{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

4 dræbt i København {{forumTopicSubject}}

Sygt at de bliver ved.Senest blev1 dræbt i dag.
64 bandemedlemmer er fængslet siden foråret sommer 2017.
Er det skruen uden ende ? hvor mange bandemedlemmer fra indvandrebander kan blive ved med at skyde ?
Holder de aldrig op ?
Jeg kommer ofte i København.Har aldrig set så mange politibiler i bybilledet på alle tider af døgnet.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-11-01-64-bandemedlemmer-sat-bag-tremmer-men-skyderierne-i-koebenhavn-fortsaetter

Kommentarer på:  4 dræbt i København
  • #2   9. nov vi slæber dem jo nærmest selv ind i landet, så det bliver da ved så længe vi står og holder ballerne selv så vi er klar til at blive udnyttet..

• #3   9. nov Kort svar? Nej der går mange hundrede år.

Det er forkert at generalisere, men for at kunne gribe en hvilken som helst situation an, er det nødvendigt.

Hvis du går ud i gade billedet, tager 1000 tilfældige invandrer kontra vestlige borgere. Vil du se hvorfor det ikke ændrer sig foreløbigt.

Et godt eksempel lige her: 66% af de indsatte i Kbh fængsler er anden østlig etnisk herkomst. sammenhold dette med 5% af befolkningen er af anden østlig etnisk herkomst. Så har du svaret.

Statestikker bygger på generalisering, forkert eller ej. Ændrer ikke sagens kerne.

• #4   9. nov Det er umuligt, at stoppe det........ Ved virkelig ikke hvad politiet skal gøre. Det er umuligt, at bure alle inde. Det er nok for sent med den generation bander der er lige nu, men man kan gøre noget for de helt unge, så de ikke bliver en del af det. Synes det er der fokus skal være.

• #5   9. nov jeg mener at man har lukket for mange ind i landet fra vildt fremmed lande.Dem der skyder og deres forældre skal jo slet ikke være i landet.
    Der bor mange venstreorienterede på nørrebro.Man kan sige at de ligger som de selv har redt.Da de altid har været varm fortaler for massiv indvandring og åbne grænser.

• #6   10. nov Jeg er slet ikke ekspert på området, men jeg husker da man begyndte at gøre alvor af at stoppe hashhandlen på Christania og lukke Pusherstreet, så blev der advaret om at det ville sprede handlen med stoffer ud i Kbh, med rivalisering mellem diverse grupperinger til følge.
    Kan det have en sammenhæng med det her?

• #7   10. nov Jeg tænker at hvis man nu tilbød skydekurser/skydeuddannelse til bandemedlemmer, så ville bandekrigen hurtigere dø ud... (Bogstaveligt talt)...

• #8   10. nov Nu er de da begyndt at ramme hinanden og ikke tilfældig folk.

• #9   10. nov Så længe de rammer hinanden, så slutter det vel på et tidspunkt ?

Hvor mange bandemedlemmer er er der på nørrebro ? ... Lidt højt sat 500 stykker ?

Hvis der ryger en om dagen - så går der 500 dage, så er problemet løst , hvilket vil sige cirka 1 1/2 år ....

• #10   10. nov Det kan i takke de radikale, sosserne og andre pladder humanister for, vi ligger som vi har redt....
    Var det ikke for DF ville vi være endt som Sverige.....

• #11   10. nov Bande Robinson.

Smid alle perkerne, HA`erne . Bandidos... Whathever ud på:
    Trekroner
    Middelgrundsfortet
    Flakfortet.
    De er vel alle statsejede små øer?.

Den bande der er tilbage har vundet.
    De døde er stemt ud.
    Inden de bliver sendt ud på en af de øer. Så monteres der en masse skjulte kameraer. Det vil give gode seer tal .

Tror sku man kan samle et par gode hold sammen hvert andet år.

• #12   10. nov Der var engang en mand, som hed Glistrup. Han var en landsbytosse, som ingen kunne tage seriøst.....

Men så en dag, fik han ret....

Har vi lært af det? Nææ ik rigtig.

• #13   10. nov Riv Mjølnerparken og Tingbjerg ned.Byg noget noget nyt som der ikke tiltrækker indvandre.

• #14   10. nov Til politiet skal de næsten kun kører rundt fra kl 17 til 02 om natten.
    Formiddag og og eftermiddagen er der ingen skyderier.

• #15   10. nov Glistrup var jo ikke landsbytosse, han havde det højeste mulige gennemsnit til studentereksamen, 13, skarpt fulgt af hans ven Simon Spies. Han havde et advokat firma med 100 ansatte, absolut ingen landsbytosse!

