{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Bitcoins"
købt litecoins bitcoins?
er der nogen herinde der har købt :-) ?
Skrevet af: Dr. Grand Cherokee - 3. dec 2013

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bitcoins
  • #1   9. nov 2017 ja hvis du investerede for nogen år siden. så var du millionær.

  • #2   9. nov 2017 Det kan jeg læse mig frem til, men spørgsmålet lyder på noget andet smiley

  • #3   9. nov 2017 Bitcoins er en valuta på internettet, man kan tjene nogle små penge på at købe og sælge da de svinger lidt fra dag til dag, hvis du bruger en app og invistere om aften når den ligger på ca -0,49 og cirka ved middagstid dagen efter plejer den at ligge i plus, prøv evt at bruge nogle apps hvor de har en demokurs på realtime aktier, så du kan lærer dig ind i det smiley

  • #4   9. nov 2017 det er svært at sige om det er en god ide i at smide penge efter det.. det kan som sagt gå begge veje meget hurtigt. og der er kommet flere E-valuta på marked

  • #5   9. nov 2017 du kan prøve gratis på plus500


  • #6   9. nov 2017 Yes, kan også se at nettet er fyldt med såkaldte Scams. Det er sgu ikke nemt. Dog læser jeg flere steder at folk stadig tjener på det.

  • #7   9. nov 2017 Ingen tvivl om at bitcoins er blevet en seriøs valuta, efter som en enkelt bitcoin er omkring 30-40000 kr. Værd men det er efterhånden så høj en kurs at det næsten er umuligt for bitcoin minere at holde penge hjemme på det. Og da det er en decentral valuta burde det vel kunne "overhede" og miste sin værdi?

    Men det er svært at sige, der var jo ingen der havde spået at det ville være hvor det er idag


  • #8   9. nov 2017 Jeg har fået flere mails om at en af mine bitcoins er blevet solgt til over 32.000kr

    Aner ikke hvad det er


  • #9   9. nov 2017 Om det er bitcoins eller en af de andre former for cryptovaluta kan der være mange holdninger om, men en ting man kan sige indtil nu, er at det kun har været en god idé at være med smiley Og intet tyder på at den kurve ændrer sig i mange år fremadrettet, det bliver fremtiden på rigtig mange punkter.

    Nogen får et kick (Og økonomi) ud af at trade frem og tilbage, andre gemmer dem, de bedste bruger dem (Frem og tilbage, for at hjælpe økosystemet i gang) .. Det er en brugbar realitet med kreditkort der går direkte på din bitcoin pung, der virker som VISA, så det er ikke kun for de få der tager imod bitcoin direkte smiley
    Trading kan give rigtig meget, MEN, det kan også gå den gale vej smiley Jeg kender mange der trader, der har tjent væsentligt mindre i procent, end på det jeg bare har haft stående smiley

    Når alt det er sagt, så er det hverken værre eller bedre end alle andre investeringer hvis man har den hat på, det kan gå den gale vej - Historisk er det svært at blive ked af det, om så du har investeret lige før et "kæmpe" dyk, for 2-3-4 uger efter er niveauet det samme som før, og stigende (Hvis vi ser bort fra 2014 hvor der lige var små 2 år der var kedelige igen, men det er stadig x7 i værdiforøgelse nu, i forhold til da den var på sit højeste der, den investering er svær at stikke under alle omstændigheder).

    Som det er nu kan man FORVENTE et af de større fald igen, men det er en svær svær svær størrelse, og selv de klogeste rammer ved siden af smiley Da den sidst faldt til ~3.500$ (Fra en ny top på lige omkring 5.000$) var der rigtig mange der trådte vande for at vente på et lidt større fald, det kom aldrig, en måned efter var 6.000$ en realitet.

    Hvis du vil investere og det skal være nemt, så er coinbase.com en nem løsning, nogen vil argumentere for at de er for dyre (Og det måske med rette), min holdning er at jeg hellere giver et par procent for meget og får købt når jeg vil, frem for at skulle bøvle for meget i det smiley
    Skulle du have interesse, så kan du bruge mit link: https://www.coinbase.com/join/596bbf2f2e2329032c7870e6 så får vi begge $10 når du har købt for $100. Eller lad være smiley

    Hvis du bare køber som en investering, så køb, bestem dig for hvor længe investeringen skal være, og kig væk smiley Nyhederne skal nok sige til hvis der sker noget alt for vigtigt. Risikoen er, som cryptoland er nu (Hvor alt bliver smadret konstant), at en anden coin bliver magtfaktoren smiley
    Alternativet er at bruge rigtig meget tid på at læse med - Det er også fedt, men tungt smiley


