{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Hvem har lige pisset på enhedslistens sukkermad {{forumTopicSubject}}

Fra enhedslistens gruppemøde i dag:

Fra overdanmark til fattigdomsbekæmpelse: Fem mia. kr. fra en ny millionærskat og beskatning af spekulation skal finansiere afskaffelsen af kontanthjælpsloftet, 225 timers-reglen og integrationsydelsen og sikre syge mennesker ret til førtidspension.

Hvem er det enhedslisten mener er fattige, og hvad er definationen på fattigdom? Jeg syntes det er at tage tykt pis på folk i andre dele af verden hvor fattigdom virkelig eksisterer at sige at der eksisterer fattigdom i Danmark.

Fra formuebeskatning til SU og bedre uddannelse: 1,4 mia. kr. fra genindførsel af formueskatten skal betale for at droppe planlagte nedskæringer på SU og uddannelserne.

JJeg er helt med på at der ikke skal skæres i uddannelserne, men hvorfor skal folk med formue der har arbejdet sig til den, betalt skat af den en gang, og givet Danmark i rigelige mængder betale for det ?

Fra selskabsskat til folkeskolen: En annullering af de seneste sænkelser af selskabsskatten skal overføre tre mia. kr. til en bedre og mere lige folkeskole.

Ja lad os da endelig lave om på det igen, så fremstår vi ikke kun som inkompetente og ubeslutsomme idioter ude i verden, men sikrer også at Danmark igen indtager førstepladsen for verdens mest rådne land at drive virksomhed i...

Fra giftskat til billigere økologi: 800 mio. kr. i øget afgift på sprøjtegift skal bruges til at afskaffe momsen på økologi.

Hvorfor tager vi ikke bare alle landmænd og stiller op på en stribe og skyder i stedet for... ?

Ja undskyld, men jeg fatter ikke det parti...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem har lige pisset på enhedslistens sukkermad
  • #1   22. aug 2016 Det er bare et bla bla parti med en masse fine ord, problemet med deres politik er jo bare at før eller siden løber de tør for andre folk penge. Det er et tosse parti på linje med Aternativet, dog ikke lige så slemt de kommer trods alt med en form for finanseringsforslag.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   22. aug 2016 Det er enhedslisten... De har altid hjernedøde ideer som alle griner af.. Desværre er der folk som er dumme nok til at stemme på dem, derfor har de et talerør smiley

  • #3   22. aug 2016 Ja der er ca 8% der stemmer på de tosser, 6-7% der stemmer på alternativet, og nu vi er ved tosse partier 7-8% der stemmer på liberal alliance.


  • #4   22. aug 2016 .

  • #5   22. aug 2016 Jeg tror desværre, selvom jeg ikke ønsker det overhovedet, at vi snart skal indstille os på at Alternativet og Enhedslisten får større indflydelse i Danmark end vi lige havde forestillet os. Alternativet, Enhedslisten og de Radigale kan efter næste valg stå med sammenlagt 25% af alle stemmer.. De peger alle på Mette F, og de kommer til at få magt med mindre Soc. Dem. f.eks. vælger at arbejde med DF.

    Men fremtiden blandt de unge tegner lidt mere lyst og liberalt - men jeg tror ikke vi undgår en midterklods i forløbet.


  • #6   22. aug 2016 Bjørn I : Hvis LA er et tosseparti, hvad stemmer du så på?

  • #7   22. aug 2016 Hvad jeg stemmer kommer ikke BG ved, og at jeg mener at LA er et tosse parti fortæller ikke nødvendigvis hvilken blok jeg stemmer i(rød/blå).


  • #8   22. aug 2016 Sorry Mr. Important..

  • #9   22. aug 2016 Folk fra EL, lever jo i et utopia helt for dem selv, og så lige folket fra Nørrerbro, som er dem der stemmer på dem iflg sidste måling.
    De har ingen sans for virkeligheden, og deres virkelighed stopper også ved KBH skiltet, for vi ved jo alle godt, der ikke findes noget på den anden side.

