{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.267 visninger | Oprettet:

muslimsk / arabisk bryllup {{forumTopicSubject}}

hey er her nogen der har godt styr på det med muslimsk / arabisk bryllup? undre mig nemlig over min.forlovede er Inviteret til sin iranske venindes bryllup men jeg er derimod.ikke velkommen og hun skal sidde til bords med brudens brødre min forlovede er helt dansk og jeg er 3/4 tyrker vi er begge kristne men er det bare mig eller er det underligt at invitere hende alene ? og.hvordan bør man forholde sig.til det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  muslimsk / arabisk bryllup
  • #1   15. mar 2017 Hmm ja det er det lidt mystisk at du ikke er inviteret smiley

    Men jeg ville da lade det være op til din kæreste/forlovede hvis hun er tryg ved situationen og gerne vil afsted, så er der jo ikke så meget at rafle om.

    Men er hun den mindste smule utryg ved det, så skal hun sq ikke afsted alene


  • #3   15. mar 2017 selvfølgelig skal hun have lov vi har brugt 6000 kr på.gave evt inden vi fik.den.besked om det kun.var hende der stod inviteret men det er mere hvad jeg bør.gøre føler mig lidt som en.idiot hvis jeg bagefter skal lukke dem ind i mit hjem men samtidig hvis hun vil se sin veninde kan.jeg ikke lide at skulle være den der siger det kommer du ikke til for indrømmer gerne jeg føler mig lidt krænket her

  • #5   15. mar 2017 Ved din kæreste ikke hvorfor du ikke er inviteret?
    Jeg tænker bare hvis det er så god en veninde at hun kommer med en gave til 6000!!! at så må hun da kunne få et simpelt svar?


  • #7   15. mar 2017 Jeg mener da din kæreste bør takke nej og ikke tage til det bryllup når du ikke også er inviteret.
    Med mindre der er en rigtig god grund til du ikke er inviteret, og det skal hun da i hvert fald spørge om så i ved hvorfor.


  • #8   15. mar 2017 altså hun spurgte og eneste svar var at hun ikke.kendte mig så godt hun spurgte mig om hun sku sige nej tak jeg har så sagt at hun sku tage med især fordi det har kostet alt for mange penge i tøj gaver sko ect men at jeg selvf ikke bryder mig om hun.skal være alene med 800 ukendte arabiske mennesker og veninden har ikke facebook og ville ikke sende sit efternav da jeg spurgte i mit hoved er det bare voldsomt lumsk og føler lidt de prøver at ville præsentere hende for nogle.ugifte arabiske mænd.hvilket gør mig lettere pissed og og lidt jaloux -.-

  • #9   15. mar 2017 Jeg syntes du skal fortælle præcist det til din kæreste.
    Og så burde hun da tage den voksne beslutning at sige til sin veninde at hvis du ikke kommer med, så kommer hun heller ikke med, bom færdig.

    Penge eller ej, syntes jeg det er en elendig måde at behandle dig på, og tager din kæreste afsted under de omstændigheder, ville jeg sq ikke have høje tanker om hende hvis det var mig


  • #12   15. mar 2017 må tage en snak med hende når hun kommer hjem det er bare surt at føle sig som en tyran der nærmest forbyder hende at tage med

  • #14   15. mar 2017 du skal ikke forbyde hende det, du skal bare sige hvordan du har det med hele situationen

  • #15   15. mar 2017 havde sagt hvis hendes verog dennes mand kom.hjem til os så ku vi drikke en.kop te eller kaffe og så kunne.jeg se hvad de var for nogle mennesker men de siger bare de ikke har tid og det får bare alle mine alarm klokker til at bimle i hovedet

  • #17   15. mar 2017 har jeg prøvet så klager hun.over hun ikke orker drama så hun kan.bare lade være med at deltage så sidder man der med dårlig samvittighed eller også spørger hun mig om.hun skal.tage med eller ej og den.beslutning vil.jeg ikke stå med

  • #19   15. mar 2017 Ja... man kommer til at føle sig som en "hård" mand der undertrykker kvinden.

    Derfor tror jeg det er vigtigt at du ligger vægt i du føler dig krænket og såret. Du er hvertfald nød til at ligge vægt i de følelser du har fået, og får fremlagt dem på sådan en måde, hun kan se det er helt forkert at du ikke er inviteret med. smiley


  • #21   15. mar 2017 michael kan.jeg ikke for hun er fyret fra sit job så alle pengene er mine lige pt får.hun 10.000 af mig om måneden til hendes udgifter og tøj makeup ect huset er heldigvis et jeg har arvet så det er gældfrit

  • #22   15. mar 2017 Bare at læse opslaget her, får jeg det helt dårligt på dine vegne, så du er sikkert en super sympatisk fyr.

