{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19.246 visninger | Oprettet:

Det skal du gøre, når du bliver standset af politiet. {{forumTopicSubject}}

Her er lige lidt information / guide til dem som ikke ved det.

Håber i vil bruge lidt tid på at læse det, så vi engang MÅSKE kan få vendt om på det rådne system som kun bliver værre og værre, fordi vi heller INGENTING gør..

Hvis du bliver stoppet af politiet, lige meget hvordan og hvorledes, så har de KUN krav på at få oplyst:
1. Fødselsdato - ikke CPR. DVS, De sidste 4 tal rager ikke dem, det er deres arbejde og de får endda også løn for at selv finde ud af det.
2. Navn og efternavn.
3. Adresse.
4. Er du ude og køre i bil eller andet du skal bruge legitimation til så har de krav på at SE dette kort, IKKE RØRE ved det, blot SE det. Selvom alle betjente gerne vil låne det med hen i deres bil og fedte det til med donuts og citronmåne, Så har de ikke krav på dette, selvom de prøver at kræve det..

Hvor er vores frihed og retfærdighed blevet af? pist væk..
- https://www.folkets.dk/node/368

- http://ekstrabladet.dk/112/eks-politimand-om-kolleger-forbrydere/5630914
- 'Planterøvere' og Penisbelurer hos politiet.
To andre civile betjente blev, ifølge tiltalen, udpeget med billeder og benævnt 'planterøver' og 'penisbelurer'. 'Disse to røvere ses ofte på Christianshavn Metrostation. Hvis nogle af jer tilfældigvis kender navnene på disse forbrydere, hører vi gerne fra jer i indbakken'.

Myndighederne lækker MANGE Cpr-numre til Kina, UDEN STRAF. Men Lars har lækket ET PAR stykker kun, og får med de samme fængselsstraf og hvad ved jeg. - Hvor er ligestillingen henne?..
Men det er i hver fald ikke noget at sige til han ikke vil være politimand længere, Sådan som de behandler befolkningen. OG DET ER TIT OG MANGE GANGE HELLER IKKE LOVLIGT DET POLITIET GØR, men det ved Hans og Grethe ikke og retter mak..

- https://www.booomerang.dk/projects/nej-til-totalkontrol-et-borgerrettighedsprojekt/

- http://mmm.dk/vmax/det-skal-du-gore-nar-du-bliver-standset-af-politiet

For 25 år siden ville det være utænkeligt, at politiet afspærrede en hovedfærdselsåre og standsede og kontrollerede alt og alle, men det foregår over hele landet i dag i form af de såkaldte totalkontroller.

Ved en totalkontrol samarbejder Færdselspolitiet med læger og folk fra Skat og andre myndigheder om at lukke en større færdselsåre i en periode, hvor samtlige køretøjer bliver standset og kontrolleret. Trykte og elektroniske nyhedsmedier citerer næsten uden undtagelser pressemeddelelsen fra Rigspolitiet, der sendes ud dagen efter med oplysninger om ”fangsten,” og konklusionen om, at kontrollen var en succes.

Problemet er ifølge borgerrettighedsaktivister, at politiet standser alle uden at have et såkaldt mistankegrundlag.

Alle har ret til et privatliv
Mange læsere kan ikke følge jeres iver i at gøre modstand mod totalkontrollerne. Hvis man ikke har noget at skjule, kan man vel ikke have noget imod at blive standset?

”Alle har noget at skjule - nemlig deres privatliv. Gik man ikke ud fra det udgangspunkt, så kunne politiet lige så godt foretage ugentlige ransagninger af dit hjem og aflytte din telefon. Der er en grund til, at myndighederne ikke til alle tider har ret til alt. Og det er netop at beskytte borgerne imod vilkårlige indgreb,” siger tidligere politibetjent i København og stifter af hjemmesiden frihedsaktivisten.dk, Lars Kragh Andersen.

Politiet passer jo bare deres arbejde. Hvad får man ud at chikanere dem?

”Det er tvivlsomt, om det, politiet gør, overhovedet er lovligt. Desuden kan man ikke tale om 'chikane' af politiet, bare fordi man insisterer på, at de holder sig fra at foretage mistankeløse indgreb, som er på kant med loven.”

I den nye folder, hvis udgivelse Lars Kragh Andersen samler ind til på nettet, oplyses det, at man først og fremmest skal forholde sig roligt og forsøge at køre væk fra en totalkontrol inden for rammerne af Færdselsloven. Man har ikke pligt til at deltage i en totalkontrol, hvis man kan undgå det. Dernæst bør man filme forløbet for at dokumentere, hvad myndighederne siger og gør.

”Husk, at at myndighederne faktisk ikke har ret til hvad som helst. Hvad du har i bagagerummet er kun din egen sag, medmindre der foreligger en ægte mistanke om en forbrydelse,” siger Lars Andersen.

Hvorfor går du så meget op i det her, at du vil udgive en folder om det?

”Jeg går så meget op i det, fordi vores frihedsrettigheder stille og roligt eroderes bort. For 30 år siden ville folk have råbt og skreget over den slags kontroller, men i dag er det dagligdag. Vi skal ikke finde os i, at kunne blive kontrolleret fra top til tå af alverdens myndigheder, bare fordi vi kører en tur i vores bil. Det er ikke et retssamfund værdigt,” lyder det


Forsæt god dag og weekenden derude og lad os håbe at det her system bliver godt engang igen..


Kommentarer på:  Det skal du gøre, når du bliver standset af politiet.
  • #1   25. feb 2017 Man kunne også bare oplyse hvad de spørger om, smile af det hele og køre videre. Ligesom normale mennesker gør.

    Vælger man at opføre sig som en sinke og modarbejde dem, er man sku selv skyld i, hvis man bliver behandlet derefter.


  • #2   25. feb 2017 før hen i tiden var der også tit kontrol det var så 77 eftersyn de hade og også sprit er blevet stoppet en del i dem og må sige har aldrig haft noget i mod at vise mit kørekort sige hvem jeg er og så køre videre med min dag og de sidste 10 år er jeg kun blevet stoppet i en kontrol det var en dæk og lys det alt så om der er flere end dengang kan da godt ske men jeg er ikke stødt ind i dem mere end jeg altid har gjort

  • #3   25. feb 2017 Brug din ret og forvent at du ender med at bruge 15-20 minutter, hvis ikke mere, når du bliver stoppet og absolut vil holde på ret og regler.

    Brug 1-2 minutter og kom videre med dit liv, hvis bare du nu lige giver betjenten dit kørekort og lade ham tage et hurtigt kig i dit bagagerum.

    Jeg tvivler på at hr og fru Danmark kører rundt med alt deres ulovlige gods i bagagerummet, så hvis man nægter er det jo klart at de bliver mistænksomme og virkelig gerne vil se om bagi.

    Så gør op med dig selv om, hvad din ret er værd tidsmæssigt.


