{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.204 visninger | Oprettet:

2018 VW POLO -Hvad synes BG? {{forumTopicSubject}}

I ren nysgerrighed, hvad siger brugerne til den helt nye POLO?
Motorprogrammet starter nok med en 1,0 suge, 75 Hk, 1,0 Turbo 90-109 Hk, 1,5 Turbo ACT (Kan køre på 2 cylinder) og 150 Hk. Diesel bliver imellem en 1,4 TDi og 1,6 TDi.

Som die-hard VAG FAN, der hadder alle salgs biler - især Morfar modeller- så er jeg lidt skuffet over designet, men glæder mig meget til den nye 1,5 Turbo motor...Den skulle kunne kører de 21 km/l, men vi forventer nok snare de 16 km/l.

Dem som følgere min profil, kunne allerede se bilen for et par dage siden...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2018 VW POLO -Hvad synes BG?
  • #1   21. mar 2017 Sådan ødelagde man en ellers nydelig bil.

    Men tror ikke det er den næste Polo smiley Mærkeligt der kommer billeder af hele bilen bare sådan lige. Normalt spottes de først med folie på smiley


  • #2   21. mar 2017 VW tester den også med CAMO normalt, men der er en som har snuppe et hurtig billede af den uden, og så er det lagt ud på nettet. smiley Denne Polo er testet i Sydafrika, hvor billedet blev snuppe.

  • #3   21. mar 2017 Ved ikke om jeg skal tro på det er den - enten er VW dumme eller prøver at skabe opmærksomhed omkring Poloen.

  • #5   21. mar 2017 Den bliver nok officielt præsenteret i år til Frankfurt motorshow, hvor en SUV model også skulle lande. smiley

  • #6   21. mar 2017 VAG bliver kedeligere og kedeligere....

  • #7   21. mar 2017 Ligner en forvokset UP smiley

  • #8   21. mar 2017 Er ikke vild med designet smiley

  • #9   21. mar 2017 VW skal stoppe med at malke deres lortebiler.
    Vi ender sku da med at have en Golf og Polo mk. 37, det er fuldstændigt latterligt de bliver ved istedet for at finde på noget nyt som alle andre.


  • #10   21. mar 2017 Jeg kan ærligt talt ikke se om det er den nye, eller en 8 år gammel model smiley Designet er meget - konservativt - men hvorfor skulle de også ændre på noget der fungerer for dem.

  • #12   21. mar 2017 Jeg kan heller ikke se forskel på en Golf 5-6-7 smiley

  • #13   21. mar 2017 Har svært ved at forstå hvorfor så mange stadig kan lide VW... Nogle af dem er helt sikkert fede (Corrado osv.), men de nyere er bare så sjælløse, kolde og ukreative...

  • #14   21. mar 2017 De kører godt, det er svært at komme uden om. smiley For mig er Polo'en den bedste kørermaskine i klassen. Dog er de self. ret dyre i forhold til konkurrenterne med udstyr osv. Nu kan jeg self. ikke udtale mig om den kommende Fiesta, men imellem den nuværende Fiesta, Mazda 2 eller Corsa, så synes jeg den "gamle" polo er mere behagelig. smiley

    Jeg har kørt ST-line 140 Hk Fiesta på bane, og den er ret sjov. Dog er den nær så beghagelig som en Polo i længere sigt. ( ST-line har dog bedre sæde støtte end en Polo...)


    Har aldrig været den store Diesel fan, men deres 1,6 TDi er også lydløs og hurtig. Dog er PSA's 1,6'er heller ikke kedelig.


  • #15   21. mar 2017 Den ligner lidt storebror golf 7 på fronten, og er som det ser ud på billederne blevet bredere...