• #16   10. nov Allan Kolding.Troede næsten kun der var landsbyer på Bornholm.

• #17   10. nov Født på Bornholm. men vidst aktiv i Nordsjælland.

• #18   10. nov 10 af hans slogans:

Muhamedanerne skal bare rejse hjem til Muhamedanien”

”Det første skridt til afskaffelse af bureaukratiet er anskaffelse af de mest ubekvemme kontorstole”

”Der findes de dovne og de dumme - de er ikke farlige. Så findes der de flittige og de dumme - de er farlige”

”For mig står Enhedslisten som beviset for, at det er skadeligt at ryge hash”

”Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af”

”Danmark er det land, hvor en hver lille muhammedaner kan komme op og tage for sig af det danske tag selv-bord”

”Der er mange andre, som ikke betaler skat. Jeg skriger bare lidt mere op om det”

”Det at være skattesnyder, det er en farlig ting, fordi man løber en vældig risiko for at få en voldsom kølle oven i hovedet. Men skattesnyderne i dag er at sammenligne med jernbanesabotørerne under besættelsen: De gør et farligt job, men de gør et fædrelandsnyttigt job”

”Selv om det måske kan lyde råt, brutalt og kynisk, så må der sættes en bom i den store tilgang, der er af invalidepensionister”

• #19   10. nov Han var valgt ind i tinget.Det er hele DK og ikke kun nordsjælland.Men det er rigtigt at han boede i Virum i Nordsjælland.

• #20   10. nov Han var ikke barr valgt ind, han tog vidst over 20 mandater ved første valg, en jordskredssejr.
    Jeg er godt klar over han er valgt for hele Danmark og ikke kun Nordsjælland.

• #21   10. nov Ted Bundy og Adolf Hitler var begge ualmindeligt begavede mennesker. En høj IQ er ikke ensbetydende med at man er et prisværdigt og fornuftigt menneske.

Det er rigtig nemt at sidde og pege fingre og uddele skyld og ansvar. Men det kommer der bare ikke en løsning ud af. Og nej, at "udrydde og jævne lortet med jorden" er ikke en løsning. Det beviser bare at man har set lidt for mange Schwarzenegger-film og har alt for lidt foreståelse for fortiden.

• #22   10. nov Har nogen påstået det da?

• #23   10. nov jeg er enig med Glistrup omkring indvandring.Og større frihed og slankere stat og kommune.Men jeg mener ikke Glistrup gjorde det specielt godt i tinget.Han kunne aldrig finde et flertal for sine forslag som var langt fra hvad man mente dengang.Han var mest en provokatør.

• #24   10. nov Han kunne aldrig finde et flertal, fordi ingen troede det samme som ham og hans partifæller. Så går det sådan at flertallet bestemmer, længere er den jo ikke.
    Jeg husker tydeligt da Glistrup nævnte et specifikt tal for indvandringen på et givent årstal, det mente alle i tinget var totalt ude af proportion og uden hold i virkeligheden. Tallene var langt højere da det angivne årstal blev nået, men da var der ingen som kom frem og konstaterede de havde taget fejl, de holdt bare deres kæft.

• #25   10. nov de skal da bare til Oksbøl og så kan de skyde der.. om ikke andet kan man vel få militæret/frømænd ind og lege med...

• #26   10. nov Ghettoer er ikke vejen frem.Da de blev bygget var det meningen at etniske danskere skulle bo der.Det dur ikke med så mange indvandre og deres børn på samme sted.Terroristen for 2-3 år siden kom os fra Mjølnerparken.

• #27   10. nov #26 - Jeg er delvist enig, men ghettoproblematikken er bare vanskelig - med mindre du er villig til at betale for, at ikke-vestlige indvandrere skal bo i dyre millionvillaer i forstæderne. Ikke-vestlige indvandrere er stærkt overrepræsenterede i statistikkerne over overførselsindkomst og har dermed en langt lavere erhvervsfrekvens end "etniske" danskere. Derfor flytter de derhen, hvor de har råd til at bo. Den problematik får vi mere end svært ved at ændre, med mindre som sagt, at du vil finde finansiering til at flytte dem ud på dyrere matrikler

• #28   10. nov Vectra Turbo.
    Lolland falster er der mange billige huse.Det er selvfølgelig vidtgående at bede folk om at flytte så langt væk.Der skal følge nogen penge med og arbejdspladser hvis det skal føres ud i livet.
    Men det kunne være en del af løsningen.

• #29   10. nov Synes ikke man kan skyde skylden direkte på indvandre som individer. Det er kommunernes skyld, at de ikke får ordentlig hjælp til, at starte et nyt liv. Kan sagtens forstå det er svært med ny kultur, og med de ting man har oplevet. Ved ikke selv om jeg pludselig ville kunne flytte til Syrien hvis det fx. var det fredelige land. Det ville være helt nyt og anderledes.

