{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sandblæsning af bil pris?
  • #1   11. apr 2018 Man sandblæser ikke en hel bil.

    Den buler på alle større flader, når metallet strækker sig !!!

    Kun kanter m.m.


  • #2   11. apr 2018 Få den i syre vad og ae hvad der er tilbage

  • #3   11. apr 2018 Henrik s ja hvis man ikke ved hvad man laver. Der er da flere hundrede der har fået en hel bil sandblæst.

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #4   11. apr 2018 1
    kommer an på den der blæser den og hans erfaring der findes nogle der kan blæse biler uden at der kommer buler osv


  • #5   11. apr 2018 Jeg har selv blæst hele mit motorrum på min scirocco 2 alt er et spørgsmål om at se hvad man laver og køre med korrekt tryk/afstand til emnet alt efter system kan dette justeres på kompressoren eller på apparatet man putter sit sand i

    Man skal jo ikke bare båle på man skal man skal give sig tid og så stoppe lige så snart malingen er væk


  • #6   11. apr 2018 nu er der heller ikke store flader inet motorrum.

    så som tag, døre skærme,
    der kan man hurtig får nogen trælser buler, ved sandblæsning


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   11. apr 2018 6
    ja der kommer nemt buler hvis man ikke ved hvad man har med at gøre


  • #8   11. apr 2018 Dennis

    Gik ud fra de fleste godt kunne forstå hvad jeg mente med at gå stille til værks og kende sit anlæg og ikke bare båle på for så kan man ødelægge alt

    Og jeg et udemærket godt klart over både døre skærme og tag kan være noget tynd pis at arbejde på derfor skal man justere det tryk ens anlæg levere eller gå længere væk

    Og man er jo i sin fulde ret til at dele ud af sine erfaringer og derfor skrev jeg motorrum da det primært er det jeg har blæst men har naturligvis også taget noget på døre skærme motorhjelm og bagpanel og det har ikke givet mig problemer selv om en gammel scirocco er lavet i noget utrolig tyndt plade


  • #9   12. apr 2018 prøv at ringe til Bjerringbro Sandblæsning
    en flink mand der ikke har lavet andet de sidste 50+ år vil jeg tro der ved hvad han laver


  • #10   12. apr 2018 Jeg ville ikke gøre det , hvis det var mig. Og ja , motorrum kan godt sandblæses , da dette er en utrolig stiv konstruktion. Kan slet ikke sammenlignes med en dørplade , tag eller motorklap.

  • #11   12. apr 2018 Problemet med sandblæsning er ikke så meget det at bilen kan blive skæv. Det er mere at din bil er fyldt med sand bagefter. Det kan komme ind alle steder og er svært at få ud.
    Men prøv evt at skrive til "greencleaning" der har jeg fået en bil blæst han er super dygtig og har en fair pris. ??


  • #12   13. apr 2018 Tak for svar alle sammen.

    Har ikke rust på de store flader. Men paneler og tagrender og hele undervogn og motor rum og bag i bagagerummet vil jeg have det blæst. De store flader sliber jeg med en excenter sliber.


  • Gabriel N
    Gabriel N Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 23
    #13   22. apr 2019 sikke en børnehave

Kommentér på:
Sandblæsning af bil pris?

Annonce