  • #4   25. feb 2017 Og når man gør sådan og makker ret, så bliver det kun værre og værre og værre, og til sidste har vi ingen frihed? ligesom vi knap nok har i forvejen.

    Men det er fint nok, forsæt i bare sådan og så vent og se hvilket system vi får.

    Franskmændene kan sku stå sammen! der en politimand der dømt for noget voldtægt. og nu demonstrer de allesammen og hvad ved jeg.
    i Danmark tænker vi bare at det sker jo ikke for mig det er kun hos naboen.

    Kom nu lige ind i kampen og få åbnet øjnene..


  • #5   25. feb 2017 Det er også ens rettighed at vælge at være samarbejdsvillig overfor politiet. Man kan faktisk selv vælge IKKE at være en irriterende snotskovl, som absolut skal sætte sig på tværs af alting.

    Smut ned i Netto og køb et par ruller sølvpapir. Og så ellers bare begynd at folde sølvpapirshatte.


  • #7   25. feb 2017 kan nu heller ikke se der er noget galt i at være flink over for en politi mand jeg er da blevet stoppet af flere flinke politifolk også fået bøder men har da altid valgt at vise mit kort og cpr mener nu vis man er flink over for dem så er de også over for mig og det har faktisk altid passet men syns stadig ikke jeg er stødt ind i flere kontroller end i 90 da jeg fik kørekort men heldigvis bestemmer man selv hvordan man opføre sig

  • #8   25. feb 2017 Men allerede nu på de få kommentarer der har været, har jeg næsten fået bekræftet hvorfor systemet er blevet som det er.. FORDI I ER PISSELIGEGLADE OG BARE MAKKER RET... og det finder systemet jo hurtigt ud af.

    Til sidst ender det med at politiet må ransage når det passer dem og aflytte alle telefoner ( som PET allerede gør uden vi ved det) have kamera oppe inde i din stue, og ja hele molevitten.
    Vil i så også sidde der og være glad og tilfredse med systemet? eller vil i først gør noget det? For så bliver det sku svært at lave om til den tid!


    Vidste i også godt at det meste af det med terror bla. 9-11 er opdigtet af myndighederne? og hvorfor? LIGE PRÆCIS SÅ DE KAN STRAMME LOVEN OP!!!
    For heller ikke så længe siden var der noget skyderi på en skole i Amerika. Det var nogle børn som havde ''fundet'' våben. Mistænksomt? Lugter lidt af myndighederne, så de nu også vil prøve at stramme våben loven op!

    Respekt for at i arbejder og klarer hverdagen..
    Men der er altså lidt mere i verdenen, end arbejde, bil, spise, sofa, film, sex og sove...


  • #9   25. feb 2017 Shit en gang nonsens at læse jeg kan ikke se problemet i at gøre hvad der bliver sagt og så komme videre i livet jeg har intet at skjule og havde jeg det så må man stå ved det og tage konsekvensen

  • #10   25. feb 2017 Jeg citere lige igen:

    Jeg går så meget op i det, fordi vores frihedsrettigheder stille og roligt EROBRES BORT. For 30 år siden ville folk have råbt og skreget over den slags kontroller, men i dag er det dagligdag. Vi skal ikke finde os i, at kunne blive kontrolleret fra top til tå af alverdens myndigheder, bare fordi vi kører en tur i vores bil. Det er ikke et retssamfund værdigt,” lyder det.


  • #11   25. feb 2017 Ingen frihed?? Hvilken verden lever du i?
    Vi har sku da ikke andet end frihed, her i DK.

    Og jeg er sikker på, at fordi man vælger at vise sit kørekort og oplyse hvad de spørger om, så vender verden ikke på vrangen og pludselig kan vi almindelige mennesker ikke være i fred for politiet.

    Slap nu af og prøv at få en omvendt hjernevask, så du kommer til fornuft igen.


  • #12   25. feb 2017 Hahahahaha!!! 9/11 er opdigtet, ligesom månelandingerne og JFK-mordet var planlagt af CIA!

    For satan, staten er ude efter mig. Og det er de fordi... Ja, det har jeg så ikke noget konkret svar på, men de er fucking ude efter mig!!!!!

    HVOR FANDEN ER MIN SØLVPAPIRSHAT???



  • #13   25. feb 2017 Makker ret?

    Vi følger sund fornuft, og regler så vi alle kan være til.

    Jeg er låsesmed lukkede så sent som igår politiet ind i en lejlighed, og de havde da ikke det der lignede en kendelse. so fucking what? den blødning der boede der kunne sgu da bare lukke op, når han blev bedt om det.

    Grunden til det hele sejler, er pga folk som dig der tror de har noget og skulle have sagt, når de egentlig bare befinder sig nederst i fødekæden.

    Kom over det, og lad være med at opføre dig som en teenager.


  • #14   25. feb 2017 Kørekort frem, kørekort tilbage - og videre.

    Det er muligt I andre lande at politiet vil misbruge dine oplysninger, men tvivler på det sker i Danmark, eftersom vi er et af de mindst korrupte lande.


  • #15   25. feb 2017 ''Jeg har intet at skjule''


    Hvad fanden af det for noget lort at lukke ud? ALLE har noget at skjule. Nemlig sit privatliv.
    Men det lyder ikke til at i andre har sådan et?

    Hørt om Edward Snowden?
    1 mand går imod en hel nation, hvorfor? For RETFÆRDIGHED og VORES frihed.
    Alt det imens mange millioner skider det hele et stykke..

    DET KORTE OG DET LANGE ER BARE AT VORES FRIHED OG PRIVATLIV FORSVINDER.
    Men er der heller ikke noget at sige til. når folk er ligeglad.


  • #17   25. feb 2017 Patrick... Helt seriøst. Hvordan påvirker det dit privatliv at give dit kørekort til en betjent?

  • #18   25. feb 2017 Se den her video inden du skriver flere kommentarer Patrick
    https://youtu.be/oLILQyabqBo


  • Jonas G
    Jonas G Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 74
    #19   25. feb 2017 Jeg kan godt se det store billede som de fleste misser... men til trådststarter - jeg vil gerne have haft linket til nogle paragraffer og stykker som man kan nævne for hr betjent da det er mere effektivt.

    Også lyder det i øvrigt også fedt at sige: Hey er du godt klar over at ifølge §57 stk.2 at det er ulovligt at du spørger efter mit fulde cpr?


  • #20   25. feb 2017 Så i kalder det frihed at blive stoppet af politiet og chikaneret af politiet, fotofælder der holder øje om du overholder fartgrænsen eller om du sidder og spiser en banan eller piller næse, De holder også tit øje med om du snakker i mobil. JA de holder faktisk HELE tiden øje med dig. - Er der frihed?
    Og desuden alle de vej kamera der er kommet op de kan også se om du piller næse eller hvad du gør. og der kommer også kun flere og flere kamera i københavn lige såvel som de begynder på andre steder.