• #30   10. nov Vil give Lauge ret. Det er ikke indvandrene i sig selv der er problemet. Havde det været romaere, filipinere eller colombianere som havde stået i samme situation, havde resultatet været det samme. Når man bliver fremmedgjort, mere eller mindre udstødt og endda lagt for had af det samfund man lever i, vil man automatisk søge fællesskabet andetsteds og gerne et sted som er udenfor samfundets normer og regler.
    Og det behøver sågar ikke engang at være tilfældet for indvandrere. Nu når I har hevet Glistrup ind i samtalen, så lad os lege at han fik sine ideer gennemført i 70'erne og stoppede indvandringen. Det er jo ikke ensbetydende med at rivaliserende bander og organiseret kriminalitet så ikke ville findes. Det er rockerkrigene i 80'erne og 90'erne jo et tydeligt eksempel på.

• #31   10. nov Lille Dan.
    Er ikke hel enig.Sverige har de ikke nær den samme skarpe tone og debat som vi har i DK.Men de har alligevel massive problemer med indvandre.
    Malmø bliver f.eks kaldt nordens Chicago.

• #32   11. nov Som indbygger i København, og ejer af en hvid Passat, så er der visse dele af byen, man ikke skal køre igennem med sin bil.

Har prøvet at blive civilt stoppet ved afskæring af min kørebane i Folehaven, af den senere efterlyste sorte Seat Leon.

• #33   11. nov #32
    Få lavet en sticker hvor der står "Jeg er ikke fra politiet" og sæt den hen langs siden af bilen

• #34   11. nov Har gjort noget meget bedre. Har lige skrevet slutseddel på en Golf 7, 1.5tsi evo 150hk, dsg 7 med levering i januar

• #35   11. nov #30 - Lille Dan
    Sjovt du lige nævner Filippinere. Vi kunne også nævne vietnamesere, thai´er, japanere og koreanere. Hvor overrepræsenterede er det lige de er i kriminalstatistikkerne herhjemme? Mon ikke nærmere vi taler om en underrepræsentation ift. "etniske" danskere ift. kriminalitet? Endvidere er de ikke nær så underrepræsenterede på arbejdsmarkedet, sådan som visse grupper af indvandrere fra fx Mellemøsten er det. Jeg så en statistik for nylig, som klart viste, at indvandrere fra de områder i fx Asien jeg lige nævnte, stort set har samme erhvervsfrekens som "etniske" danskere. Modsat er der grupper af borgere fra lande såsom Libanon, Palæstina, Pakistan, Irak, Afghanistan (indrømmet, en del heraf flygtninge, som afventer deres sag), som har erhvervsfrekvenser på den forkerte side af 20%. Hvorfor er der så stor forskel? Kunne det måske alligevel have noget med religion og kultur at gøre? De geografiske / etniske grupperinger jeg nævner, som har en ufatteligt lav erhvervsfrekvens, er mærkværdigvis også typisk dem, der er stærkt overrepræsenterede i kriminalitetsstatistikkerne.

Det er da egentlig mærkeligt, at det åbenbart er så ufattelig vanskeligt lige at integrere borgere med muslimsk baggrund - og det er sådan set ligegyldigt, hvor i verden du kigger hen. Om du så kigger til København, Malmø, Moolenbek ved Bruxelles i Belgien eller om du kigger til Paris eller London - så er billedet det samme. Der er MASSIVE problemer med kriminalitet og bandekonflikter.

Jeg siger ikke, at det er pga. islam - men det må jo et eller andet sted bare ligge iboende i kulturen. Det mener jeg bestemt, at vi må forholde os til.

Jeg køber i øvrigt ikke helt den med fremmedgørelse, udstødning samt at blive lagt for had.

Personligt kender jeg fx ingen arbejdsgivere, som kategorisk afviser indvandrere / muslimer som arbejdskraft. Hvis de kan det samme som etniske danskere, hvis de har de rette kvalifikationer og hvis de vel at mærke er villige til at yde den ekstra indsats som er nødvendig, så har jeg aldrig hørt om en arbejdsgiver, som bare kategorisk og pr. definition afviser alle dem ved porten, som har anden etnisk baggrund end dansk. Nogle af de mest dygtige kolleger jeg har haft, er kommet fra nogle af de lande, som jeg ovenfor ikke taler så positivt om. Så jeg køber ikke helt den der med at de bliver fremmedgjorte, udstødte og lagt for had. Men når man kommer hertil, så har man altså også en forbandet pligt til selv at gøre en indsats.

