{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.652 visninger | Oprettet:

Efterlysning! Motorvej ved Gladsaxe imorges. {{forumTopicSubject}}

Halløj BG. Laver lige en efterlysning her. Min kæreste blev påkørt rimelig voldsomt imorges, så hun ligger på hospitalet nu, ca kl 9:30 på motorvejen ved Gladsaxe i nordgående retning. Idioten valgte at stikke af fra det. Han kører i en nyere model Fiat Punto i sølv/sølvgrå og nummerpladen starter med A. Hvis nogle har set eller hørt noget, kunne det være fedt, da jeg godt kunne tænke mig en lille snak med denne person. Tak på forhånd smiley


Kommentarer på:  Efterlysning! Motorvej ved Gladsaxe imorges.
  • #1   25. aug 2016 3 eller 5 dørs

  • #2   25. aug 2016 Der må jeg være dig svar skyldig. Har du en person i tankerne da? smiley

  • #3   25. aug 2016 Af ren nysgerrighed, hvordan er hun blevet påkørt på motorvejen? MC eller?

    Politiet er vel på sagen formoder jeg, men håber lidt at du finder personen først.


  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #4   25. aug 2016 Så er den Punto vel godt smadret et eller andet sted, så vi kan plukke den ud i mængden?

    God bedring til hende!


  • #5   25. aug 2016 Hun var selv i bil. Der var noget køkørsel og der kom en og bankede op i røven på hende. Men jo, man kunne forestille sig at hans kofanger ikke er så køn længere..

  • #6   25. aug 2016 Hvis han har kørt så hårdt op bag i, at hun er kommet på skadestuen, så tvivler jeg på han er nået så langt, han må næsten have smadret køleren.

  • #7   25. aug 2016 Hvordan fan stikker man af ved kø kørsel?? Især når han var bagved?? Og INGEN i køen valgte at stoppe / henvende sig til hende???

    Weird...


  • #8   25. aug 2016 Galant... Der er altid mere i de her historier end det oplyste.. Det troede jeg du havde lært smiley

  • #9   25. aug 2016 Han stak af i nødsporet smiley

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #10   25. aug 2016 har vejdirektoratet ikke kammera på den strækning, så det vil hurtig for dem/politi at finde fulde reg på køretøjet fra log.

    edt: det skal jo bare anmeldes som en voldssag hvor jeres påstand er han bevidst brugte bilen som våben smiley


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #11   25. aug 2016 Ja for at indgive falsk anmeldelse vil hjaelp jer rigtigt meget.
    Neeej,vent nu lige lidt...


  • #12   25. aug 2016 Vi har ikke kontaktet politiet eller noget, men jeg vil da helt klart prøve at kontakte vejdirektoratet som du siger.

  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #13   25. aug 2016 Ved flugtbilist skal man vel kontakte politiet, eller hvad?

  • #14   25. aug 2016 Kontakt politiet også da.

    Mig bekendt har det altid været strafbart og stikke af fra et færdselsuheld.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #15   25. aug 2016 Mon ikke traadstarter har en rigtig god grund til ikke at melde det til politiet,ellers var det jo blevet gjort som det foerste.
    Men saa bliver det til gengaeld nok umuligt at finde personen der stak af.


  • #16   25. aug 2016 RSP 36-
    Du siger noget der smiley .

    Men altså jo før man kontakter politiet . jo bedre, de første 24 timer er de vigtigste. For det ER STRAFBART!. Det modparten har gjort.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #17   25. aug 2016 Der er sket et uheld i stillestaaende traffik der var saa kraftigt at der var personskade.Derefter stikker den ene part af og der er ingen der har set noget og man vil ikke ringe til politiet ???
    Jeg aendrer lige mit indlaeg,det lugter ikke,det stinker langt vaek...


  • #18   25. aug 2016 Trådstarter! Kortene på bordet. Hvad gemte hun i bagagerummet? Våben, narko eller lig?

  • #19   25. aug 2016 Hvis du ikke kontakter politiet i sådan en given situation som du siger din kæreste har været ude for... Jamen så er hun ganske enkelt bare ikke mere værd.
    Så du jo skide lige glad med hende.

    Hvordan kan der være bare den mindste tvivl om at man ikke skal ringe????!!!!!!!.


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #20   25. aug 2016 Holder ved at anmelde det som vold(skade med hensigt. Dog materiel).:) man kan misforstå situation og tro der tale om ved irriteret kørsel, man er stresset ect. At person så køre hårdt ind i kan sagtens argumenteres for aggressiv kørsel der ender i uheld. Det hjælper slet ikke skyldig at stikke af ihvertfald. Og heraf er det bare at sige bagved kørerne havde truende adfærd (snuse kofanger). Det kan være hun har misforstået situation, men bakspejl er jo ikke prioritet ved tæt kø kørsel smiley

    De skal tage sådan anmeldelser heraf til efterforskning

    Normalt er man et smut forbi skadehuset for check af piskesmæld og andet. Går ikke ud fra man bliver kvæstet og modpart stadig kan køre væk i denne situation




  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #21   25. aug 2016 Politi, brandvæsen, ambulance?
    Er det ikke sådan noget man kontakter, EFTER man har søgt hjælp på Facebook, bilgalleri osv?


  • #22   25. aug 2016 Alle jer idioter der sidder og snakker så røven går, hold kæft.
    - Jeg havde misforstået, der ER blevet ringet til de blå, som sædvanlig har sagt at de ikke kunne gøre noget.
    Jeg var der ikke selv, så det er svært for mig at vide hvad der nøjagtig er sket. Jeg ligger opslaget ud for at høre om nogle har set eller hørt noget, ikke for at høre på latterlige kommentarer.


