfor han skulle lave en selv, for 3000.- kan man sagtens få en god maskine som kan spille det.


  • #75   1. aug 2016 tror i ikke at han har fundet en løsning..?

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #76   1. aug 2016 Rasmus muligvis eller også blev han træt af at se folk forslå computere til over det dobbelte af hvad han budget var på. smiley

Kommentér på:
Gamer PC

Annonce