  • #10   9. nov 2017 Carsten, højere pris gør det mere attraktivt at mine, specielt på den lange bane - Hvis det kunne betale sig at mine bitcoins til $2.500, så er det sjovt at tænke på at de på under et halvt år er blevet 3x så meget værd smiley
    Det der er udfordringen, er at konkurrencen bliver så meget sværere, så det der tidligere kunne tjene dig 1 bitcoin om måneden, pludseligt kun giver 0,1 - Men kursen har kompenseret ret godt for det smiley
    Men der er mange udfordringer i bitcoin for tiden, de skal skam nok blive løst smiley


  • #11   9. nov 2017 Jo jo det tror jeg da også, men nu er det jo blevet kommercielt at mine Bitcoins, før kunne menig mand jo gøre det.

    Men nu kræver det nærmest serverparker på størrelse med lagerhaller smiley


  • #12   9. nov 2017 Til svar 9, Trustpilot viser desværre et grim resultat af coinbase !?

  • #13   9. nov 2017 Plus500 er nok den bedste shorttrader side p.t hvis du vil handle valuta. Men lad være med at hooke dig fast på bitcoins, handl med det hele. Der er nogle få rigtig dygtige der faktisk lever af det smiley

  • #14   9. nov 2017 Det er ligeså ægte som den danske krone er..

    en 1000kr seddel er reelt ikke mere værd end nogle få kroner i produktion, farve, papir osv.. der er ingen der kan garantere at den også er penge værd i morgen, det er vel det samme med bitcoin.. men så længe vi føler det er en valuta så er det en valuta..

    da den gik fra 5cent til 1 dollar, så sagde folk den umuligt kan stige mere.. nu er vi oppe på 7000dollar pr coin, og nogle forudseer at den kommer til at ramme 100.000dollar i 2030.

    Jeg personligt tror på det, og har allerede investeret...


  • #15   9. nov 2017 Hvad er det der gør, at bitcoins er så meget værd? Forstår godt det er en valuta som alle andre, men hvad får dem til, at stige? Er det bare fordi der ikke er mange af dem? Og hvordan kan man bevise, at man har en bitcoin, og ikke bare noget falsk?

  • #16   9. nov 2017 #11, ja hvis man skal være med i en nogenlunde klasse smiley For hver ny der er med på moden bliver det jo sværere, men som sagt, så er værdien også steget betydeligt.
    Det sjove er jo, at tilbagebetalingstiden er ret nem at regne ud, og så ganger man bare op med hvor meget man har råd til, og hvor stort et afkast man vil have derefter. Som det er nu, så går man ved optimal drift (Dvs. Ikke i Danmark pga. Strømprisen) rammer 0 efter omkring 150-200 dage, og har fortjeneste derfra. Hvis man ellers kan få lov til at købe det rigtige udstyr smiley Der er rift om lortet.

    #12, jeg har ingen problemer har, min egen bank kan ikke overføre til dem, men bruger bare betalingskort (Koster lidt ekstra, men hurtigt og nemt) - Men det er bankens skyld at jeg ikke kan overføre.
    Mit indtryk er at langt størstedelen af klager på alle coinsteder, er pga. Fejl 40 (Brugerfejl) smiley Men har helt sikkert været bøvl med support, og sikkert også andre ting - Men som udgangspunkt vil jeg tro at det faktisk er det bedste sted, de der har det største og mest stabile bagland.
    (Men i cryptoverdenen... Der er der sket meget lort på ingen tid)


  • #17   9. nov 2017 #15, bitcoin bliver der max 21 millioner af, og i forvejen er der mange der er tabt smiley Så ja, har du en bitcoin, så har du 1/21.000.000 del af den valuta, havde du 1/21.000.000 af alle dollars i verden, så tror jeg at du var tilfreds med din økonomi smiley
    Der er mange andre coins med og uden begrænsninger, til forskellige formål.

    Økonomien bliver i sidste ende (Som alt andet) udelukkende bestemt af hvad folket er villige til at give, og lige nu er det omkring 7.000-7.500$ smiley


  • #18   9. nov 2017 Fam
    Hvorfor bliver det ikke lavet flere bitcoins? Og hvordan ved man en bitcoin er ægte, samt hvor "opbevares" den (som link, foto, hjemmeside, kode)?