    Volkswagen kører designmæssigt efter teorien "if it aint broke, don´t fix it" - og ja, de er konservative, men det virker jo... så hvorfor ændre en forretningsplan der virker... evolution fremfor revolution smiley


  • #16   21. mar 2017 Line A

    Aaaah design er jo meningen at man skal forny og man skal være innovativ smiley


  • #17   21. mar 2017 Der er vel ingen der er blevet overrasket over VW ikke opfinder den dybe tallerken igen med den nye Polo (hvis billedet øverst ender med at være den endelige model).

    Alle ved det er en VW ligeså snart de ser den - job done!

    Jeg vil dog gerne se nogle bedre billeder end de to der.


  • #18   21. mar 2017 Carsten T - for bilfabrikanten er det meningen de skal sælge biler, og bliver bilerne solgt, så er det jo et udtryk for at kunden kan lide hvad de ser smiley

    Personligt ville jeg blive forarget hvis VW omdøbte Golf, og lavede et fancy designstunt, de kan smide LED, og hive lidt i linjerne... men de skal bevare Golfens linjer, og det er jo lykkedes fint, hvis nogle ikke kan se forskel på G5, G6 og G7 (det kan jeg nu godt, men du ved hvad jeg mener) smiley


  • #19   21. mar 2017 Nu kunne VW jo bare lave en bil der lignede en Trabant, og så ville kunderne købe det alligevel.
    Der findes ikke mere loyale kunder en VW folk.

    Selv efter Diesel skandalen STEG deres salgstal, det siger lige så meget om kunderne som det gør om VW selv XD
    Folk der køber VW har skyklapper på, og køber uden tøven alt hvad de laver, syntes bare det er lidt sjovt XD

    Kendte nogen der havde haft en Passat som havde været en rigtig møgspand, som havde koster dem en formue og altid holdt på værksted, og de måtte til sidst skille sig af med den af den grund.... hvad gør man så? man går da ud og køber den nye Passat! XD
    Jeg var helt færdig af grin


  • #20   21. mar 2017 Kunne være fedt hvis VW fik ny designer ;o

  • #21   21. mar 2017 Da VW købte Seat og Skoda, så skulle Seat være den billigste, men også den mest Sporty at se på. Skoda var den fornuftige, og VW var den Elegante. smiley

  • #22   21. mar 2017 Synes nu, at det er ok, at være "tro" imod sit design. Har ingen problemer i , at modellerne ( Polo og Golf ) ligner til forveksling. ......... og ja, de kører mega godt.

    Synes VW som sagt er svære , at komme udenom, på den ene eller anden måde. Der ER noget ved deres design, som vi bare kan lide .:-)

    .......... men desværre for dyre, og for mange fejl ( dårlig kvalitet )


  • #23   21. mar 2017

    profilbillede
  • #24   21. mar 2017 Man skal 100 % være tro mod sit design. Synes det er sørgeligt hvis en ny model, ikke giver respekt til den ældre. Dog kan man godt forbedre, og ikke bare give grillen et mere detaljeret design og så lidt anderledes baglygter. Det er jo bare et facelift, og ikke en ny model..
    Et godt eksempel på en veludført bil er den nye Renault Alpine, den har respekt for den første, men ser alligevel ny og spændende ud.
    Ville personligt gå amok hvis BMW fx lavede en bil uden nyrerne så forstår hvad du mener!


  • #25   21. mar 2017 VW ligger side om side med Toyota, som de to største bilfabrikker i verden. Golf er VW's guldæg, som sikker er hovedårsagen til man er kommet SÅ langt.

    Og lige efter er det nok Polo.

    Synes faktisk, at VW er meget innovative, og mange detaljer, som de lancerer på deres biler, bliver kopieret efterfølgende af andre mærker. Deres motorprogram overstiger nok de fleste andre mærkers. Dog ved jeg godt, at man har været noget "uheldig" med mange af både diesel og bezinmodellernes holdbarhed.

