{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Anskaffelse af bilers egenskaber {{forumTopicSubject}}

Hey og godaften derude. Jeg er pt. ved at rode med en app, som forhåbenligt kommer til at være rigtig fed for mange mennesker. Til appen kræver det jeg har adgang til bilers information, såsom motorstørrelse, hestekræfter, vægt, årgang osv. Jeg skal udtrække dataen udfra nummerpladen på bilen.

Jeg har allerede siddet og arbejdet med Motorregisterets 70 gigabyte store fil, men må indrømme at den er meget mangelfuld. Der mangler rigtig mange egenskaber fra biler, hvilket er rigtig ærgerligt.

Hvis man går ind på Thansens hjemmeside, kan man få MEGET mere information ud om bilerne. Jeg har selv testet et par nummerplader og tjekket dataen, hvor Thansen vinder hver eneste gang.

Jeg skrev til Thansen for et par uger siden, da jeg startede projektet, og der fik jeg at vide, at de brugte en 3. part som "leverandør". Jeg har spurgt videre ind til hvem, men har endnu ikke fået svar (har lige skrevet til dem).

Har I nogen idé om, hvor man kan få fat i mere information? Om jeg skal slå informationen op med nummerplade -> stelnummer -> opslå stelnummer hos en anden, så er det ingen problem. Jeg vil bare gerne have mere information, ligesom Thansen har på mange biler.

Håber I kan hjælpe!

Kommentarer på:  Anskaffelse af bilers egenskaber
Kommentér på:
Anskaffelse af bilers egenskaber