    DET BLIVER KUN VÆRRE!

    Men bare fordi i ikke føler jer generet er det så ens betydning med at det sådan for alle?
    For hvis i kigger ud af egne skyklapper så vil blive klogere!


  • #21   25. feb 2017 https://www.youtube.com/watch?v=TJ_EdTD9je4

    Retfærdighed så det vil noget?
    Gode gode politibetjente..


  • #22   25. feb 2017 http://ekstrabladet.dk/nationen/voldsom-anholdelse-hun-tegner-med-kridt-paa-fortovet/5349208

    Hun bliver både slået og anholdt for at tegne med kridt? Hvilket et fuldt og lovligt?!
    Det er også retfærdighed i jeres øjne?


  • Jonas G
    Jonas G Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 74
    #24   25. feb 2017 Patrick, kan du ikke finde paragrafferne sammen i stedet for link til artikler? Dem er panserne lidt ligeglade med og jeg kan ikke vise dem en video af en kørelærer der diskuterer i 10 minutter

  • #25   25. feb 2017 vi har det nu stadig godt til forhold mange andre lande men syns nu tit folk kun ser hvad der er skidt

  • #26   25. feb 2017 https://www.youtube.com/watch?v=KuKN47bdat4

    Når selv politiet ikke følger loven, hvorfor skal vi andre så?
    - det er igen det der med ligestilling. hvis i ved hvad det vil sige?

    i bør se denne:
    - https://www.youtube.com/watch?v=hI-ibuZpvNk

    Hvis i ikke bliver klogere efter det, så giver jeg op.



  • #27   25. feb 2017 Ja, for det er jo lige præcis dét som der holdes øje med. Om vi spiser bananer og piller os i næsen.

    For at bruge dine egne ord: Bare fordi DU føler dig generet, er det så ensbetydende med at det er sådan for alle? Hvis du kiggede ud over DINE skyklapper, kunne det så tænkes at det bare er dig der er paranoid?


  • #28   25. feb 2017 Tror bare jeg gør som jeg altid har gjort ift alle mennesker; svarer dem høfligt på det de spørger om.

    Har aldrig oplevet politiet gå udover deres beføjelser, og når de er respektfulde overfor mig, så er jeg det overfor dem.

    De der oplever andet bør kigge indad i stedet for at brokke sig og svine myndighederne til.


  • #30   25. feb 2017 Og hvis 9-11 Ikke er opdigtet af terror og hvad ved jeg.

    Kan i så give mig en rigtig god forklaring på hvordan det kan styrte ned som det gjorde ved at et fly rammer i toppen af bygningen, men det styrter ned ligesom en nedrivning hvor det styrtede sammen i etager?
    Hvordan kan det lade sig gøre?
    Desuden blev en dansk ingeniør ringet op kort tid inden det skete. ( Interview findes)
    Og desuden hævdede de også der var styrtet et fly ned i pentagon ca samme tid. Men ikke et eneste fly vrag / stump? Derimod blev der fundet stykker fra en missil samt der er videoklip hvor man nemlig ikke ser noget fly, men nemlig en missil.

    Hvis i kan bortforklare dette, så ændrer jeg måske mening.


  • #31   25. feb 2017 Patrick, gå lige den her side igennem... så tror du sikkert også på den

    http://www.theflatearthsociety.org/home/


  • #32   25. feb 2017 #0 haha du er da et værre fjols, man skal gøre det stik modsatte af det ævl du lukker ud, nogen af os har et job (ligesom politiet) og har ting vi skal nå, så ingen grund til stå og skabe sig som et curlingbarn.

  • #33   25. feb 2017 Lilledan

    Så du siger at hvis alle villa'erne i dit område bøvlede med indbrud udover dig.
    Så vil du bare stå og kigge på dem og grine lidt for dig selv og tænke haha det er ikke sket for mig.

    Hvis det var i mit område så ville jeg nok sætte noget alarm op hurtigst muligt og forslå noget nabohjælp ( dvs at man hjælper hinanden og holder lidt øje for hinanden hvis man ikke er hjemme og sådan)
    Det kaldes AT STÅ SAMMEN!!

    Men det er de færreste dansker der kender til det, desværre..


  • #34   25. feb 2017 Jeg må nok give den gamle ret, at der kun er 2000 kloge danskere tilbage, resten er ja..

  • #35   25. feb 2017 Elsker de film du linker til, der tydeligt viser hvor fucked up dit budskab reelt er.

    Hvad havde man tabt, ved bare at vise sit ID og gå videre, istedet for at spilde skatteydernes penge, på at opholde betjentene.

    Det er så langt fra min virkelighed, med den opførsel. Og det faktum at ville melde en for vold, for at "tage fat i min finger" er endnu mere til grin.

    Det er fandme svært at tage den slags retarderede sinker alvorligt.


  • #36   25. feb 2017 Christian kom nu bare ud af din skal.....
    Det er ok med Fiesta og du må gerne elske en v8'er..


  • #37   25. feb 2017 Fedt du har knækket koden til 9/11 og de andre bare fatter nada

  • #38   25. feb 2017 Fuck, NU forstår jeg hvad du mener.. Har deltaget i det her indlæg og nu har jeg fået en FØLGER herinde..

    Skulle aldrig have gjort det, i det her overvågningssamfund.. Nu bliver jeg sikkert aflyttet og forfulgt resten af mit lov.. Fuck fuck fuck

    Kan du seriøst ikke selv se, hvor langt ude dine holdninger og konspirations teorier er?


  • #39   25. feb 2017 Hvorfor skal politiet overhovedet stoppe en bare fordi man kommer gående ganske frit på gaden? Ergo spilder de deres tid og ikke mindst andres - og hvad har de fået ud af og lige stoppe og chikanere andre?

    De gør de jo kun af magt. kan i ikke se det?

    Når man ringer til politiet for at politianmelde et eller andet feks dokumentfalsk eller svindel på nettet og hvad ved jeg. Så har de alt alt for travlt med at køre rundt og jagte knallerter og stoppe sænkede biler?
    Er det sådan systemet skal være?


  • #41   25. feb 2017 Til gengæld kan man så sige, at dit store ønske er at folk holder sammen. Det må man jo så sige folk gør i dette indlæg. Dog ikke til din side.

  • #42   25. feb 2017 Jeg lever også et liv på kanten jeg har de rigtige nummerplader på min bil så de kan se hvem jeg er og hvor jeg bor uhhhj

  • #43   25. feb 2017 Ja i holder sammen med myndigheder og politiet og fred være med det. Bare det ikke er mig smiley

  • #44   25. feb 2017 Patrick: bliver du tit stoppet af de flinke Politi folk eller hvad er meningen helt præcist med dette indlæg? Altså jeg er godt med på at du mener vores er frihed er væk, men hvorfor er det nu et stort problem?

    De få gange jeg er blevet stoppet har det jo 100% været min egen skyld og der har de da bare set mit kørekort, hvilket jeg ikke kan fortænke dem i.