    Måske de får styr på det med tiden, nu når deres biler stopper med at sælge sig selv. smiley


  • #26   21. mar 2017 Det der taler for VW er helt sikkert deres nye teknologier og kraftfulde motor, at begge dele så går i stykker i tide og utide bliver vejet op af deres kabine kvalitet der føles god
    Dog er prisen høj og det mekaniske kan have problemer med at holde
    Design er som altid en smagssag og ved ikke om VW'er er specielt pæne men der ligger en del prestige i mærket alligevel smiley


  • #27   21. mar 2017 #26
    Haha, Prestige i VW?
    Så har du aldrig kørt i en Mercedes smiley


  • #28   21. mar 2017 Gad vide hvor mange der udtaler dig på vegne af egne erfaringer, og ikke anden og trediehåndsinformation!! smiley

  • #30   21. mar 2017 Vi har haft en A250 smiley Men i forhold til Kia, Opel og Toyota osv er præstegerningen ved en VW højere også selvom det ikke hænger sammen med omkostninger og køreglæde smiley

  • #32   21. mar 2017 Ja. Man kan jo sige imellem Avensis, Mondeo eller Insignia, så har VW jo altid været i toppen. smiley Ell. det er måse en smagsag.

  • #33   21. mar 2017 Det tror jeg nok mest er en smags sag smiley

  • #34   21. mar 2017 #31 trist reaktion over noget så simpelt som et transportmiddel.

    Så må du have nogle voldsomme reaktioner på andre ting i livet


  • #35   21. mar 2017 Nu har Polo jo aldrig ligefrem været en bil man fik stiv bandit over.

  • #37   21. mar 2017 For blødhattet?

  • #39   21. mar 2017 Got'em" smiley

  • #40   21. mar 2017 Jeg kan egentlig godt lide Polo'ens design og interiør. Det er måske store ord at bruge, men det virker lidt mere eksklusivt og luksuriøst, ift. de typiske biler i den klasse. Mere stilren, mindre fest og farver, mere vægt på elegance.

    Der er vel lidt ejendomsmægler-trainee eller bank-elev image over dem smiley


  • #41   21. mar 2017 Synes f.eks en Polo GT er en rigtig fin bil.

    ........ smag og behag. smiley


  • #42   21. mar 2017 Den nuværende er da fyldt med knapper og generelt i hårdt gråt plast hvad angår interiør.
    Kan dog ret godt lide den nuværende polos design pånær baglygterne men synes ikke godt om interiøret smiley Man sidder også højt, lidt tæt på og sæderne støtter ikke nok

    Men ja smag og behag er forskellig


  • #43   21. mar 2017 Nej, måske, men synes nu alligevel den gør det meget godt i netop sin egen klasse. Synes det er den bil i netop denne klasse som gør det bedst overall. Måske sammen med Fiesta Titanium. Synes dog Polo'en er lidt pænere smiley

    Går man et hak op , så får man helt anderledes lækre biler, det er jeg klar over.


    ......... nu har vi godt nok bevæget os noget væk fra tråden , må man sige smiley


  • #44   21. mar 2017 Du godeste... vws salgstal steg, fordi deres købere er loyale, er det ikke alle producenters drøm, netop at kunne gøre det...

    Bortomline er at jeg ikke vil håbe VW ændrer deres designstil og navne smiley


  • #45   21. mar 2017 Line A

    Jo da, det er da alle producenters drøm, absolut.. men det siger jo lidt om at kunderne er ukritiske, og nærmest totalt moral forladt smiley


  • #47   22. mar 2017 Røven ser så billig ud ligesom alle de nyere biler.
    Som helhed er den pænere end den nye Swift men jeg tog hellere den nuværende model.