  • #19   9. nov 2017 Du kan skrive til mig privat skal du have hjælp, jeg har selv for 4 måneder siden lavet en investering. Det har taget mig nogle år, at følge markedet før jeg var sikker nok.

    Jeg gav 17500 kr for 4 måneder siden, den koster nu 46500. Altså har jeg tjent næsten 30000 på 4 måneder per bitcoin skattefrit.

    Kort svar til dit spørgsmål, Vil du med på vognen, så er sidste frist (spørger du mig) omkring det nye år, så kan du stadig nå at blive mange millionær, på en ganske kort årrække. Herefter vil prisen simpelthen blive en hård kamel at sluge, for en hvilken som helst normal person.

    Skal du have råd / hjælp eller lign, så send en pb. Jeg har undersøgt det hele til bunds, deler glædeligt ud da det jo kun kommer mig selv til gode smiley


  • #20   10. nov 2017 Lauge de er ikke ægte det er en virtuel valuta.. og hvordan ved man så at den har en værdi, jamen det ved man fordi man kan betale med den, ligesom du kan betale med danske kroner...

    en pengeseddel er også kun penge værd fordi nogen siger at den er.. når en mønt bliver afskaffet så er den jo ikke noget værd fra dag til dag...


  • #23   10. nov 2017 Bare vent til at bitcoin boble bræster så kan du købe 1 coin for 100kr igen. Jeg fatter ikke at bitcoins kan nå den værdi når der Slet ingen garenti er bagved.

  • #24   10. nov 2017 Martin P... du kan jo købe ting for dem som du kan for en dansk krone, så hvad består forskellen i ? at du ikke kan holde en bitcoin fysisk i hånden ? hvornår har du sidst handlet en tlf for 5000kr kontant ? det betaler du også med dit dankort..

    Og det kan meget vel være at en bitcoin bliver 0 kroner værd en dag, men det er ikke første gang i verdens historien at en møntfod mister al sin værdi, det er jo også sket med den traditionelle valuta som vi kender den i visse lande.

    Det gode med bitcoin er at den er uafhængig af de store banker som NETOP har været direkte skyld i bobler som er brast, enten ved at ændre renten, trykke flere penge og lignende.. en bitcoins værdi er defineret udefra brugerne, og vi er meget tæt på et pengeløst samfund hvilket vil give en bitcoin ENDNU mere fremgang...


  • #25   10. nov 2017 men det kunne også være en god ide at investere nogle penge i etherium, det er stort set ingenting værd nu, og hvis det får samme fremgang som bitcoin, så kan man også blive millionær om 4 år ved blot at investere 40.000kr i dag...

    https://www.coinbase.com/charts


  • #26   10. nov 2017 #22, du ved tydeligvis meget om det, bliv ved med at prædike smiley Jeg synes generelt at folk er meget gode til at gøre opmærksom på at man ikke kan garantere noget som helst.
    Rent teknisk og sikkerheden i det, der vil jeg så småt hellere stole på teknologi (Matematik!) end på enhver form for normal valuta.
    Som jeg har skrevet, du kan få et "VISA"-kort der gør at du kan handle helt normalt i alle butikker... Bum, helt normalt som danske kroner, at betale i Rema1000 på beløbet smiley
    Hacking mm. Så længe man har sat sig ind i systemet, og bruger det korrekt, så er det ikke en mulighed. Anonymitet, hvis du opretter en pung, og du ikke offentliggerer den nogen steder, så er du anonym - Men ved vedkommende der sendte dig penge hvem du er, så er det første række i listen over ting der kan afsløre dig.
    Og Karsten Ree solgte alle sine bitcoins? .. Måske, eller tænker du på Lars Seier måske?
    Måske han har gjort, måske han ikke har, han er investeringsmand, han har tjent KÆMPE på det, så måske han realiserer sine coins nu - Med al sandsynlighed i håb om at købe dem billigere senere. Måske siger han det netop fordi at han er en stor offentlig person, og kan være med til at påvirke kursen. Under alle omstændigheder, så tør jeg ikke at sige om hans pung(e) er kendt, men hvis ikke, så er der reelt ingen der kan bekræfte om han gør som han siger smiley

    For 2 år siden skulle man også ned på jorden, for et år siden kunne det i hvert fald heller ikke blive ved, hver gang den er steget, er kritikkerne blevet mere kritiske, og dem der gør noget rigere smiley Men det skal stoppe på et tidspunkt, men jeg tror stadig på at der er meget lang tid til.
    Cryptovaluta eller tilsvarende BLIVER standard for en meget lang række af transaktioner, hvis bitcoin bliver den styrende, så slås vi fortsat om 21 millioner coins - Hvornår man køber sig ind bestemmer hvor meget de skal koste, men hvis der er under 50millioner der har coins i dag, og vi skal op på 500 millioner, eller 2 milliarder ... Eller mere, så bliver kampen hård smiley Og 0,001 coin kan blive "mange penge".

