{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt tv
  • #1   23. sep 2016 Der er vel ikke mere end 2 muligheder i den prisklasse og størrelse..

    Sony får du sgu ikk i den prisklasse, så bare kløb den du har råd til


  • #2   23. sep 2016 Hvis du ikke vil smide mere end det, skal du os huske man ikke kan forlange alverden, men ville vælge et LG, har det selv og har haft Samsung og Phillips førhen og får jeg ikke igen. smiley

  • #3   23. sep 2016 Vi har Philips og Sony - det er i min verden de gode.

  • #4   23. sep 2016 Find dig et 4k tv det dur bare! smiley

  • #5   23. sep 2016 4K er ganske fint til at se film der er lavet i 4K samt demo-videoer, men så længe DR og de andre kanaler kun sender HD (og mange kun kan få SD) skal man overveje om det pt er pengene værd.

    Men jeg er enig - det er satme skarpt når man ser noget det er lavet i 4K.


  • #6   23. sep 2016 Købte er Sony smart tv i Elgiganten 48" med 4k til 5000kr smiley

  • #7   23. sep 2016 Det var godt nok billigt. Var det en model der var ved at udgå eller? Har du evt et link?

  • #8   23. sep 2016 De har den ikke på deres hjemmeside mere smiley det var noget restsalg tror jeg man kunne købe i butikken smiley

  • #9   23. sep 2016 Sony og Phillips vil jeg fra råde dig... De genstarter, fryser og mærkelige ting, førhen var det kun Phillips men efter de er slået sammen skulle de begge to være ramt

    Lg har en god skærm, men en sjov menu og styring med en fjernbetjening som bruges som en wii, men det vender man sig hungrigt til
    Samsung er også fornuftige og levere et meget brugervenligt setup smiley

    Men du skal altid tage ud og se dem først, der er meget forskel og det er individuelt hvad man vil have, og det kan ikke ses på billeder


  • #10   23. sep 2016 Kasper - har du haft en dårlig oplevelse med det da? "Skulle de" er vel ikke lig med at de gør det. Jeg har aldrig oplevet hverken vrøvl med Sony, Philips eller Samsung for den sags skyld.

    Mit Sony kører med samme krydsmenu som PlayStation - det er virkelig nemt at bruge. Philips har en alm. menu som så mange andre hvis det ikke et smart tv.


  • #11   23. sep 2016 Har et Sony der er 5+ år og det er super godt, billedet står godt og lyden er virkelig god

    Har haft to Phillips smart tv som begge er kasseret... Det en røg den ene tuner efter 2 år og 2 mdr smiley og de har begge genstartet af sig selv og fryser/låser så man skulle tage strømmen
    Elgiganten var godt klar over de frøs osv, men de kunne ikke repetere dem da en ny del ville gøre det samme smiley


  • #12   23. sep 2016 Ville egentligt have haft en Sony men da jeg fandt ud af Phillips og Sony var gået sammen ville jeg ikke tage risikoen og købte et Lg som fungere super

  • #13   23. sep 2016 Okay - lyder til det har været en mandagsmodel. Det er så nederen sådan noget smiley

  • #14   23. sep 2016 Ja og fejlen var i hele serien, men Elgiganten var gode til at bytte det selv efter den fejlene del var udskiftet et par gange smiley

  • #15   23. sep 2016 Det har de forhåbentligt rettet op på. Har haft et Philips længe nu uden problemer og har lige købt et mere til soveværelset.