    Mvh Allan


  • #46   25. feb 2017 Uuuuh, nu bliver det sjovt.

    Patrick, du har tydeligvis set riiigtig mange konspirationsvideoer på youtube. Har du så set de videoer som forklarer hvad der skete? Som fuldstændig underminerer konspirationsteorierne? Nej, for det er vel nogle videoer den onde onde stat har produceret, ikke?

    Først og fremmest: Hvor mange højhuse har du set styrte sammen som IKKE var en kontrolleret nedrivning? Ikke ret mange, gætter jeg på. Så når du ser et højhus styrte sammen, associerer du det automatisk med en kontrolleret nedrivning.
    Men gør lige dig selv en tjeneste. Der findes mange videoer på nettet med nedrivningssprængninger. Se dem og se så 9/11-videoer bagefter og du vil opdage at de har absolut INTET til fælles. Når man sprænger en bygning, så gør man det nedefra og op, sådan at bygningen trækker sig selv ned. Du har ALDRIG set en kontrolleret nedrivning, hvor man sprænger bygningen fra toppen og ned eller midtpå og ned.

    Hvilke forudsætninger har du for at vide hvordan et fly "opløses" under et styrt og hvordan vragdele opfører sig og spredes? Hvor er det videoklip som viser et missil og hvor er beviserne for at der blev fundet stykker fra det missil?
    Hvad med de tusinder og tusinder øjenvidner som har set disse ting? Hvis den amerikanske stat skulle vælge at udføre et komplot af den her skala, tror du så virkelig de ville affyre et missil mod Pentagon i myldretiden, henover en af Washingtons travleste motorveje, med tusindevis af vidner?

    Der er et ordsprog som siger, at hvis man vil se spøgelser så ser man også spøgelser... Tænk lidt over det.


  • #47   25. feb 2017 Det er tit derfor vi ser de situationer, hvor folk piver over at blive uretfærdigt behandlet.. De har altid være flinke overfor mig, men jeg gør heller ikke et stort nummer ud af det..

  • #48   25. feb 2017 klovn ??

  • #49   25. feb 2017 Jeg giver op, det er jeres tab og ikke mit. Jeg ændrer ikke min holdning.
    Jeg håber at nogen har taget det til eftertanke.

    I må alle have en god dag trodsalt.


  • #51   25. feb 2017 Tja... Imod fornuft og argumenter, må selv den mest ignorante give op. smiley smiley

  • #52   25. feb 2017 #15 SPOT FUCKING ON!

    Jeg har ikke valgt at en del af den mafia de kalder staten.



  • #54   25. feb 2017 Patrik L - går ud fra at du ikke bruger internettet, google og Facebook samt bilgalleri - nå, nej, det kan jeg jo se du gør.
    Tror du ikke at du bliver 1000 gange mere overvåget af google og facebook end du gør af det danske politi. Ligeledes hvis du bruger din mobiltelefon og apps.
    Denne overvågning er da et langt større problem for den er helt uden kontrol!!!

    Politiets overvågning og kontrol hænger helt sammen med antallet af idioter der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig og holde sig inden for loven. Hvis ingen kørte for hurtigt, ville der så eksistere fartkontrol? Hvis ingen smuglede og solgte stoffer, ville der så være kontrol for det?
    Og ja, selvfølgelig betyder det at lovdige borgere også bliver kontrolleret - men problemet er ikke politiet men stigningen i mængden af idioter der overtræder lovene. Så hvis du vil slå et slag for reducering af kontrol - så kæmp med de der bryder lovenen i stedet for de der forsøger at håndhæve dem og sikre et sikkert samfund for alle os andre.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.587
    #55   25. feb 2017 Det er virkelig god underholdning, at læse fra personer som dig Patrick..
    JA vi har ret til ikke at vise en skid, men hvorfor skulle man spilde ens egen tid, og deres tid, så de faktisk have tid til at fange de rigtige idioter i trafikken (Men fra hvad jeg læser herinde, så er du måske en af dem jeg tænker på..)

    Jeg er blevet stoppet dagligt igennem en hel mdr, da jeg stod som manglede kørekort pga noget fornyelse, ingen bøder og pæn opførsel fra min og deres side, tog aldrig mere end 3min! Havde jeg opført mig som en lille idiot, så havde det med garanti kostet mig mere end et par min om dagen!
    Og havde intet imod at blive stoppet, rart at vide, at man bliver stoppet, hvis de ikke kan se at man ejer et kørekort!


  • #56   25. feb 2017 Hva' satan! Er en af dem fra ungdomshus oprøret blevet gammel nok til at få kørekort smiley

    profilbillede
  • #57   25. feb 2017 Hvis du bliver standset, uanset grund, har du pligt til at fremvise dit kørekort på forlangende. Af selvsamme kørekort fremgår dit cpr. nummer.
    Selvsagt bliver folk tjekket i diverse registre. Den enkelte politimand/kvinde kan sgu da ikke gå rundt og huske alle efterlyste, restancer på dette og hint samt om bilen har været til syn rettidigt.
    Hvis du vedligeholder køretøjet og ellers opfører dig fornuftigt, er det som regel klaret på få minutter, hvis tingene er i orden.
    Jeg har endnu aldrig oplevet, at politiet har villet glo i mit bagagerum, men det må de godt, hvis de vil glo på et reservehjul, donkraft og en krydsnøgle.
    Kom nu ind i kampen, menneske! Der er regler for begge parter, og når du stavler dig op og spiller kloge-Åge, må du sgu da forvente at skulle bruge noget ekstra tid.
    Du kan roligt gå ud fra, at politifolk er skolet i at opføre sig korrekt.


  • #58   25. feb 2017 Det er jo slet ikke det, det handler om. Se det oppefra, i et større perspektiv. Se hvilken retning det går.

    Jeg viser også høfligt mit kørekort, hvis det skulle blive aktuelt. Betjenten gør sit job. MEN. DET ER IKKE PROBLEMET.

    problemet er at der bliver lagt en linje mod befolkningen, stille og roligt, og vi ( i ) ender med at blive som marionet dukker der makker ret.

    Totalitært styre, er den vej det går mod, og det bryder jeg mig ikke om.


  • #60   25. feb 2017 Men tror ikke 92 procent ser det sådan, fordi vi er opdraget sådan... Eliten... Magt... Makke ret. Jeg er ikke kriminel og har intet lyssky at skjule, men det er imod mine principper at andre skal styre Mit liv.

  • #61   25. feb 2017 Det er som om du er af den opfattelse at det er politiet der fjerner privatlivet og friheden. Dette kunne ikke være længere fra sandheden, da politiet kun udnytter de muligheder de har.

