{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Road rage - instant karma
  • #2   20. jul 2017 de amerikanere er virkelige dumstædige har jeg erfaret efter at have set mange af den slags videoer

    jeg havde faktisk selv en episode for en uge siden da jeg var på vej på arbejde

    jeg kommer kørende ned til et blødt 90 graders sving hvor jeg ved at der ligger en mindre landsby, lige ud til det 90 graders sving går en vej ned til landsbyen
    jeg kommer ned til svinget og der er 2 biler som venter på at komme ud, da jeg er 50 meter fra den foreste bil så kørte han fandme ud, hornet bliver holdt i bund og hugger bremsen for fuld pedal og jeg kommer tættere og tættere på røven af den bil og må trække et godt stykke ind på en mark når hverken at tage koblingen så bilen den gik i stå, sidder lige og sunder mig lidt så kommer manden over og giver mig hånden og undskylder mange gange og forklarer mig at han må have overset mig pga solen

    tog det helt roligt og sagde til ham at det kunne jeg godt se og vidste at det gjorde han selvfølgelig ikke med vilje, jeg havde da selv i baghovedet jeg var ved at klippe en cykellist for 1-2 år siden også pga solen en vinterdag der kan den satme være strid

    og cykellisten tog det selvfølgelig også med et smil

    så længe folk ikke gør det med vilje så kan man sgu ikke blive sur på folk


Kommentér på:
Road rage - instant karma

Annonce