  • #16   23. sep 2016 Må vi da håbe smiley Billedet osv var virkelig godt men med 2 modeller i 2 serier der begge frøs osv var det ikke noget vi valgte igen smiley
    Men da det var et kendt problem er jeg ikke i tvivl om de må have rettet fejlen ellers mister Phillips da deres kunder smiley


  • #17   23. sep 2016 Det skulle man da mene smiley

  • #18   23. sep 2016 Min mor har lige købt et TCL tv fra Elgiganten som hun blev anbefalet af sælger. Det er det værste lorte fjernsyn! Godt billede osv men bare så langsomt til alt! Han sagde det var et amerikansk mærke der var begyndt at blive stort i Europa... Ved ikke om det bare er min mors eller om det er generelt for det mærke smiley

  • #19   23. sep 2016 Har også købt et thomson til sommerhuset og det var også noget bras... Hver gang det kom hen på en kanal vi ikke betaler for (boxer) slukkede fjernsynet, men det kunne fint tænde igen
    I kan bare gå ned og returnere det, det har vi gjort et par gange smiley


  • #20   23. sep 2016 http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/U50S7806S/tcl-50-4k-uhd-led-smart-tv-u50s7806s

    Det er det men dengang hun købte kostet det bare 6000kr smiley der er nok en grund til det er restsalg smiley


  • #21   23. sep 2016 https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle-tv/samsung-49-smart-tv-ue49k5505/p/100234073?intcmpid=avisen_avisenonline_16uge39

    med et budget på 4000 kr er det jo meget begrænset hvad der er at byde på , med det der kunne da være et bud på det smiley


  • #22   23. sep 2016 Phillips er ikke for gode længere, har selv et i soveværelset og det fryser og sleeptimer virker ikke osv, det er skiftet 2 gange indenfor garantien og nu gider jeg det ikke mere.
    Mine forældre har os førhen haft Phillips og osse gået væk fra det.
    Har noget familie som arbejder i en tv butik, de osse gået væk fra Phillips forrige år, da der for mange problemer med dem, så er ikke kun enkelte tilfælde.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #23   23. sep 2016 Jeg har en 50" panasonic, der har aldrig været problemer, og den kører næsten i døgndrift

  • #24   23. sep 2016 Har også Panasonic, ingen problemer, en masse funktioner og stabil smiley

  • #25   23. sep 2016 til 4000 kan man købe hvad som helst, uden den store forskel.

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #26   23. sep 2016 Havde gammelt 42" philips (pus 4serien) fungerede ok, dog var det ikke optimalt at streame fra eksterne enheder, men det også godt 12 år siden nu smiley

    Vi gik til 40" samsung, som sådan er fint nok - det er bare en SKRABET MODEL, uden noget dikkedar.
    Stuen har vi 55" pus 8serie phillips, og det fryser faktisk af og til som nævnt, hvor man kun kan lave hardreset via stikkontakten.. Dog valgte vi dette, da det som det eneste vi kunne finde på markedet - havde ekstremt godt samspil med HUE pærene i resten af huset.. Der er noget lir over at sætte film funktion på og lyset i rummet selv dimmer ned, og tænder nødbelysning ved pause (lyset på vej imod WC :p).
    Og det også havde 2 tunere, ergo indbygget HDD-optager, som bliver brugt utrolig meget grundet arbejdstider... Men men men.. deres Software er noget bras! rent ud sagt undres jeg over de tillader sig at have så mange haltende elementer hvor menuer kan fryse og tv kan gå i baglås... Så hop uden om phillips vil mit råd være smiley


  • #27   25. sep 2016 har et 40" samsung smart tv som har omkring 4 år på bagen nu og det er jeg godt tilfreds med! billedet står super skarpt når man ser HD kanaler er film. og menuen er dejlig nem. Men til gengæld så er lyden ikke så god. så hvis du har noget sourround sound så spiller det bare Max

  • Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

    Svar: 99
    #28   25. sep 2016 Harald Nyborg har nogle fede modeller.

  • #29   27. sep 2016 Gad ikke læse alle kommentarene, så ved ikke om det er nævnt. Men jeg købte et LG 55 tommer i elgiganten til 5.000, det er både 4K og smart tv. Er yderst tilfreds

  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #30   27. sep 2016 4k er ikke en standard, Nyd dit 1080i Netflix på h.264

Kommentér på:
Nyt tv

Annonce