    Men snakken er nok nød til at kommme senere, som du selvom nævner smiley


  • #23   15. mar 2017 er de underudviklede eller bare umodne, reglen er at har ens ven eller veninde en kæreste så inviterer man sgu også den anden part

    mig personligt så ville jeg nok have ladet hende gå, men, når man ikke selv er inviteret så ville jeg trække min del tilbage i gaven så hvis i har brugt 6000 fælles så skal de kun have for 3000



  • #24   15. mar 2017 har desværre kendt hende i 7 år så hun ved præcis hvor hun skal.trykke -.- kvinder !

  • #26   15. mar 2017 Ville personligt aldrig give en gave hvis jeg ikke var inviteret, Da personen så ikke værdsætter mit selskab.

  • #28   15. mar 2017 michael nu er gaven købt for noget tid siden.og skal.hun med skal.hun ikke stå tilbage og komme uden en gave jeg nægter at synke til deres niveau

  • #30   15. mar 2017 det er tæt på smiley

  • #32   15. mar 2017 Kurik du virker som en super fyr ! smiley

    Men her er du nok nærmest nød til at "teste" jeres parforhold indirekte.

    Ville starte med at fremlægge hvordan det her irritere, såre og krænker dig.
    Og når ens bedre halvdel er såret eller ked af det, så burde man automatiske ikke gøre ondt værre og burde være istand til at udvise sympati.

    Derefter ville jeg eventuelt købe en anden gave, som hun så kunne tage med, af mindre værdi, da den oprindelige gave er fra jer begge smiley


  • #35   15. mar 2017 Hallo det stinker jo langt væk.....
    Der kommer 800 mennesker, hvad forskel vil du så lige kunne gøre i den mængde?
    Altså om der kommer 800 eller 801 er da fuldstændig lige meget.
    Og hendes begrundelse for at hun ikke kender dig særlig godt stinker da lige så meget, det er da virkelig en dårlig undskyldning. I har været sammen i 7 år, ergo skal du fandeme også inviteres.

    Der må ligge noget andet bag, hvordan og hvorledes landet ligger i virkeligheden ved kun din kæreste og hendes veninde.


  • #36   15. mar 2017 Spørg din kæreste om hun ville sende dig alene til bryllup, med en masse damer og en gave til 6000,- som hun havde betalt!!

  • #37   15. mar 2017 I bliver da bare begge væk.


  • #38   15. mar 2017 min svoger,s kæreste tog til indien til bryllup hun kom aldrig hjem igen nu er hun gift og har et barn med sin gran fætter dog ikke af egen fri vilje

  • #40   15. mar 2017 Jeg får det helt træls på dine vegne ven.
    Havde nok som andre ville gøre, testet parforholdet lidt..
    Det eneste rigtige i min verden er at hun siger til hendes veninde at enten så kommer i begge ellers bliver hun væk.


  • #41   15. mar 2017 hold da op noget svineri . Det skal i ikke finde jer i ! de har ganske enkelt en bag tanke med hende længere er den ikke , men det enten hele pakken eller ingen og ingen gave til dem! sikke en opførsel

  • #42   15. mar 2017 Altså hvis du ikke er inviteret så er du ikke inviteret? Jeg forstår ikke det mærkelig i det? Jeg synes du skal spille cool og lad din dame hyg sig. Og inderst inde ved du jo godt hun ikke laver noget.

  • #44   15. mar 2017 Wow Michael det er hårde ord? Hvilken nationalitet er jeg så?

  • #46   15. mar 2017 Haha du fik mig til at grine der! Godt ord.. Næh jeg er dansk

  • #48   15. mar 2017 Ok Michael nu stopper jeg med det fordi du siger det. Trådstarter jeg synes du ærligt skal spille cool.. Bare tænk over det, hvis du presser dig med til brylluppet så vil du alligevel ikke føle dig tilpas. Hvis du siger til din dame hun ikke skal med, så ved du at du vil hører for det på et tidspunkt og hun vil blive mobset. Det er da meget federe at snakke med din dames venindes mand efter de er blevet gift også spørg hvorfor du ikke var inviteret? Hvis din dame har købt en gave til 6 lapper så må det betyde de er tætte og du højst sandsynligt på et tidspunkt kommer til at møde dem. Synes alt andet vil virke som om du er en lille dreng der ikke er blevet inviteret med til fødselsdag. Gå ud og hyg dig i stedet

  • #50   15. mar 2017 Michael jeg er en mand og har en kone, min avatar er en kvinde og det ved jeg ikke hvorfor. Men ja forstår godt dit eksempel men mener ikke at man kan det er det samme her. Her er det et bryllup, som man ikke holder 4 gange om året. Etniske dansker holder da små bryllupper, så i må da kende til problematikken med at nogen bliver inviteret med og andre ikke gør? Derfor skal man da ikke sige til den der invitere at min mand skal også med? Det kan man i hvertfald ikke tillade sig i min verden

  • #51   15. mar 2017 Det er jo ikke hans kærestes skyld st han ikke er blevet inviteret? Hvorfor skal han blive irriteret på hende?