    Syntes nye biler skal havde kæmpe store baglygter der overhovedet ikke passer ind i bilens design og det jo komplet ligegyldigt nå lygterne alligevel ikke er tændt


  • #48   22. mar 2017 Carsten T - så vi er ikke moralske fordi vi kører i en bil vi kan li, men udslipper flere noxér end nogle i toppen ved vw fiflede med?

    bilen bliver jo ikke ringere af det, mindre miljøvenlig, men ikke ringere... der er SÅ mange frygtelige ting i verden, dieselgate kommer ikke engang på top 50 smiley

    Men we agree to disagree... tror den nye polo kommer til at klare sig præcis som dens forgængere smiley


  • #49   22. mar 2017 Gå nu væk med jeres Folkefejl enthusiastme og hold jer til facts.
    De egner sig til folk der ikke rigtig ved noget om biler men bare skal fra A til B.
    For mig er det som en "sjæleløs" bil, derudover lyver VW om deres produkter sammentidlig med at de kan få overbevist deres naive kunder om at det en fejl.
    De er døde i styretøjet, kabinen af lavet af billigt plastik, høje forureninger, og går tit i stykker med alt deres nymodnes elektronik lort.
    Det skal lige siges at jeg også ejer en polo som vinterbil, men man behøves ikke bilde sig selv en masse lort ind bare fordi man har valgt at smide penge efter det.


  • #50   22. mar 2017 At en bil forurener 400 gange mere end den er opgivet til, er da at føre kunder bag lyset? og så burde man som kunde da tænke.. "hvis de har løjet om noget så graverende, hvad har de så ellers løjet om"

    Man kan da ikke bare sige, nåååh jamen den køre jo godt, så skide da med at den slår folk ihjel smiley


  • #51   22. mar 2017 #49 fedt du er så passioneret når man ser den bil du har på din profil smiley

  • #52   22. mar 2017 #50 desværre er der jo tilsyneladende andre producenter der måske har samme morale smiley

  • #53   22. mar 2017 Som sagt, så har jeg heller ikke kun gode ting at sige om dem.
    Det handler om at kunne se det store billede, istedet for rende rundt være enthusiastisk og snæversynet smiley


  • #54   22. mar 2017 #49 Godt du kan svare for os alle?

    Så man går ikke op i biler fordi man måske kører i en polo frem for en Sportsvogn? Kunne være at bilen passer ind til kravene ... Desuden har Polo jo valg af motorer for de forskellige kunder.


  • #55   22. mar 2017 Desuden mener du jeg ikke er "enthusiast" men blot leger det? smiley Ja, kører VW..

  • #56   22. mar 2017 Bare fordi man har købt en vw og gerne vil være "car guy", så behøver man ikke blive hjerneskadet og ensrettet sammenstidig mens man skriver under på købekontrakten.
    Hvis nu du arbejdede inden for bilbranchen, så ville du også have indblik i de forskellige sager og metoder de forskellige mærker benytter.
    Jeg siger ikke at du ikke må kunne lide din vw, men du skal heller ikke gøre den bedre end den er. smiley


  • #57   22. mar 2017 (...)Bare fordi man har købt en vw og gerne vil være "car guy"(...)


    Nu følere jeg ikke at VW gør mig til "Carguy" - jeg har blot altid kunne lide mærket, desuden er det ikke bilen man kører i til daglig som sætter den dagsorden.! smiley Der er folk som kører i Corolla, der måske næsten ved alt om Japanske biler, men blot ikke har råd til andet. Så er der dem, som intet aner om biler, men blot ha" en fed bil som passer deres livstil.

    (...)Jeg siger ikke at du ikke må kunne lide din vw, men du skal heller ikke gøre den bedre end den er. (...)

    Jeg har aldrig påstådet VW er det bedste mærke? Jeg har da været med i flere tråde herinde, hvor jeg har advaret imod VW med de forskellige problemer de har haft igennem tiden. Såsom kæde på deres 170 Hk 1,4'er... Men igen, jeg har aldrig sagt VW er bedre end det er, men bare min personlige oplevelser. Har kørt nærmest alle minibilerne derude - på nær den nye Fiesta eller Swift - og holder stadig til at Polo'en er den bedste i klassen - og den dyreste... Dertil ligger Mazda 2 eller Yaris efter. smiley


    Jeg vil da gerne snart købe en Sportsvogn igen, men i min situation som studerende, så har jeg ikke råd til andet en, hvad man kalde for A til B.Dog kan man jo, hvad jeg selv ser som en Entusiast - købe noget spænde økonomisk, Såsom UP Turbo, Polo BlueGt eller noget man ikke ser så tit herhjemme.