  • #23   25. aug 2016 Btw, er der ingen der har snakket om stillestående trafik. Jeg skrev at der havde været noget køkørsel, som jeg vil mene at man sagtens kan kalde det når man snegler sig afsted på motorvejen med 50km/t.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #24   25. aug 2016 Nu skrev du jo selv ordret "har ikke kontaktet politiet".
    Så måske du skulle feje for egen dør før du kalder andre idioter.


  • #26   25. aug 2016 Dashcam - jeg siger det bare.. Men man kan jo altid være bagklog. Men prøv at tag et kig på BlackVue - de laver sgu gode produkter smiley

  • #27   25. aug 2016 Var det ikke bedre du lod politiet lave deres arbejde i stedet for at lege gangster, og smadre en tilfældig mand grundet en skade i hans forkofanger, som kunne være kommet af andre årsager.

    Der må jo være en masse vidner, eftersom det er sket under kø kørsel.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #28   25. aug 2016 "Vi har ikke kontaktet politiet"
    Hvem er det du kalder idiot ?


  • #29   26. aug 2016 I er nogle sørgelige mennesker, læs hvad jeg har skrevet, en gang til, og forstå det smiley

  • #30   26. aug 2016 #12

    i går kl. 17:22
    Vi har ikke kontaktet politiet eller noget, men jeg vil da helt klart prøve at kontakte vejdirektoratet som du siger..
    ______________________________________
    Vi skriver jo tilbage ud fra det du siger.

    Så du er da den sørgeligste idiot så!.


  • #31   26. aug 2016 Hehe..

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #32   26. aug 2016 Ja naar nu man helt ubegrundet sidder og kalder folk idioter saa skal man jo ihvertfald ikke sige undskyld,det ville jo vaere som at opfoere sig som en mand og erkende man har taget fejl.
    Mine kugler faldt paa plads laenge inden jeg blev teenager,er det meget unormalt ?


  • #33   26. aug 2016 Det ved jeg sku ikke om det er RSP. Den snak må du gerne holde for dig selv.
    Jeg prøver såmænd bare at nå frem til, at det er sjovt at 80% af alle forummer herinde, skal gå op i hat og briller.


  • #34   26. aug 2016 Lige i denne tråd tror jeg ikke det er mange det er i tvivl om hvem der sørgede for at den gik op i hat og briller. At kalde folk idioter er i hvert fald første skridt til det smiley

  • #35   26. aug 2016 Så det mener du ikke at jeg er i min gode ret til, når folk sidder og skriver at jeg er skide ligeglad med hende osv?
    Jeg spurgte somsagt om hjælp men det eneste folk herinde kan, er at fordreje det hele. Håbløst. smiley


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #37   26. aug 2016 Fedt at du synes at det er sjovt at 80% af alle emner herinde gaar op i hat og briller,det er nok fordi at folk synes at det er ok at oprette et emne med kun de halve facts.
    Lidt ligesom,tadaaaa,du selv har gjort.
    Du har hermed faaet stemmen for aarets selvmaal.
    Og nej,jeg synes heller ikke at du skal undskylde til dem du helt ubegrundet har kaldt idioter,meget bedre at vaere enormt staedig og fremstaa hamrende arrogant i stedet...
    Husk at der ingen skam er i at erkende sine fejl smiley


  • #38   27. aug 2016 Har lige læst hele tråden - en gang mere. Der er vist ingen tvivl om at TS laver årets selvmål.

    1. Ingen info om politiet i første indlæg.
    2. Udtalelse om at man IKKE har kontaktet dem - i et ret tidligt indlæg.
    3. Udtalelser om at "folk" er idioter - fordi de stiller sig undrende overfor sagens sammenhæng.

    Det hjælper ikke en hujende fis at TS kender alle fakta - BG brugere er sgutte tankelæsere.

    "Vi HAR prøvet at kontakte politiet, men de havde ikke tid" - den ret korte sætning havde nok givet en lidt anden respons fra dem der har skrevet.

    Enig i at det ikke er så fedt a det udlægges som at du er ligeglad - men fandeme svært at vurdere ud fra halvdelen af story smiley


  • #39   27. aug 2016 Kunne det ik være en sølv toyota Carina e?

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #41   27. aug 2016 Ah come on gutter kan vi ikke hurtigt blive enige om at traadstarter fandt ud af hvor hjernedoedt det var at fortaelle os at han ikke har meldt det og derefter skrev"naaaah ja,det er snotdumt ikke at melde det saa det har vi selvfoelgelig gjort" for ikke at se totalt taabeligt ud.
    Derefter begynder man at BG tude og svine alle andre til i stedet for at sige,ja jeg er sgu ikke saerlig smart,maaske det ikke altid er andres skyld at jeg opfoerer mig taabeligt...
    Kan isaer rigtigt godt lide at efter han finder ud af at han ingen grund har til at kalde folk idioter ikke viser sig som en mand og siger ,det er jeg sgu ked af,men isaer lige fyrer endnu en sviner af...


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #42   27. aug 2016 BP Idiot !!! smiley
    Jeg troede at politiet automatisk blev kontaktet ved personskade ?


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #44   27. aug 2016 Hahaaa,ja ok smiley
    Nej jeg mente at hvis man ryger paa skadestuen som foelge af et trakikuheld saa kontakter de da politiet goer de ikke ?
    Eller var det saadan engang ?


  • #47   31. aug 2016 det er sku sørgeligt at se -læse , at nogle efterhånden inde på bg ikke har nogen form for respekt eller medfølse , der bliver næsten altid skrevet negative ting på tråden , 8 ud af 10 gange ca mvh den glade venlige murer smiley smil gutter og gutinder og folk vil smile igen , negativitet giver dårligt helbred smiley

Kommentér på:
Efterlysning! Motorvej ved Gladsaxe imorges.

Annonce