{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Bygge på nabogrund {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg Googlet det meste af min aften, og jeg synes ikke jeg er blevet klogere.
Jeg bor ved siden af en ubebygget grund, jeg har et fornuftigt bekendtskab med ejeren.
vi snakkede lidt om, at jeg måske ville købe den lille grund af ham, men det viser sig, at grunden/matriklen er væsentlig større, end vi egentlig var klar over. og inden at der er betalt tinglysning, landmåler og det han skal have for grunden, så er det efterhånden dyrere end jeg mener det er værd.
Vi har i forvejen en aftale om at jeg må bruge grunden som det passer mig, bare jeg ikke fælder bevoksningen, eller laver noget helt vildt uden hans samtygge, og det fungerer upåklageligt.

humlen i der hele er så, at jeg ønsker at bygge en større carport, men den gamle står i forvejen helt op af skellet, og skulle jeg bygge den tættere huset, så ville jeg ikke kunne køre ind i den ene halvdel, uden at skulle holde tungen meget lige i munden.

er det muligt at lave en aftale med ejeren, og få tilladelse til at bygge på tværs af skellet af kommunen. Hvilken afdeling skal jeg evt. kontakte ved kommunen

Kommentarer på:  Bygge på nabogrund
Kommentér på:
Bygge på nabogrund