    Det er jo ikke bilen som afgøre det. smiley


  • #58   22. mar 2017 Nu drejer du det lidt over i noget andet, jeg bebrejder absolut ingen for at køre i en Corolla eller ikke at have råd til at køre i en sportsvogn. hver ting til sin tid. Men alligevel hvis du har råd til at købe en Polo til 150-200.000kr så har du selv valgt ikke at købe en "sportsvogn" smiley
    Jeg har aldrig kunne lide VW pga. da jeg har en del indsigt i deres markedføring og produkter sammen med konkurenterne og derved min konklusion kommer af.
    Man ser efterhånden ikke andet end UP/Polo/Golf/Passat/Aygo og tvillinge modellerne fra Skoda og Audi, så i min verden vil det aldrig blive andet end et mainstream transportmiddel (som jeg selv købte som vinterslæde) smiley
    Personligt så bryder jeg mig ikke om folk der køber en VW f.eks. og aldrig vil køre i andet end en skide VW (det kunne ligeså godt være et andet mærke)
    Men generelt folk der er ensrettet i hjernen og er komplet entusiastiske med det pågældende mærke de nu engang har købt. smiley


  • #59   22. mar 2017 Der er mange af dem, og sagt tidligere, så er det svært at kalde det for en "kedelig-lorte bil " at kører i. Om den så ser kedelig ud, er jo en anden ting. Dog fordi du ikke kan lide mærket, betyder jo ikke at det er en bil "uden sjæl" ? smiley

    Ang. det med Sportsvogn, så er det ikke prisen der er den afgørende faktor altid. Det har jo også med dens økonomi og årgang. Og behøver vel heller ikke fortælle, at jeg ikke kun har kørt VW? smiley

    Jeg er åben for alle mærker.


  • #60   22. mar 2017 Angående biler i polo klassen er jeg ret vild med Opels 1,0 den er super afbalanceret og ryster ikke på samme måde som den andre 3cyl turbo'er dog fiesta'en tæt på

    VW ejere og vag folk er super loyale selvom de har dårlige erfaringer... Hvorfor ved jeg ikke men du føler også du kører i en kvalitetsbil når du sidder bag rattet, siger ikke de har de bedste køreegenskaber (Mazda 2 vil være et godt bud) men at det føles solid også selvom det er hårdt plast

    Synes interiøret i min med kun knapper til klima og så i sort piano ser super godt ud men billigt og det er hårdt billigt plast... Følelsen gennem styretøjet er ikke så god som andre men opvejes af økonomi og ingen mekaniske defekter endnu smiley

    Der er noget prestige i at kører en VW fremfor en Kia eller Toyota selvom de egentligt nok begge er bedre biler

    Folk vælger biler forskelligt nogle med øjnene andre med hjertet og andre med pengepungen


  • #61   22. mar 2017 Den er nemlig kedelig at køre i hvis du spørger mig (blandt mange andre)
    At den er sjæleløs er i forhold til ting som den billige kabine, styretøjet som i dette tilfælde er elektronisk, og det gør sammentidlig at du ikke kan mærke asfalten og vejens belægning osv. i rattet, altså totalt dødt.
    Jeg kan godt lide at føle at jeg kører bilen istedet for at elektronik styre alt og gør det hele følelsesløst. smiley
    Smag og behag, men lad være med at blive knyttet til et specifikt mærke og holde sig for øjnene for enhver negativ ting og fejl ved det pågældende mærke. smiley


  • #62   22. mar 2017
    (...)men lad være med at blive knyttet til et specifikt mærke og holde sig for øjnene for enhver mærkes elendigheder.(...)