    #23, garantien bagved er matematik (Det er en ting jeg stoler på, den ændrer sig ikke) og det samlede folk, ikke EN styrende magt. Det ser jeg som en ok sikkerhed smiley Men du har helt sikkert sat dig godt ind i det.
    Der er åbenhed og gennemskuelighed bag teknologien, helt modsat din krone og euro, der kan du bare følge med og acceptere hvad lederne bestemmer sig for.

    #25, enig i at der er stort potentiale der også, men jeg tror (!) ikke at man skal forvente samme pris pr. Coin, da udbuddet er noget anderledes (Større). Men procentvis kan der absolut være meget at hente smiley
    Jeg har selv en god del i de "store" (Bitcoin (Og forks), eth, lite og så en fornuftig del i en masse af de "upcoming" indenfor forskellige grene.)


    Og slutteligt, så har jeg sq stadig en helt normal bank, og er glad for den, men cryptovaluta og teknik generelt interesserer mig, jeg synes det er spændende at følge med i, det er spændende at være med i, og kan jeg tjene penge på det samtidig, så er det win.
    Og det skal NOK nå ud til alle andre også, om der går 2 eller 5 år tør jeg ikke at sige, men det kommer smiley
    Mikrotransaktioner bliver muligt i et helt andet omfang end det har været tidligere, da det kan gøres med minimale gebyrer, det får en kæmpe betydning smiley


  • #27   10. nov 2017 Gevinster ved investering i Bitcoin med henblik på videresalg, er skattepligtige som personlig indkomst.
    Personligt tror jeg, at der er en stor crypto valuta bobbel som vil blive større før den brister. Ene og alene det faktum at der bliver lavet flere og flere crypto valutaer, og at alle disses værdi kun fastsættes efter om investorer tror de kan tjene penge på investering, tror jeg vil skabe et crash.

    Der er forskel på om en enheds værdi fastsættes af tilliden til, at den har nogenlunde samme værdi i morgen og således kan benyttes som et trygt betalingsmiddel, eller om enhedens værdi fastsættes ud fra investorers tro på at de kan tage en gevinst hjem i morgen. Det første scenarie giver et godt betalingssystem, det sidste giver et scenarie, hvor nogle investorer håber det første senarie vil udspille sig, og på ryggen af denne investerings-villighed kommer andre investorer som blot vil have del i den hurtigt-stigende værdi. Hvis så ikke første scenarie ender med at blive en virkelighed, så crasher hele crypto markedet. Jeg tror scenarie to er hvad vi er vidne til lige nu, og jeg tror at effekten af scenarie to, vil afskrække brugerne som skal få scenarie et til at blive en realitet.
    Men alt dette er dog blot mine tanker om emnet.


  • #28   10. nov 2017 #27 Hold nu kæft, hvis du lukker mundlort ud.

    Gevinster ved Bitcoin ER IKKE Skattepligtige, det har længe været prøvet ved retten.


  • #29   10. nov 2017 #28

    Jeg har nu også både hørt og læst, at hvis der veksles til en valuta, for at "bruge" den til at købe noget, skal en evt. værdigforøgelse ikke beskattes. Men hvis du køber det som en investering, skal det beskattes, på lige fod med andre valuta investeringer.

    Har du evt en kilde? Vil bare blive glad hvis det er korrekt :).

    Edit: fandt lige følgende artikkel
    https://www.bdo.dk/da-dk/faglig-info/depechen/depechen-artikler-2017/skat-ved-investering-i-bitcoins

    uddrag af artiklen
    I en afgørelse fra 2014 fastslog Skatterådet, at bitcoins i skattemæssig forstand ikke er en valuta og derfor ikke omfattet af reglerne i kursgevinstloven. Dette synes at måtte betyde, at bitcoins, der købes og bruges som betalingsmiddel, er uden skattemæssig relevans, mens bitcoins, der købes med henblik på at opnå en fortjeneste ved videresalg – altså i investeringsøjemed – er omfattet af skattelovgivningen på samme måde som investeringer i fx guldbarrer, Krügerrands og uindfattede diamanter.