Og så er vi igen mere ovre i den typiske offerrolle, som visse personer fra visse dele af Mellemøsten så gerne vil se sig selv i.

Jeg er bestemt heller ikke enig i Lauges kommentar om, at kommunerne ikke gør noget. Prøv at gå ind og kigge på byer såsom Odense og København og så kig på, hvad der er brugt af millioner og atter millioner på både integrationsprojekter, integrationskonsulenter osv. Det passer altså ikke, at vi slet ikke har gjort noget - men der ligger et KÆMPE ansvar hos forældrene til disse indvandrere, et ansvar som de bestemt ikke altid kan leve op til.

#31 - Toyota - Sorry to say it, men det er bare ikke realistisk. Hvordan vil du "tvinge" nogen som er født og opvokset som 2. generationsindvandrere inde på stenbroen i København til at flytte til Lolland Falster? It´s not gonna happen. Og JA så kan du friste dem med en pose penge som en form for engangsbetaling. Men problemet er bare, at sandsynligheden for, at de finder et job i et sådant udkantsområde, hvor ledighedsprocenten er i top 10 i Danmark - vel at mærke i den "forkerte" ende af skalaen - er nærmest ikke-eksisterende

• #36   11. nov Kender et par maskinarbejdere dernede på Lolland, de tjener 185 i timen og har fint hus til kun 500.000 og biler og campingvogn,så de sidder ret godt idet fordi huspriserne er helt i bund dernede. De sidder godt i det.

• #37   11. nov Vectra Turbo.
    Der bor alt for mange indvandre på nørrebro.Og meget få f.eks på lolland falster.
    Ghettoer har aldrig ført nogen godt med sig.Så for at gøre noget ved dette er man nød til at opløse disse ghettoer.Og få en anden beboer sammensætning.
    Men det er kun et forslag til hvad man kunne gøre.Der er mange andre muligheder.

• Bett`mig
    Bett`mig Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 21 Følgere: 1 Svar: 38
    #38   11. nov Hmm - NEJ det er IKKE umuligt at stoppe den konstante generering af bander/bandemedlemmer!

Såvidt jeg kan se, er det konstant et spørgsmål om hvor langt div. straftiltag kan blive godkendt i danmark overfor E/U`s samt div. menneskerettigheders synspunkter - således vi her hjemme konstant må nøjes med nærmest at straffe div. bander/mordere med at klø dem på ryggen, da vi ellers overtræder de stakkels "forbryderes" rettigheder for almèn velfærd!..

Grovheden/råheden/volden - er for længst gået ud over den almène demokratiske blødsødenhed, hvor selv de groveste forbrydelser ofte bliver "straffet" med minimale straffe, og frigivning efter langt kortere tid!..

Hovedproblemet, ligger jo absolut i, hvilken straf der egentligt virker, da dèt system vi har i dag (over hele verden), jo absolut IKKE virker:)

• #39   11. nov Man må sige at 40 år i skyggen kan regulere det, det er politikerne bare for blødsødne til at lade ske her.

• #40   11. nov #39
    de fleste af dem er vel på en eller anden form for overførselsindkomst alligevel, så er det jo bedre at komme dem i hullet og låse låget..

• #41   11. nov de skal såmænd bare sendes til afsoning i deres oprindelses land dvs der hvor deres familie kommer fra og familien skal sendes samme sted hen...så gætter jeg på at der nok bliver lidt mere ro på... ville sgu ikke sidde i et øst europæisk eller afghansk fængsel

problemet er vores blødsødne politikere som ikke tør sige fra over for EU/EF / div human rights osv

• #42   11. nov Tror grunden til, at Muslimer er dem der har det sværest i DK, er fordi deres kultur er længst mulig væk fra vores. Tror også vi ville være dem der havde det aller sværest i deres lande. Grunden til jeg mener dette, er fordi jeg er gode venner med mange "udlændinge" som er født og opvokset i Danmark, og de har det slet ikke lige så svært ved det som dem der kommer hertil og skal tilpasse sig.

• #43   12. nov 60% af alle bandemedlemmer er på kontanthjælp.God ide at fratage dem kontanthjælp.Hvis det eneste man kan bidrage med til samfundet er kriminalitet.
    Fortjener man ikke penge fra staten og kommunen.
    http://nyheder.tv2.dk/2017-11-11-professor-om-bandeforslag-vi-naermer-os-amerikanske-tilstande

• Perle 81
    Perle 81 Tilmeldt:
    okt 2016

Emner: 1 Svar: 49
    #44   15. nov send lortet hjem. de ødelægger det for os andre.

Kommentér på:
4 dræbt i København