    Læste du det jeg skrev før? smiley Jeg er ikke farvet på VW... Har haft mine modgange imod dem...


    At en bil bruger elektronisk styretøj og alle de sikkerhedsystemer, er jo en principsag. Vi brude være glad for det, da det redder liv. En Polo er jo heller ikke en Trackday bil, og jeg vil jo stadig heller eje en MX5 eller Hyundai Gennesis Coupé frem for en POLO. Har bare ikke råd til dem på SU. smiley



  • #63   22. mar 2017 #61 Jeg er én af dem der aldrig har ejet andet end VW, og nu en Audi.

    For mig handler det ikke om at andre biler er dårlige, eller at de jeg selv har er de bedste. Det er et spørgsmål om at pris og kvalitet tiltaler mig, samt at design og egenskaber dækker og passer til mit behov.

    Der er flere andre mærker der slet ikke tiltaler mig, og derfor fravælger jeg dem naturligvis. For mig er der intet der appellerer ved japanske, koreanske, franske og amerikanske modeller (meget firkantet sat op), og da familien igennem 2 generationer aldrig har haft problemer med VW fordelt over ca 55 biler, så er der ingen grund til at kigge efter andet smiley


  • #64   22. mar 2017 Jeg ved ikke om det er fordi jeg er ved at blive gammel, det kan ihvertfald ikke udelukkes, men jeg nærmer mig det punkt, hvor min hverdagsbil ikke nødvendigvis behøver være en sjov bil, med sportsundervogn, sportssæder, hurtig acceleration og topfart, og anvendelig som track day bil.

    Jeg kan sagtens se mig selv i en bil i dagligdagen, som nogle her i tråden sikkert vil finde kedelig og sjæleløs, som løser det daglige transportbehov, uden at koste spidsen af en jetjager, og som bare virker uden de store problemer og omkostninger. En som måske er rigere på ejerglæde end køreglæde.

    Jeg er måske ved at bevæge mig ind i VW's målgruppe smiley

    Jeg vil dog nok foretrække at have noget sjovt i garagen til når tiden og lysten er der til en sjov køretur smiley


  • #65   22. mar 2017 Så er det bare blødhat i hatte hylden og cigar i munden!

  • #66   22. mar 2017 God læsning her i tråden smiley

    Dog er jeg ikke fan af det nye design, det ligner en mellemting af polo og golf smiley


  • #67   22. mar 2017 Faktisk minder den ret meget om Golf Sportsvan?

    profilbillede
  • #68   22. mar 2017 #64 ......... Det ER alderen, jeg taler af erfaring smiley

    Har det også sådan, at jeg ikke gider en dyr og lækker pendlervogn....... eller rettere, vil ikke tabe så mange penge på en pendlerbil, som det hurtigt kan koste smiley


  • #69   22. mar 2017 Larting...

    hvordan ved du hvad vi arbejder med, og er uddannet indenfor?

    Og HVORhenne og på hvilken planet passer sportsvognskøbere og Polo (Yaris og andre) bare sådan nogenlunde sammen?

    Folk der køber POLO, Golf, Yaris, Auris, Aygo og alle andre normale biler, vil sq da ikke kigge på sportsvogne...

    Hvis du absolut vil snakke om kompetencer, uddannelse og job, så slå lige minervamodellen op, og lad vær med at blande bilsegmenterne sammen.

    150000 kroner for en Polo betyder ikke 150000 at købe sportsvogn for... de dækker vidt forskellige behov, og vidt forskellige kundesegmenter...


  • #70   23. mar 2017 At VW har et meget ensartet design på deres modeller og "malker" Polo, Golf osv, skyldes, at kunder godt kan lide det sådan. Kunderne kan lide, at deres bil ikke pludselig bliver gammel og forældet at se på, når der kommer en ny model. Samtidig er det nemmere at bevare en grad af identitet i designet. Mærker som skifter markant ved modelfornyelser, kan have sværere ved at bevare identiteten og deres gamle model, kan blive meget gammel at se på lige pludselig.


