{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.144 visninger | Oprettet:

Har folk efter mig! {{forumTopicSubject}}

Hej,
Min situation:

Min ven har fået rodet sig uforskyldt ud i noget lort.
Han har fået op til flere? bander efter sig, de holder øje ved hans hjem de leder efter ham i biler mv.
Pga. de tror han har kneppet en af deres damer, plus stjålet nogle ting (HVILKET HAN IKKE HAR).

Derfor er de også begyndt og prøve og finde mig.
De her mennesker er ikke normale og dræber folk.

Hvad fuck gør man?!

Politiet kan ikke gøre noget, uden beviser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har folk efter mig!
  • #1   18. feb 2017 Køber en Hellcat eller en Fiesta 1,0 så du altid kan køre fra dem smiley

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   18. feb 2017 du tager ud til dem før de finder dig de har respekt for folk der viser de har nosser
    hvis du ikke vil det må du gøre dig usynlig indtil stormen er drevet over


  • #3   18. feb 2017 men min ven kan ikke engang tage hjem, pga de holder og venter.

    Kan jeg optage på video, at de holder og venter mv.
    er det nok bevis for politiet?


  • #4   18. feb 2017 Det er bevis når de gør noget. smiley

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #5   18. feb 2017 de er rimelig ligeglade med politiet

  • #6   18. feb 2017 Man kan ikke en gang tage ud til den lille luder, der har startet det hele.
    De er som fucking rotter, 200 mod 1

    Hvorfor får sådan ngole bande perker lov til at blive i landet!!! SMID DEM FUCKING UD OVER ÅBENT HAV


  • #7   18. feb 2017 flyt til Herning det ved ingen hvor er.......

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #8   18. feb 2017 hvis dig og din ven er tidliger straffet vil politiet skide jer en hatfuld
    den bedste løsning er at i selv opsøger dem det virker men kan være farligt men problemet er løst spørgsmålet er så bare hvordan det bliver løst


  • #9   18. feb 2017 Politiet skal nok komme, hvis de hører at der er våben indblandet!

  • #10   18. feb 2017 Vi er ikke tidligere straffet.

    Jeg er fuldstændig mønster borger


  • #11   18. feb 2017 Hvis du, og måske endda os din ven har rent mel i posen......Bør det jo os på den ene, eller anden måde kunne bevises !
    Jeg ville personligt i stedet vælge, at opsøge dem.....De har vel et eller andet opholdssted !
    Ville dog lige kontakte politiet inden, og forlægge dem situationen, og fortælle dem, at jeg ville tage derhen med nøjagtig tidspunkt osv....
    Så ville jeg ganske enkelt bede om at tale med en "leder", eller andre højt stående medlemmer.
    Her ville jeg ganske enkelt forklare hvordan landet ligger, og selvfølge have argumenterne i orden, fordi jeg jo selvsagt os har rent mel i posen.

    Flygte, eller gemme sig.....er kun at hælde benzin på bålet, for sådanne typer !

    Det at du kommer til dem, uden frygt.....Giver respekt !


  • #12   18. feb 2017 Hagen er bare at de så siger han nok skal betale en eller anden "gæld" for ham og vennen.

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #13   18. feb 2017 Hvis de er saa slemme som du siger,hvad garanti har du saa for at de ikke kommer efter din familie ?
    Saa at gemme dig er IKKE loesningen,ud og snak med dem,faar i et par paa frakken saa gaar i nok ikke i naerheden af en af deres piger igen smiley


  • #15   19. feb 2017 frygt er 9/10 gange langt værere end real konsekves, plus det din ven de leder efter så de holde øje med dig i tilfælde af han skulle opsøge hans ven.

  • #17   19. feb 2017 få fat i nummeret til ham det drejer sig om ta en snak og sig at du gerne vil mødes med ham så i kan få det ud af verden husk mødet skal være et sted hvor der er rimelig Mange mennesker så er du i nogenlunde sikkerhed. Og hvis de ikke fatter budskabet så er det bare at tage dem en efter en de er satme så svage når de er alene men Held og lykke håber det går godt for dig.??

  • Ronny R
    Ronny R Tilmeldt:
    mar 2011

    Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 171
    #18   19. feb 2017 Skriver det på div. internet blogs, og så er faren ovre.
    Start evt, med et Facebook opslag, og når du har fået tilstrækkelig mange likes, så er faren drevet over.
    TAG DIG LIGE SAMMEN MAN!!!!!


  • #19   19. feb 2017 Ville nu også sige i skulle møde dem face to face et sted hvor der er mange mennesker og få det ud af verdenen... Som de andre nævner, når det er perkere er de satme så svage når det er 1 mod 1 og så bare starte fra en ende af..

  • #21   19. feb 2017 lig dem ned med harpun..

  • #23   19. feb 2017 smiley

  • #24   19. feb 2017 Man laver en basher-Henrik på dem!

  • #25   19. feb 2017 Kan stadig huske historien om en gut som blev presset af kæmpe dummebøder af nogle rockere. Han aftalte et møde på en mark, sammen med hans oversavede jagtgevær. Resultat, 2 døde rockere uden hoved : )

    Som han selv sagde, hellere dem end mig.....

    Siger ikke det er vejen frem. Personligt havde jeg bare gearet op med diverse remedier til selvforsvar.


  • #26   19. feb 2017 Giv dem nogle penge for at holde sig væk fra dig. Eller skid i bukserne og gem dig på lokummeret til de finder dig der. Så bliver du i det mindste ikke helt dræbt

  • #28   19. feb 2017 Jeg må sq indrømme jeg nok hælder mest til at få fat i noget til selvforsvar og så aftale at mødes med dem..