  • #54   15. mar 2017 Jeg har læst tråden?

  • #55   15. mar 2017 Michael S -altid lidt til den underholdende side smiley

  • #56   15. mar 2017 Hvis din kæreste tager afsted uden dig, så ville jeg personligt bruge aftenen på at pakke mine ting. For det der er satme lusket, og at din kæreste ikke kan se det, gør det kun endnu mere lusket....

  • #58   15. mar 2017 Hvad er der lusket ved det?

  • #59   15. mar 2017 I bliver trollet så hårdt at det ikke engang er gået op for jer endnu at der ikke er kondom på.

  • #60   15. mar 2017 Du har ret Thomas, jeg har læst nogle af de tråde trådstarter har lavet. Enten er han en trolle ellers så forstår jeg godt hvorfor han ikke bliver inviteret med bryllup

  • #61   15. mar 2017 Han er en troll.. "Gave til 6000" - "Giver 10000 til konen om måneden".. Hans andre indlæg ser han på billige biler, og overvejer om en Ford Mondeo til 1000 Kr kan betale sig at gøre synsklar..

    Det er så synd at folk gider hidse sig op over sådan en gang trolling..


  • #62   15. mar 2017 Lyder satme lumsk. Sikker på din kæreste ikke har et godt øje til en af de mange mænd og det hele er en opdigtet løgn fra hende og vennindens side ? smiley

  • #63   15. mar 2017 Nu er jeg selv ½ dansk og ½ noget andet (TROLD)

    Som grundregel er det underligt at du ikke bliver inviteret med da det er ganske normal kutyme sagt på simpelt dansk.
    Desuden den måde muslimske bryllupper fungere på (i det fleste tilfælde) kommer der gæster så langt ude på familietræet at det i princippet er pisse ligegyldigt at de er med da de hverken har interesse eller har kendskab til det kommende ægtepar, desuden er der alle forældernes venner med selvom de i princippet aldrig har talt mere end i par ord med en.

    Så til sagen. Er det ok de ikke invitere dig med? Ja, det er det vel, men det er underligt de ikke ikke en gang vil have noget med dig at gøre. Desuden kan du bare gøre gengæld over for dem til jeres bryllup. Lad være med at invitere hendes mand og kun veninden til jeres bryllup, og i princippet kan du bruge det som modargument til din muligvis kommende kone.

    Tænk over det; i princippet er det ok de ikke invitere dig med, og op til et bryllup kan jeg godt se de har travlt, men man kunne godt lige tage en enkelt dag ud og spise noget med til frokost sammen en weekend. Grunden er jo de ikke kender dig, hvilket i princippet lidt er enten din kærestes eller egen skyld for ikke at vise interesse før nu.

    I det mindste giver det dig en lille smule ro i sindet eller får alle alarmklokkerne til at ringe.



  • #64   15. mar 2017 Hvis din kæreste hopper fra så er 16000 da billigt sluppet. Tænk på alle de penge du ikke selv skal betale til hende. Så slipper du for at kigge på gamle smadrede biler hahaha

  • #65   15. mar 2017 Hvor længe har din kæreste og veninden kendt hinanden?
    Jeg synes det virker lusket når der kommer så mange gæster.
    Mon veninden har en forhåbning om at din kæreste finder en spændende fyr så de kan ende med at være i samme familie ?? Hvad med at hun tog med til dele af brylluppet? F.eks vielsen men ikke festen?


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #66   15. mar 2017 Lad hende tage afsted. Hun er nok træt af dig. Så nu vil hun til kæmpe gangbang i swingerklubben (skjult som et bryllup).

    Kurik evigt fuld af løgn, men med en fantastisk underholdende fantasi dig.


  • #67   15. mar 2017 Haha Casper K, grineren kommentar

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #68   15. mar 2017 Ja han er altid god for en historie.Har ikke penge til andet end at koere rundt i evigt defekte biler men har styrtende med penge...

  • #69   15. mar 2017 og ca. 9 måneder efter bryllupet skal han være far. smiley

  • #70   16. mar 2017 til et helt hvidt barn smiley

  • #72   17. mar 2017 iranere er ikke arabere haha.. hold nu kæft det her er en sjov tråd smiley

  • #74   17. mar 2017 Og Iranere i Danmark er i stor omfang mere ateister end de er muslimer..

  • #76   22. mar 2017 Det siger vel lidt sig selv.
    Man må godt tænke lidt selv.


Kommentér på:
muslimsk / arabisk bryllup

Annonce