    Jeg synes du skal stoppe med at spilde politiest tid, og dermed også vores skattekroner, og hvis du er træt af at blive stoppet af politiet, så lad være med at køre i Bmw med brede hjul og kasketten på skrå.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #62   25. feb 2017 Rolig nu allesammen,vi har vel alle vaeret 18 aar engang,og da troede mange af os sikkert at vi vidste alt.
    Jo aeldre og klogere man bliver,jo mere finder man ud af hvor lidt man egentlig ved.
    Men ja,lad os da faa stoppet politiet i at tjekke hvad folk f.eks har i bagagerummet,det vil jo give frit spil til narko og menneskesmuglere og terrorister,genial tankegang...


  • #63   25. feb 2017 Det er IKKE politiet. De gør deres job.

  • #65   25. feb 2017 #62 .... Du forstår det slet slet ikke... Det handler jo ikke om politiet og om de fanger narko i biler.

  • #66   25. feb 2017 "men det er imod mine principper at andre skal styre Mit liv"

    Hvem andre styrer dit liv? Er det staten der i tystys-hemmelighed styrer hvilken uddannelse og job du får? Hvem du danner par med, hvad du spiser og hvor du tager på ferie? Er det dem der bestemmer hvilken bil du kører i og hvilket tøj du går i? Og hvilket parti du stemmer på og hvad du ser i fjernsynet og på nettet?



  • #67   25. feb 2017 Det handler om at retningen, / styret, vil dreje befolkningen i en retning hvor styret bliver totalitært. Fjerne vores fri vilje og rettigheder.

  • #68   25. feb 2017 #66 nej, de ting bestemmer jeg selv. Så længe det vare.

  • #69   25. feb 2017 Men regerings propaganda er der meget af i medierne..

  • #70   25. feb 2017 Either way, I rest my case. Det er ikke en debat der skal tages i dette forum og på denne måde. Debatten, den skal nok komme. Men ikke her.

    God dag til jer alle, og der er blå himmel!



  • #72   25. feb 2017 Hvorfor er det at folk smutter i den her tråd så snart man stiller dem kritiske spørgsmål????

    smiley


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #74   25. feb 2017 #65
    Citat fra #0
    Problemet er ifølge borgerrettighedsaktivister, at politiet standser alle uden at have et såkaldt mistankegrundlag.
    Hvem var det der ikke forstaar det ?


  • #75   25. feb 2017 respekt Patrick smiley

  • #77   25. feb 2017 #67 Det lyder som om du tror vi ender som nordkorea inden for kort tid?

    Hvem mener du vil ønske og tillade disse tilstande? Måske enhedslisten, som jo er partiet med de mest ekstreme holdninger, men vel stadig ikke når så langt ud.


  • #78   25. feb 2017 Patrick så ved du jo hvad du skal fortælle politiet når du har drukket 3 øl for meget og har bagagerummet fyldt med heroin.

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #79   25. feb 2017 Lilledan,ja det undrer ogsaa mig lidt.

  • #80   25. feb 2017 Jeg skulle lige til at spørge om der slet ikke var nogle fornuftige på bilgalleri, men kan da se at der alligevel er lidt?

    Og hvorfor fanden skal jeg hjælpe politiet og deres arbejde? De hjælper da ikke mig med mit? tværtimod når de stopper en om morgenen i deres kontrol og spilder ens tid, som resultere i at man kommer for sent på arbejde og bliver trukket en time..
    hvem betaler for den time?


  • #81   25. feb 2017 #80 du kan hjælpe dig selv ved at have styr på dine papirer og samarbejde. Chancen for at du kommer hurtigere videre er væsentlig.

    Synes du skal overveje alle de skattekroner du koster os, og et kæmpe ressourcespild, du skaber når du modarbejder dem.


  • #83   25. feb 2017 syns da nu det godt nok de stopper folk engang imellem så de får tjekket om biler eller lignet er i orden hvordan vil du ellers have systemet fungeret skal det være lige som i USA hvor der skal være en grund til at blive stoppet som et sprungen pære eller andet og hvor de tit sigter på de med pistol ind til man er uden eller de er henne ved en har en ven der har boet der over det har prøvet det to gange det ikke sjov

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #84   25. feb 2017 Saa Patrick,du vil ikke bruge en time paa deres kontrol,men derimod stritte saa meget imod som muligt ?
    Tror du det vil forsinke dig mere eller mindre paa din rejse ?
    Jeg er aldrig blevet stoppet men vil hellere videre i loebet af 5 min end at bruge en time paa det.


  • #85   25. feb 2017 De 2000 du omtaler, er vidst dem der intet fatter.

  • #86   25. feb 2017 Jeg gad egentlig godt prøve at blive stoppet i en politikontrol samtidig med Patrick... Og så bare monster flækkeren skraldgrine af ham og vinke provokerende til ham når jeg får lov til at køre videre 2 minutter senere og møde til tiden, imens han sidder og fedter med hans kørekort fordi betjenten ikke må holde det og imens de gennemsøger hans bagagerum, pga hans mistænkelige opførsel. smiley smiley smiley

  • #87   25. feb 2017 Så politiet kan simpelthen se inden de stopper mig at jeg ikke har papire osv i orden? Og derfor stopper de mig?
    Kom nu lige ind i kampen, mine papirer er yderst i orden og det samme er bilen, så der er intet at komme efter?
    Nej de stopper mig fordi de har lyst til at spilde min tid og i håb om de kan fælde mig med et eller andet.

    Hvem siger jeg hader politiet? Hvorfor står det henne?
    Nej jeg advarer blot mod der system vi er ved at få.

    Nu er der også ved at komme lov om at politiet må tage flygtningernse telefoner på åben gade - det varer muligvis heller ikke længe før de gør det samme ved os.
    Men det er i vel også ligeglad med?
    I makker bare ret ligesom marionet dukker og passer jer selv.
    God fornøjelse..


  • #88   25. feb 2017 Lmao lilledan smiley

  • #89   25. feb 2017 Kan sgu godt forstå politiet ryster på hovedet engang imellem.

    Tag du til USA Patrick, så tror jeg du vil se helt anderledes på lille DK når du kommer hjem.

    Ja og DK bliver sikkert til USA med tiden, men vi er døde og borte til den tid. Så fred være med det smiley


  • #90   25. feb 2017 Slap nu af, og fis over i faderhuset med dig, så kan i sammen fortælle røverhistorier om hvor ondt systemet er.

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #91   25. feb 2017 De stopper mig fordi de har lyst til at spilde min tid...
    Overvejet en tid ved psykologen ?


  • #92   25. feb 2017 #87
    Politiet ser nok en der ligner en rod forestiller jeg mig. Du kan så tilgengæl have styr på dine ting og samarbejde, så du kan komme hurtigere videre.

    Lad os samtidig lige slå en ting fast - politiet og systemet er ikke foreneligt på den måde du lægger op til. Hvis du virkelig skulle have lyst at ændre noget, så skal du hellere gå ind i politik end at spilde vores ressourcer.