  • #30   10. nov 2017 #28
    Det tager to sek. at google det. Der skelnes mellem om enheden købes for at bruge den og pga. interesse i enheden, eller om man køber som investering med henblik på at få en gevinst ved salg. Det sidstnævnte scenarie er skattepligtigt, og i disse tider, hvor flere og flere investerer i crypto valutaer for at tage gevinster, vil der blive sat mere fokus på det. Hvis man følger en persons køb og salgsmønster er det jo ikke spor svært at se hvilken af scenarierne der er tale om... men jeg kan da godt se, at dit fantastiske argument med at jeg lukker mundlort ud er så stærkt, at jeg simpelthen må ligge mig fladt ned... hvad med at holde en ordentlig tone


  • #31   10. nov 2017 #29+30 http://politiken.dk/oekonomi/dkoekonomi/art5508292/Bitcoin-gevinster-kan-stikkes-direkte-i-lommen

    Det har landets øverste skattemyndighed, Skatterådet, afgjort på et møde i dag.

    Afgørelsen har været ventet i månedsvis, fordi bitcoins – og andre af de nye valutaer som litecoins og dogecoins – dag for dag bliver mere populære. Men skattemæssigt har ingen anet, hvad de skullet gøre.


    http://skat.dk/skat.aspx?oid=2156173


  • #32   10. nov 2017 Seriøst?.. læser du selv din artikel inden du poster den?
    Citat fra artiklens slutning:
    "Undtagelsen er, hvis man er en virksomhed, der direkte lever af at handle med eller spekulere i bitcoins. Eller hvis man som privatperson direkte går efter at spekulere i valutaen eller handler så meget, at det begynder at ligne en virksomhed. I så fald er det et primært forretningsområde. Og så skal indtægter og tab opgives til Skat, siger hun. Her kan der blive tale om et skøn fra Skat."

    Altså bliver det er skøn fra Skat der bestemmer om du anses for at være en person der direkte går efter at spekulere i valutaen... dette er selvsagt temmelig nemt at bedømme ud fra en persons købs og salgsmønstre


  • #33   10. nov 2017 #32 https://www.fyens.dk/erhverv/Afgoerelse-Gevinster-fra-bitcoins-er-skattefrie/artikel/2478918

    Skatterådet har tirsdag eftermiddag skabt klarhed om, hvordan man skal betragte den virtuelle møntfod bitcoin med skattemæssige briller.

    Rådet har afgjort, at man ikke skal betale skat, hvis man opnår en gevinst ved at købe eller sælge den virtuelle møntfod.

    - Hvis man konstaterer en gevinst på sine bitcoins er den skattefri. Ligesom at man sælger et maleri, og man tjener på det, er det skattefrit, siger formand for Skatterådet, Hanne Søgaard Hansen og fortsætter:

    - Bitcoins er ikke erhvervsmæssigt begrundet i en virksomhed. Det betyder, at man betragter bitcoins som et privat aktiv.

    Dermed skal man ikke angive sin bitcoin-gevinst i sin selvangivelse hos Skat. Omvendt er man ikke berettiget til et fradrag, hvis man taber penge på et salg af sine bitcoins.

    Det er efter en anmodning fra en borger eller en virksomhed, at Skatterådet har truffet en bindende afgørelsen.

    Her kan du direkte fra formanden fra skatterådet høre, hvis du køber dig en SKAL DU IKKE BETALE SKAT !


  • #34   10. nov 2017 Citat fra Skats egen sag:
    "Dette gælder dog ikke afståelse af formuegenstande omfattet af afskrivningsloven, aktieavancebeskatningsloven, ejendomsavancebeskatningsloven eller kursgevinstbeskatningsloven, ligesom det heller ikke gælder formuegenstande erhvervet som led i næring eller spekulation"

    Og

    "Det bemærkes, at der ikke herved er taget stilling til nærings- eller spekulationstilfælde i Bitcoins omfattet af statsskattelovens § 5 a"

    Heraf kan læses præcis det jeg har sagt hele tiden.

    På følgende link kan man se rådgivnings/revisor firmaet BDO's svar på spørgsmålet, givet i aug. 2017:
    https://www.bdo.dk/da-dk/faglig-info/depechen/depechen-artikler-2017/skat-ved-investering-i-bitcoins

    Citat
    I en afgørelse fra 2014 fastslog Skatterådet, at bitcoins i skattemæssig forstand ikke er en valuta og derfor ikke omfattet af reglerne i kursgevinstloven. Dette synes at måtte betyde, at bitcoins, der købes og bruges som betalingsmiddel, er uden skattemæssig relevans, mens bitcoins, der købes med henblik på at opnå en fortjeneste ved videresalg – altså i investeringsøjemed – er omfattet af skattelovgivningen på samme måde som investeringer i fx guldbarrer, Krügerrands og uindfattede diamanter.

