{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ufaglært - løn ?
  • #1   13. nov 2017 Hvornår er man ufaglært ifølge din definition? Når man ikke HAR en uddannelse, eller når man ikke BRUGER sin uddannelse? smiley

    Jeg er ikke selv ufaglært ifølge nogle af ovenstående definitioner. Det er blot væsentligt for dit spørgsmål. Jeg kender en del, der har fx en håndværksfaglig uddannelse, men hvor de arbejder som "ufaglærte" et andet sted, fordi det er sjovere, bedre eller andet.


  • #2   13. nov 2017 Jeg arbejdede tidligere i telefonisk kundeservice. 19.200,- + provision før skat.

  • #3   13. nov 2017 Jeg hjælper til i et pakkeri af aviser, jeg får 128,08+ tillæg men det er kun fritidsarbejde ved siden af studie smiley

  • #4   13. nov 2017 Jeg klippede græs hos en anlægsgartner i 3 år. Jeg tjente 175 kr i timen.

  • #5   13. nov 2017 Arbejder i bowlingcenter og tjener cirka 17-18 tusind efter skat

  • #6   13. nov 2017 Det kommer da helt an på hvad man laver

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.587
    #7   13. nov 2017 Frugtpakker fik 184 i base løn, og da det var efttermiddag/aften, weekend og helligdage der blev arbejdet, så løb lønnen pænt derop af

  • #8   13. nov 2017 Jeg får 171,04 i timen alt før kl 7 om morgenen og lørdage er +100% og de første 2 timer efter normal tid på hverdage er +50% og derefter +100%

  • #9   13. nov 2017 maskinoperatør
    161.25 i timen + tillæg osv.


  • #10   13. nov 2017 Montør med ventilation. 196.- og så løn i kør-selv-ferier ved siden af de 37 timer. Køre i hele landet

  • #11   13. nov 2017 33.000 før skat

  • #12   13. nov 2017 Novo Nordisk 210kr i timen + tillæg og andre goder.