  • #94   25. feb 2017 Jeg er faktisk lidt misundelig på Patrick... Jeg bliver sgu aldrig stoppet af politiet mere. Mit kørekort var rigeligt dyrt og derfor vil jeg rigtig gerne vise det frem så tit jeg overhovedet kan. Især nu hvor min bil er 100% lovlig... Men næh nej, politiet har jo travlt med at spilde tiden for den 23-årige knægt i hans BMW.

  • #95   25. feb 2017 Nej der er også svært at vide noget, når man bare makker ret og gør det?

    http://m.imdb.com/title/tt3774114/

    Hvis i så denne film, så ser i det måske fra et andet synspunkt.
    Eller hvis i ved lidt om denne episode.
    Det er måske retfærdighed?


  • #96   25. feb 2017 #94
    Hvorfor kommer du med den påstand at jeg kører i en Bmw når du slet ikke ved det?
    Du lyder mere og mere som myndighederne, i arbejder måske sammen?
    Og desuden syns jeg du burde rette din alder så den passer. For med det sprog og holdning du har kan du umuligt have levet i 33 år?



  • #97   25. feb 2017 Og hvis du så denne film, så ville du vide rigtig meget om NASA's arbejde:

    http://www.imdb.com/title/tt0076759/?ref_=fn_al_tt_1

    Med andre ord... Lad være med at hive en Hollywood-film ind i en debat. Det får dig virkelig til at fremstå som et kvaj!


  • #99   25. feb 2017 Jeg ville med glæde også stille op som politiker men hvad hjælper det når vi ikke har noget demokrati? Hvis i overhovedet ved hvad demokrati er?
    Demokrati stammer fra græsk og hedder (demos krates)
    Ideen om demokratiet stammer fra oldtiden, hvor man i de græske bystater fandt på, at den mest retfærdige fordeling af magten var, hvis folket (demos) selv stod for at styre (krates).
    Dvs at folket styre og har noget at skulle have sagt.
    Sådan var det måske for 100 år siden, men ikke mere, igen det viser også hvilket samfund vi går i møde?


  • #100   25. feb 2017 Filmen er baseret på virkeligheden og snowden er selv med i den til interview??
    Desuden har jeg set og læst alle interviews med snowden, og fået det samme bekræfet igen og igen. Men det er måske også til Hollywood?
    Når selv jounalisterne må søge skjul og ly fra myndigheder for at komme i kontakt med snowden? Ellers kommer de også i fedte fadet og bliver fængslet for hvad grund?
    FORDI AT DE IKKE MÅ FÅ SANDHEDEN AT VIDE OG KOMME UD MED BUDSKABET.
    Det siger jo også lidt?


  • #101   25. feb 2017 Jeg har kørt bil i 21 år, er karseklippet, tattoveringer på hals og arme og ligner ikke jordens mest lovlydige. Alligevel er jeg kun blevet stoppet 4-5 gange i mit liv..
    Den ene gang var da jeg havde været ude og bygge anlæg i en båd, på Christians havn.
    Jeg blev "forfulgt" af en mandskabsvogn, med fuldt bevæbnede betjente med skudsikre veste og maskinpistoler og blev stoppet. Det tog ca. 5 minutter, så var jeg videre.
    Kørte i min gamle A4 og forstår sku godt de stoppede mig.
    Nu ér jeg en lovlydig borger, med ren straffeattest og styr på mine papirer, men havde jeg nu været en af de kriminelle, der normalt har sin gang i det område, ja så havde det jo været godt de stoppede mig.

    Så istedet for at føle sig forfulgt, fordi de stopper en, så skal man bare tænke på de gør deres arbejde.


  • #102   25. feb 2017 #96
    Hvem siger at den 23-årige i en BMW er dig?

    Du forstår jo ikke dét jeg rent faktisk skriver, nemlig at politiet kontrollerer unge mænd i "smarte" biler, fordi det statistisk set er dem der har flest fejl og mangler, samt dem der for det meste kører uden kørekort og i påvirket tilstand.
    Jeg siger ikke du gør det, men udfra de biler du har oprettet her på BG, kombineret med din alder, kan jeg se at du falder indenfor den målgruppe som fanger politiets opmærksomhed. Og så må man sgu acceptere at blive stoppet oftere end alle andre. Det er noget erfaring jeg har tilegnet mig i løbet af mine 33 leveår.


  • #103   25. feb 2017 #101
    Jamen tilykke til dig, vil du også have en medalje?
    Jamen bare fordi du ikke er blevet stoppet så mange gange så syns jeg vi ALLE sammen skal gøre som dig og synes det samme som dig, for så har vi det alle sammen godt?


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #104   25. feb 2017 God griner det her.
    Man sidder og taler ned til folk og derefter brokker sig over andres sprogbrug ? Hmm...
    Man sidder og brokker sig over at politiet ikke har nok tid til at kigge paa andre sager men vil selv bruge saa meget af deres tid som muligt naar de stopper en. Hmm...
    Skizofreni ?



  • #105   25. feb 2017 #102
    Du skriver du er minsundelig på "mig" og derefter nævner Bmw og min alder?
    Du skakker måske tit om mange forskellige ting og personer på en gang? smiley

    Og igen det med ligestilling, der er forskel på fisk og biler..


  • #106   25. feb 2017 Jeg ER blevet stoppet mange gange... Men pudsigt nok, så hang det sammen med min alder og hvilke biler jeg kørte i. Da jeg blev ældre, blev jeg stoppet meget mindre... Og selvom bilerne somme tider stadig tiltrak politiets opmærksomhed, så lærte jeg hurtigt at min opførsel overfor dem, også hang sammen med tiden de gad bruge på mig.

  • #107   25. feb 2017 Ellers burde politiet måske priotere anderledes?
    Hvorfor er det hele tiden befolkningen der skal gøre dit og dat om?
    Det burde være befolkninger der styrer og ikke omvendt!
    I bør lære hvad demokrati er og vil sige.


  • #108   25. feb 2017 Men lilledan
    Det korte og der lange er at det ikke har noget at gøre med alder at vores system bliver som det gør.
    Det er opstramninger og regler og love. Og det værste vi kan gøre er netop de vi gør. At sætte os tilbage i sofaen med en kop kaffe og sige nå..


  • #109   25. feb 2017 Ved du egentlig selv hvad et demokrati er, udover hvad du lige har kunne læse på Wikipedia?

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #111   25. feb 2017 Leo,ja Danmark er jo mange gange blevet kaaret som det bedste land i verden at leve i.
    Og de ting du naevner ville da kun goere det endnu bedre smiley


  • #112   25. feb 2017 #107

    Helt enig, at politiet burde prioritere anderledes.. eller måske endnu bedre, reagere anderledes.
    Så næste gang en ung retarderet snothvalp som dig, vælger ikke at følge deres anvisninger, skal de knalde sig i jorden og smide dig i spjældet, til du fatter at følge deres anvisninger.