  • #29   19. feb 2017 Så i andre "hårde" typer ville simpelthen møde op alene mand eller sammen med et par gutter mod selve HA eller bandidos, eller hvilke typer der kan være tale om?
    Kom nu ind i kampen og lad være med at tro i kan det hele fordi i sidder trygge bag ved jeres computerskærm med en kop varm kakao og en skål popcorn.


  • #30   19. feb 2017 Og en ting ved jeg, man skal IKKE kneppe en anden bandemedlems dame.. Tag bare et kig på Brian Sandberg.

  • #33   19. feb 2017 Bande kvinder giver greneralt også problemer dernede i bukserne ...

  • #34   19. feb 2017 Find ud af hvor de holder til, tag derhen hver nat en uges tid, begynd at underminere "hytten" grav nu rigeligt med jord væk. Tag et langt bor, lav huller igennem sokkel og gulv, en 40-50 stk. skulle kunne gøre det, tilpas små til at man ikke ligger mærke til dem. Stik 1x1 jernstolper op til kanten af hullet, lad dem svæve 40cm over "gulvet" i hullet du graver i. Bedæk hele hullet med plastic, og hæld da 2000 ltr benzin deri. Træk en 100 mtr. lunte til det nærmeste budskabs, ring og aftal med lederen at i mødes i deres "tilholdssted" når de alle er indenfor, antænder du lunten og nyder fyrværkeriet og deres høje klagesang. Slut prut.

  • #35   19. feb 2017 #34 That's the way to do it properly smiley

  • #36   19. feb 2017 Ja og hvis de par stykker eller 3 får tæsk eller dårlig smag i munden, så kommer der bare flere og så er de lige vidt..?
    Mit bedste råd ville være at møde op og snakke med ham der har med det at gøre "bossen" og fortælle hvordan landet ligger, og evt fortælle ham hvad man ved ( hvis man ved noget )
    Det værste der kan ske er at man tager de tæsk det giver, en tur på sygehuset, en periode på sygedagpenge og afslapning og så er den skid ude af verden.
    Det bliver kun værre ved at gemme sig og stikke af osv..


  • #37   19. feb 2017 man ku da også bare tage livet af de par stykker eller 3. Døde mænd sladrer ikke smiley

  • #38   19. feb 2017 Daniel R
    Så du mener du har en trop der kan hamle op med bandidos eller HA? Hvis ja, gad jeg godt at vide hvad du er tilhænger af?


  • #39   19. feb 2017 holy .... der er mange "mordere herinde" smiley

    ej tag hen og snak med dem, det jo for det første ikke dig, for det næste hvis din kammerat ikke har gjort en af klubbens damer noget, så må han sgu møde op og få det ud af verden..

    men helt ærligt... oversavet jagtgevær og hvad der ellers kommer... hvad så bagefter? hvad med hans familie? venner? ham selv resten af livet??

    meeen nu er det jo ikke mange der gør nogen modstand når de får probs med nogle af de tunge....

    ved hvad jeg selv ville gøre og det involvere hverken pistoler knive eller drab..


  • #40   19. feb 2017 tror du har set for mange film og læst for mange aviser. du skal sku ikke rende og gemme dig selv om de holder øje med dig. du har jo intet gjort og i værste fald aner du jo heller intet om det din kylling makker har rodet sig ud i, så du kan jo ikke svare for hans sag. keep that in mind, og lad som om de ikke er der. det er jo altid sjovt at true nogen hvis de bliver bange, så vis dem at du ikke kender dem og ikke ved hvem de tror de er. de har vel også andet at se til end at spilde tid på at holde og lurer ved dit hjem hvis det ikke er dig de skal have fat i. og husk at takke din kylling makker med dilleren for langt fremme for alle dine bekymringer haha

  • #42   19. feb 2017 Ignorér dem, og betal dem for alt i verden IKKE penge uanset hvad de truer med. Det er skruen uden ende..

  • #43   20. feb 2017 hahaha hold kæft der er mange bad ass herinde smiley

    synes trådstarter skulle hyre nogle af BGs krigere.. de kan åbenbart nemt løse den slags problemer


  • #44   20. feb 2017 Hvis i virkelig er der ude hvor der ingen hjælp er at hente.. Så er det sku da bare at kneppe den dame der så I i det mindste får valuta for de tæsk i åbenbart skal have.

  • #45   20. feb 2017 Mirza - det er jo også til bilnørderne det her, så mon ikke der er en overrepræsentation af testosteron smiley I hvert fald pakket ind i sit tæppe på sofaen bag sin computerskærm smiley

  • #49   22. feb 2017 Hvem er der tale om ? smiley hvis det er røde eller gule så mød op i klubben og vis i har rent mel i posen, er det nogle af de andre crap heads så bør i sku nok få fat i en 9´er og få det løst haha

  • #52   22. feb 2017 Lever du stadig?

  • #54   23. feb 2017 Ville bare høre hvad der er sket?

  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 668
    #55   23. feb 2017 #53
    Hans spøgelse kunne da i det mindste tage, at give et svar på, hvad der skete.


  • Ronny R
    Ronny R Tilmeldt:
    mar 2011

    Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 171
    #56   23. feb 2017 Har har nok lavet nogle opslag på Facen, og har nok fået mange likes,
    Ergo er problemet overstået haha


  • #58   24. feb 2017 De opsøger helt sikkert hans kammerater og uddeler flade!

    Ham Kolding-Brian der blev skudt, han var selv ude om det, de pressede en ung bagerlærling langt ud over kanten, han skulle så med en tur ud i en skov, hvor han sikkert skulle nakkes, de havde bare overset han havde en oversavet med under jakken, det gav vidst 12 år.


Kommentér på:
Har folk efter mig!

Annonce