{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første bil til 25.000-50.000
  • #4   21. maj 2017 Morten C - tror nok man kan ha det sjovt i en Up, nu når det er hans første bil? smiley

  • #5   21. maj 2017 Morten C,

    Jeg kan sagtens følge dig, men jeg har også ondt af de unge som bliver flået totalt af forsikringsselskaber, fordi de gerne vil have en frisk bil. Det er sgu surt at bruge alle sine penge på bil som 18-årig.


  • #6   21. maj 2017 Kommer også an på om du selv kan skifte diverse dele?
    Krav til evt størrelse eller formål (øko, HK, nyere bil)


  • #7   21. maj 2017 En brugt Toyota Aygo af 1. generation kunne være en mulighed. Jeg synes faktisk de kører ganske udemærket, relativt kvikke inde i byen, kan sagtens følge med på motorvejen og i forhold til en gammel honda civic er der mindre dæk-/vej-/vindstøj smiley

  • #8   21. maj 2017 altså det må gerne være en forholdsvis nyere bil men også gerne rimelig økonomisk. Jeg kender også en der kan skifte dele så det er ikke noget problem.

  • #10   21. maj 2017 Og surt at være 18, købe en Aygo eller lignende og blive til grin på diverse forum i håb om øget effekt

  • #13   21. maj 2017 Held og lykke med det i en Aygo smiley

  • #14   21. maj 2017 Du kan vel næsten få den nye generation af 108/C1/Aygo for 50.000

    Ville vælge en med A/C og elruder og helst en der kører over 20 km/l pga afgift

    Evt hent Bilbasens app og tast budget og km/l ind og se hvad der kommer frem smiley


  • #16   21. maj 2017 Hold nu kæft altså smiley Vidste i at de fleste der ejer mikro biler, faktisk er ret glade for dem?

    Aldrig i livet, om jeg ville eje en udkneppet Golf GTI. Folk er forskellige. Aygo'en er en eminent begynder bil. Den er OK frisk, letkørt og lille så man nemt undgår skader. Og så er den så billig i total økonomi at det nærmest er billigere end det offentlige.

    3183 3
    "Og surt at være 18, købe en Aygo eller lignende og blive til grin på diverse forum i håb om øget effekt " smiley

    Skal jeg så sige at du er til grin når du efterspørger tuning til din Langsomme 206GTI smiley Nææh, lad folk gøre hvad de vil. Desuden så hæves effekten på Aygo'en til 90-95 for ca 5000kr smiley


  • #17   21. maj 2017 Da jeg blev 18 var jeg tæt på at købe en IQ, de er virkelig godt bygget uden noget kedeligt hårdt plast og billige i afgift samt utroligt let kørte smiley Og et eller andet ved designet fanger mig selvom jeg ikke synes det er en pæn bil

  • #18   21. maj 2017 Opel Corsa D

  • #19   21. maj 2017 Af nyere biler til billige penge er en Mazda 3 måske en mulighed. Fint kørende bil, især hvis den lige får et sænkningssæt, da de er en smule slatne i std opsæt.

    Købte en Mitsubishi Carisma i 2012 eller 13 tror jeg det var. Den har fået et batteri og 2x billige udstødninger, de rådner simpelthen væk ufatteligt hurtigt. og ellers bare almindelig service. 12.000 kroner for bil i 5 år, og den er lige blevet synet igen.

    Ville hellere have en bil til 25 end en til 50 som den første, hvis det ikke skal være en sprit ny bil.


  • #20   22. maj 2017 Jeg ville også sige noget Opel Corsa af en art smiley

    Faldt lige over den her:
    http://www.bilgalleri.dk/opel-corsa-1_4/id-2122003

    Den passer ret godt i dine krav, og så er den sq da fed at se på smiley


  • michael v
    michael v Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #21   23. maj 2017 Suzuki Swift 1,5 ????

  • #22   23. maj 2017 Jeg købte min Seat Leon med 170 heste da jeg blev 18, og det har jeg satme fortrudt nu. Det var satme mange penge, og når det kommer til stykket brugte jeg maks 1 time i den om dagen, og 1/4 af de penge jeg tjente... Slet ikke det værd. Nu kører jeg i en Aygo fra 2006, meget billigere og jeg har flere penge til de ting jeg gerne vil.

  • #23   23. maj 2017 Tak for alle inputsne, tror det bliver mellem en c1, aygo eller måske en ford ka smiley

  • #24   23. maj 2017 Bæller - Og var det verdens undergang at krybe sig ned i en Aygo? Er det ikke en ganske OK bil med et fornuftigt optræk taget dens segment i betragtning?

    Morten S - Aygo, C1 og 107 er fuldstændig ens biler. Vælg benzineren der er Daihatsu/Toyota motor.
    De ting de kan fejle er:
    manifold-kat der flækker i samlingen pga bolten siden er løs.
    Hurtig slidt kobling, vælg gerne en efter 2009 eller en der har fået skiftet. Pre 2009 er 180mm, efter er 190 - jeg kørte 200.000 på min 180mm, men mange unge og ældre filer kobling.
    Et få tal går vandpumpen på
    Kig rust/fugt tegn i hjubrønden, himlen(antenne) og måtter. Der er et par stykker der er utætte.

    Ellers er der virkelig mange KM i den lille solide motor smiley

    Hvis det må være en 3 dørs, så tjek feks denne:
    http://www.dba.dk/toyota-aygo-10-plus-blue/id-1033984318/


  • #29   23. maj 2017 Christian, der vil altid være den mere sikre bil end den anden. Men nu er det jo de færreste af os der gider eller har råd til at køre de sørste Volvo modeller, dernæst lastbil, dernæst tank. Der er lige så mange Airbags i trillingerne som der er i andre sikre biler samt moderne kollisions zoner. Og er farten så høj at zonerne ikke er nok, så havde kun få andre biler gjort en foreskel.

    Som visse mænd siger, det er ikke størrelsen men gørelsen. En Aygo crashtests overgår vel samtlige ældre langt større biler. Men det er en langt større debat.
    Jeg er ikke hverken bange for at køre i min MR2 eller Aygo, men jeg ved godt hvilken bil jeg helst ville køre galt i.

    http://www.euroncap.com/en/results/toyota/aygo/10951

    https://www.youtube.com/watch?v=87boTZGKLT8


  • #30   23. maj 2017 En af de sikreste biler i den prisklasse er vel egentligt en Toyota IQ smiley Den har ihvertfald mange airbags og er bygget med en crash boks rundt om kabinen smiley

  • #32   24. maj 2017 Ja første gangs køber, køb en Dodge ram...... Som i øvrigt selvfølgelig er i samme prisklasse som en IQ.....

    Og lad os så se en dodge ram køre ind i en lastbil.


Kommentér på:
Første bil til 25.000-50.000

Annonce