  • #71   23. mar 2017 Mikkel L

    Der er da sandhed i det du siger.
    Men jeg syntes det er besynderligt at når VAG gør det er det OK.
    Men når andre bil producenter gør det, så bliver de haglet ned for at "cut corners" og ikke at være innovative i design osv....

    Det undre mig bare hvordan VW formår at omgå ALT hvad andre producenter er underlagt smiley

    VW er lidt den der special-need elev i klassen der får lov til det hele men skal kun levere det halve..


  • #72   23. mar 2017 #71 De er bare eleven der sidder nede bagved og nørder med det han selv har lyst til, og som blot skal høre tingene een gang for at kunne huske det smiley

  • #73   23. mar 2017 Og ikke høre efter i timen og snyder til eksamen eller hvad? smiley

  • #75   23. mar 2017 Offline
    ?
    smiley


  • #76   23. mar 2017 Yes?

  • #77   23. mar 2017 Hvad har en Berlingo og en Toyota med sagen at gøre? smiley

  • #78   23. mar 2017 Tror da nok jeg kan poste det emne ind i min egen tråd! smiley

    Desuden er tråden rimelig død - den handlede om folks meninger om designet på Polo'en, ik hvem som snød til eksamen... smiley

    DD


  • #79   23. mar 2017 CarstenT, jeg synes nu, at der er flere mærker, som har fulgt samme opskrift. Endda uden at blive kritiseret nævneværdigt for det. Altså ligesom VW. Men der har da været kritiske udtalelser om netop VW's forudsigelighed i designet. Bl.a. FDM's "Motor" - som ellers er ret blød hat - har kritiseret det lidt. F.eks, i en gammel test af Golf 6, dengang den var ny.

    Men generelt er alle biler i Polo klassen drønkedelige (GTI udgaver undtaget). Det gælder uanset design. For mig virker det komisk, når en Polo/Golf-klasse husholdningsbil er vildt og anderledes designet. Det er stadig en ganske alm. fra a til b bil, som skal fungere som transportmiddel uden sjov. Så er det lidt overkill med vildt design. Design kan hurtigt blive for påtaget, kunstigt.


  • #80   23. mar 2017 Mikkel L

    True true


  • #81   24. mar 2017 En VW er en VW.
    Den er kedelig, konservativ. De gamle tegninger bliver gravet frem og ændret på til næste gang.

    VW kan ikke finde ud af at tegne biler. De ser tykke og fede ud, dette gælder Især Golf 5, 6 og 7. Og så ligner de alle hinanden


  • #82   24. mar 2017 Det er jo en smagssag om man kan li' VW eller ej. Jeg synes de laver yderst nydelige og gode biler. Det kantede look og de skarpe linjer tiltaler mig meget. Dog er jeg mere Opel mand, men jeg disser da ikke på VW som de fleste herinde i tråden gør.

  • #84   24. mar 2017 #81, jeg var tæt på at købe en Golf 6 i stedet for min Polo 6R (Golf 7 var ikke udkommet på det tidspunkt). Men jeg syntes, at Golf 6 så lidt gumpetung ud. Lidt gammeldags også. Så den gad jeg ikke rigtig. Omvendt kunne og kan jeg godt lide Poloens design. Den er slankere og en smule friskere end Golf 6. Stadig striks/kedelig VW, men det er jeg een af tilhængerne af smiley

    Jeg kan godt komme i tanker om andre mærker, som også har biler, der har et gumpetungt design. Altså biler som ser tunge og kedelige ud. Igen skal vi huske, at det handler om kedelige "fra a til b" familiebiler. Det er de færreste af den type biler, hvor der er plads til køreglæde eller flot design.


Kommentér på:
2018 VW POLO -Hvad synes BG?

Annonce