    Men i det mindste har de Christania, og noget tyder på det er en af de ting de får handlet ind ved på rette måde.


  • #10   22. aug 2016 Hvem glemmer ikke hende her... smiley
    https://m.youtube.com/watch?v=jPlYBjPnPNw


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #11   22. aug 2016 Nogen der kan oversætte?
    Aner ikke hvad helvede hun snakker om

    Men nej husker ikke, har aldrig set det klip før smiley


  • #12   22. aug 2016 De har altid haft et mærkeligt syn på verdenen
    Ret sikker på de synger
    Pink fluffy unicorn til deres gruppe møder.

    En millonærskat på yderligere 10% nå man passere 1mio årligt.
    Meget belejligt nå de ikke selv tjener over det beløb.

    Momsfritarelse på økologiske vare.
    What?

    Giftstof afgift
    Ja ja så skal landmændne igen straffes

    Man gremmes.


  • #13   22. aug 2016 Bjørn ha ha hvor fanden har du gravet hende op henne ? smiley

  • #14   22. aug 2016 Kunne problemet ikke løses ved at fordoble spærregrænsen, kæft det ville sortere seriøst ud i de koldbøttepartier.



  • #15   22. aug 2016 OMFG! Skal sådan nogen virkelig sidde i folketinget i Danmark ?

    http://jyllands-posten.dk/indland/article4897615.ece


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #16   22. aug 2016 Har hun en bror?
    For ikke sikkert der er andre der gider røre ved hende.. Så for at det ville være lovligt, må hun jo komme med sådan et forslag..


  • #17   22. aug 2016 Det er sgu da nasty hvad fanden...

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #18   22. aug 2016 Var det ikke også enhedslisten der ville nedlægge politi, militær og fjerne ejendomsretten? Så resten af landet kunne blive som christiania. De er vel stort set alle børn derfra, siden de vil indføre alverdens mærkelige ting og sager...

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #19   22. aug 2016 Ej hold nu op.. Incest er i orden, så længe det bliver i familien.. Er det ikke sådan man siger det smiley

    Men for at være seriøs.. Ja det er utrolig ulækkert, og sådan en kommentar fra et medlem burde give en fyreseddel..
    Men det er desværre langt fra det værste der er kommet fra borgen af smiley


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #21   22. aug 2016 Ja, for det vil jo bare gøre alt til for at redde verdensfreden...

  • #22   23. aug 2016 Hvorfor er det så hemmelighedsfuldt for mange hvem man stemmer på ?

    Jeg mener skammer man sig så meget over ens parti at man ikke tør dele det med nogen, hvis jeg stemte så ville jeg da være stolt af mit valg, og fortælle hvem jeg stemmer på i håb om at præge folk til at gøre det samme...


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #23   23. aug 2016 Jeg tror at folk er bange for at skulle diskutere det. Måske er de bange for at blive set ned på, på grund af ens valg.

  • #24   23. aug 2016 Jeg er sgu ikke bleg for at fortælle at jeg stemte på Liberal Alliance, og at jeg som det ser ud lige nu stemmer på dem igen. Jeg kan identificere mig med deres politik, det kan godt være de kommer med nogle vilde udmeldinger, men de har som regel argumentationen i orden og finansieringen på plads.

    Efter Anders Samuelsen står i front syntes jeg de er blevet rigtig gode, og man kan sige meget men deres politik kan de jo også formå at få presset igennem.

    Vil så sige at jeg ikke ville have stemt på dem i Naser dagene men jeg tror også det er normalt for et "nyt" parti at bruge en 8-10 år på at skille sig af med børnesygdommene.

    Jeg går 100% ind for et liberalistisk samfund hvor folk der gør noget ekstra for at skabe arbejdspladser skal belønnes med lavere selskabs og udbytteskat.


Kommentér på:
Hvem har lige pisset på enhedslistens sukkermad

Annonce