    Hvad er forskellen på, om du ikke vil lytte til vores meningers og holdninger og om vi ikke vil lytte til dine? Skal DU så have en medalje, for at have din holdning??

    Nu lever vi jo heldigvis i et demokrati, hvor flertallet bestemmer og hvis du kan regne (hvilket jeg efterhånden tvivler på), så er din holdning i undertal.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #113   25. feb 2017 Har selv vaeret ung,dum og paastaaelig,men det her er godt nok trist at se.
    Haaber traadstarter en dag begynder at se positivt paa livet og nyder sin tilvaerelse i stedet for at gaa rundt og vaere indebraendt pg irriteret over ting som han alligevel ikke kan goere en skid ved.
    Patrick,Danmark er et vidunderligt land,nyd det.


  • #114   25. feb 2017 Hvorfor bruger du ikke alle de kræfter på skat, i stedet for de stakkels panser basser?

    SKAT er de mest kriminelle i det her land!!.


  • #115   25. feb 2017 Er allerede blevet stoppet 4 gange i år...
    2 gange i lastbils kontrol (iveco 3500 kg)
    Den ene tog 2 min hvor de lige kiggede bag i, og den anden tog vel 15 min da jeg skulle en tur på vægten og jeg vejede 3590 kg, men fik da lov til at køre uden bøde smiley Måske fordi jeg var flink og sammenarbejdsvillig?

    Så er jeg blevet stoppet en gang kl 5 om natten da jeg hentede nogle venner fra Billy, dørene blev åbnede mens vi kørte for at hilse på venner og de kontrollerede selvfølgelig om jeg havde drukket osv og de fik besked på at de skulle holde sig inden i bilen mens vi kørte

    Sidste gang var min egen skyld vi var 2 drenge på 20 år der legede i sneen og de så os på en tom p-plads ø, hvor Peugeoten fik lov til at lave lidt håndbremse sving osv, de kom og hilste og så kørekort selvfølgelig og de fortalte at de havde respekt for vi fandt en Tom p-plads, og de var forstående og kunne godt se vi bare have det sjovt i sneen og gjorde os opmærksomme på vi skulle være ekstra opmærksomme på andre mennesker og hvis nogle kom og følte sig generede skulle vi respektere dette, men hvis ingen havde problemer så var det ok og vi slap uden bøder eller noget smiley


  • #117   25. feb 2017 Jeg er personlig selv af den opfattelse, at det er et urimeligt job at være politibetjent i Danmark. Tit kan de stå magtesløse over for dem, der skaber problemer, og ikke vil samarbejde. Tænk hvis de sank ned på deres niveau?

    Jeg synes politiet i mange tilfælde, at de skulle have lov at løse sagerne på stedet, med en lidt mere hårdhændet og kontant tilgang. Det ville hurtigt få utilpassede personer til, at rette ind overfor ordensmagten, som jeg synes fortjener en respekt.

    Hvis vi skal diskutere noget, så må det i virkeligheden være om loven er rigtig og rimelig? Hvis du vil høres i den henseende, så bør du gå ind i politik.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #118   25. feb 2017 Tror traadstarter loggede af,det kan man vel godt forstaa.Mon ikke dette emne lige pludselig forsvinder...

  • #119   25. feb 2017 Hold kæft en balje bræk Patrik

    Kom videre i dit liv at flyt narrøv man..


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #120   25. feb 2017 der er vist en det ikke fik pat som spæd men måtte nøjes med en kold flaske som benny fra olsen banden ville sige "hold kæft mand"

  • #121   25. feb 2017 Bliver helt flov over ham Patrik omfg

  • #122   25. feb 2017 Har flere gange sluppet fra bøder ved blot at give politimanden ret og ikke komme med undskyldninger, selvfølgelig ikke alle betjente det virker på, men chancen er størst på den måde!

  • #125   25. feb 2017 Ja, det er jo ikke en mickey mouse bil med en knallert motor som din fiesta, du er bare en sur gammel #blødhat mand christian smiley smiley

  • #127   25. feb 2017 Er blevet stoppet 2 gange i en rutine kontrol for sprit. Holdte kørekort op og han kunne tage det eller bare se på det. Fik lov at puste tog ikke engang 2 min og jeg måtte køre igen. Hvad hvad er problemet i at give dem det?

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #128   25. feb 2017 Once,politiet skal altsaa ikke have ret til at hive lovlydige borgere ind til siden bare for at spilde deres tid.De skal kun hive dem ind der rent faktisk bryder loven,bilister der bryder loven koerer jo allesammen rundt med et stort flag hvor der staar STOP MIG.
    Kom nu liiige ind i kampen smiley


  • #129   25. feb 2017 armen gu nogen hvalprøve

  • #130   25. feb 2017 Du har vel også ACAB tatoveret synligt på kroppen og råber og skriger tilsvininger efter politiet, men stadig er helt uforstående overfor hvorfor de stopper dig.

    Hvis du nægter dem at kigge i dit bagagerum, så giver du dem en sandsynlig årsag til netop at tjekke dit bagegerum. Da det er mistænkeligt at du ikke kan afsætte de 1 minut på at åben siger "se" og derefter lukke den igen.


    profilbillede
  • #131   25. feb 2017 Patrick L
    5 min Maks varer den slags tjek, det kan eller burde du kunne overleve.!!!
    ift. det du nævner om at filme politiet når de kontrollerer en, er fuldstændig langt ude, det er deres arbejde.. længere er den ikke!!

    Men film dem da bare så meget det end lyster dig, det er i og for sig kun provokerende og du kan ikke engang bruge det til noget.


  • #132   26. feb 2017 hahahahha er du gal patrick du tuder som en kælling med PMS der ik må få chokolade hahah

  • #133   26. feb 2017 Er blevet stoppet ca 30-35gange af politiet.. har KUN fået EN bøde.. og den var fortjent, flere gange har jeg VIRKELIG fortjent at få en bøde eller endda miste kørerkortet, men det er aldrig sket..

    Så tror bestemt ikke jeg vil følge dit råd, vil bare opføre mig ordentlig og være høflig, regler eller ej, det kommer man længst med... men hold du bare på dine krav, ligesom kvinder på cyklen der har krav på at lastbilen holder tilbage for dem i et højresving,, SPLAT siger det så...


  • #135   26. feb 2017 Denne besked er rettet til de første linjer i starten ..

    Gør nu bare hvad de spørger om, og kom videre!?!??!
    Christ, jeg bliver så gal på de idioter der skal spille smarte: "Jeg har læst dit og dat, og du må ikke det. Jeg vil hellere spilde din og min tid, for at spille smart".

    Hold din kæft og gør hvad der bliver sagt, møgunge!

    Har du rent kokain i bjørnen, så er der jo ingen knallert i glashuset, VEL?!


  • #136   27. feb 2017 Blev stoppet forleden aften for at kører igennem en indkørsel forbudt samt ensretning. Ved at tale pænt og bare være nede på jorden og give dem kørekortet så slap jeg fra bøde og klip :). Så det kan godt betale sig at være flink.