    Gevinster ved sådanne investeringer er hos personer skattepligtige som personlig indkomst, og tab er fradragsberettiget, men kun som et ligningsmæssigt fradrag. Der skal ikke betales arbejdsmarkedsbidrag. Marginalskatten på gevinster er derfor i 2017 ca. 53 %, mens tab kun har en fradragsværdi i 2017 på ca. 28 %. Hos selskaber beskattes spekulationsgevinster og –tab som almindelig selskabsindkomst."

    Det her er sidste svar fra mig. Jeg handler ikke selv med bitcoin så jeg har investeret den tid i denne samtale som jeg gider spilde på det. Fortsat god aften til jer.


  • #35   10. nov 2017 Fair nok det passer bare ikke, der er udgivet på sort og vidt, med bindende aftale. Bitcoins er ikke skattepligtige. Så kan de såmænd skrive hvad de vil, rettens ord har talt.

    Giv mig et link, hvor der er truffet afgørelse om beskatning af bitcoins fra retten. Som jeg gav dig et link, om en bindende aftale fra retten, der sagde der ikke skal betales skat?

    At du finder en tilfældig mand der udtaler at der skal betales skat af investeringer i bitcoins, er sateme sjovt.... Hvor på min selvangivelse må jeg trække mine tab fra af bitcoins?

    Hvor simpelt kan det være.


  • #36   10. nov 2017 Fuck skat.

  • #38   11. nov 2017 #37
    Ye, det er et par dage siden det skete, vist kun med Etherium coins, og kun for folk som bruger en tredje parts wallet.
    Men det er desværre en af de svære aspekter omkring crypto valuta, hvordan man holder sin portfolio sikker


  • #39   11. nov 2017 Brug kun penge i har råd til at miste...
    Går det godt så skal i være glade, mister i mønt skal i sige PYT MED DET.
    Lidt ligesom en lotto kupon.


  • #41   13. nov 2017 #40, nu er der en væsentlig forskel på cryptovaluta og tulipan-krakket... smiley
    Og ja, det kan manipuleres lige som alt andet, og bliver i høj grad allerede (Specielt bitcoin lige nu) - Men det kommer ikke til at dø, og det bliver noget vi alle kommer til at bruge i fremtiden smiley


  • #42   26. nov 2017 Da denne tråd blev oprettet kostede en coin 7200 dollar, nu er vi oppe på 9200 dollar smiley

  • #43   26. nov 2017 #42 Ca 76000 kr på 4 måneder i fortjeneste, uden at røre en finger smiley Nogle gange lønner en investering sig

  • #45   26. nov 2017 roland, sweet.. jeg var også ved at investere i juni måned da en coin kostede under 2000 dollar, men kunne ikke registrere mig selv på coinbase, da jeg endelig kom ind så steg den for meget.. men har da også tjent lidt smiley

  • #46   26. nov 2017 #45 Ja dog alt for sent, min kammerat prøvede allerede at overbevise mig i 2012. Bedre sent end aldrig? smiley

    2 stk til 2400$ ca per coin. latterligt lækkert afkast


  • #47   26. nov 2017 daytrader du også for at generere flere coins eller venter du bare på at de stiger


  • #48   26. nov 2017 #47 Nej det er for mig at se at gamble.

    Jeg tror på bitcoins, så de står bare et par år. Så skulle 2 gerne nærme sig million-"erne".


  • #49   28. nov 2017 Der kommer noget om bitcoins på TV2 lige om lidt.

  • #50   29. nov 2017 #49 Der skal nok komme masse, når vi der allerede så fidusen, har tjent styrtende smiley

    70000 kr idag per stk! smiley


  • #51   29. nov 2017 Hvad gav du da du købte dem?


  • #52   29. nov 2017 Tror jeg vil shorte dem, de dumper lige om lidt smiley

  • #53   30. nov 2017 Jeg har solgt ALT, nu venter jeg på at markedet crasher så jeg kan købe mig ind igen smiley

  • #54   1. dec 2017 #51 2200-2400 $ ca 17000 kr

    #52+53

    Jeg håber inderligt de falder, så jeg kan investere en sidste portion. Men jeg tør dælme ikke satse på det. Held og lykke til jer 2


Kommentér på:
Bitcoins

Annonce