  • #137   27. feb 2017 Det andet kommer man ikke langt med. Det er jo loven de skal håndhæve

  • Jonas G
    Jonas G Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 74
    #139   28. feb 2017 Du har fuldstændig ret Jonas J.
    Men til tider misbruger de selv loven og overtræder den uden at gøre os opmærksomme på det.
    På trods af det have jeg stadig gjort som ethvert rationelt menneske og bare være flink og makke ret.
    Men sort på hvidt, så har trådstarter til dels ret.


  • #140   1. mar 2017 Ja, lad endelig politiet følge lovene til punkt og prikke ...

    Så bliver der da overhovedet ikke fanget en skid.

    "Idiot røver butik"
    Idiot flygter på cykel eller i løb.
    Politibetjent stopper op ved hvert fodgængerfelt osv.
    Idiot wins.

    Nej vel!??!

    Lad nu for helvede politiet gøre det de gør.

    Eeeeej se, Brian for helvede, panserne holder på cykelstien! Kææft nogle røvhuller mand! Tag et billede og smid på fjæsen and roast those maddafakkers!

    Politiet var lige inde for at hjælpe en butiksejer eller hjælpe en kvinde for at undgå bank igen igen ...

    ACAB!


  • #141   3. mar 2017 Som jeg forstår trådstarter så drejer det sig IKKE om at fedte for politiet, men at Danmark er startet på at være et kontrolsamfund (Med andre ord et DIKTATUR)

    Jeg havde troet at de fleste havde rent mel i posen når de blev stoppet, men åbenbart har de ikke det og prøver så på at slikke politiet i røven for at undgå at få en bøde eller andet, og det uden at få en dårlig smag i munden

    Eller er folk bare blevet hjernevasket til at falde om på ryggen og ligge med alle fire ben i vejret?


  • #142   3. mar 2017 Eller er folk bare blevet hjernevasket til at falde om på ryggen og ligge med alle fire ben i vejret????????

    Hvad får du ud af, ikke at sammenarbejde?


  • #143   3. mar 2017 Allan f
    er intet forkert i kontrol, man må have sin mening om politiet men man skal satme da vise dem respekt og ikke skabe sig over de kontroller der nu engang kommer.


  • #144   3. mar 2017 #142
    "Eller er folk bare blevet hjernevasket til at falde om på ryggen og ligge med alle fire ben i vejret???????? "
    Hvis du ikke kan forstå den!!!

    Så kan jeg godt forstå at du ikke forstår emnet

    #143
    Er du vokset op i et fængsel, siden du er så glad for KONTROL?
    Når DU viser systemet respekt, bliver du så kløet på maven?


  • #145   3. mar 2017 Jeg arbejder på den side som du måske ikke bryder dig om.
    Det sjove er at når man ikke sammenarbejder, så skal der ikke meget til før det udløser et girokort eller to. Ved at tale pænt til hinanden og respekterer hinanden så kommer man længst.


  • #146   3. mar 2017 #144
    de gange jeg er blevet stoppet, var det overstået i løbet af få minutter og det kan alle sku overleve. og nej har aldrig været i fængsel og hsr intet imod kontrol da jeg ikke synes det er noget at hidse sig op over, det er deres arbejde intet andet.


  • #147   3. mar 2017 #145
    Jeg forstod det som om, at emnet drejer sig om kontrol-system og ikke om politi og samarbejde.
    Snakker vi om arbejde eller systemet?
    Kan du uddybe samarbejde?
    Hvad mener du med girokort?
    Kan du oplyse hvilken lov og paragraf der står at man kan få mindst et girokort for ikke at samarbejde?
    Taler systemet pænt til borgerne?
    Respekterer systemet at en borger har loven på sin side?


  • #148   3. mar 2017 Trådstarter lægger i høj grad op til, at man skal kende sine rettigheder for at besværliggøre en helt simpel sag der kan sluttes hurtigt og nemt.

    At man ikke er enig i hvordan systemet hænger sammen er ikke foreneligt med at være en klovn overfor ordensmagten. Det er bare sølle og gavner ingen.


  • #149   4. mar 2017 #147

    Tror mere hun mener, at hvis man er samarbejdsvillig, så kan de være mere tilbøjelig til at give en advarsel fremfor en bøde, hvis der f.eks. er sprunget en pære...


  • #150   4. mar 2017 er helt klart enig i at man skal kende sine rettigheder og selvfølgelig ikke finde sig i alt der foregår. Men er også tilhænger af at man ikke mener politiet er "fjenden" da de kun håndhæver loven og ordre de får udleveret.

  • #151   4. mar 2017 #148
    Synes du ikke at borgerne skal kende sine rettigheder?
    En simpel ting kan ikke blive besværlig, hvis systemet og borgeren begge overholder loven.
    Er dit nederste afsnit en beskrivelse af dig selv?

    #150
    Hvis Hr. A bliver slået med en hammer af Hr. B, er det hammeren eller Hr. B, der efter din beskrivelse er "fjenden"?


  • #152   4. mar 2017 #151
    kommer da meget an på hvilken situation du lige snakker om...hvis vi snakker om hvad vi ser ved demonstrationer hvor demonstranterne er vildt provokerende så er statslig vold fuldstændig ok og hensigtsmæssigt.


  • #153   4. mar 2017 #152
    Jeg troede at det drejede sig om totalkontroller og kontrolsamfundet.

    Du skriver at du er tilhænger af Statslig vold, er du også tilhænger af tortur?


  • #154   4. mar 2017 du snakker da selv om vold, så svarer dig bare

  • #155   4. mar 2017 #154
    Jeg prøvede at forklare det så tydeligt som muligt, for at så mange som muligt kunne forstå det.
    Måske der bedre kan forstås dette:
    Hvis Hr. A får 1.000.000 kr. af Hr. B, er Hr. A så mest glad for 1.000.000 kr. eller Hr. B?


  • #156   4. mar 2017 kæft et tåbeligt spørgsmål ??

  • #157   4. mar 2017 #151 Når jeg skriver det er sølle, så er det en helt simpel konstatering. Det er bare sådan det er.

    Men tillad mig så at skære det helt ud for dig, som mener at systemet er forkert.

    Hvis du tror det hjælper noget at modarbejde en helt simpel politiforretning med milimeterdemokrati og rettigheder, og derved tro at du kan ændre loven fremover, så må du være godt dum. Faktisk så minder du, i dine udtalelser, lidt om dem fra ungdomshuset.


  • #158   4. mar 2017 #156
    "kæft et tåbeligt spørgsmål ?? " - Det er en standard kommentar fra en tåbe!
    Men vil i øvrigt ikke spilde mere tid på en tåbe.


  • #159   4. mar 2017 dit spørgsmål har jo intet som helst med kontrol at gøre.

Kommentér på:
Det skal du gøre, når du bliver standset af politiet.

Annonce