{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Sorte marked. Dele. BMW E30. {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri

Er der nogen herinde der har en ven eller bekendt, som pludselig har fået dele til sit BMW E30 projekt?

Jeg fik stjålet min nyistandsatte røde BMW E30 søndag nat den 18 i Lyngby.

Bilen er sidst set vest for Smørum.

Jeg tænker den enten bliver solgt i dele på det sorte marked/private Facebook sider, eller at en person vil bruge dele til sin egen bil.
Jeg har før fået stjålet dele fra bilen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sorte marked. Dele. BMW E30.
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #1   24. nov 2018 Man kan vidst oprette en agent på dba, som giver besked hvis der kommer nye dele til salg inden for det område man søger..
    Så hvis du ved at der er nogen let genkendelige og unikke dele på din, så prøv at sæt den til..
    Du får næppe nogen til at indrømme, at de har adgang til et sort marked med dele og biler.. Tvivler på at det vil blive velset i de kredse


  • #2   24. nov 2018 Min tanke var der måske var nogle ærlige mennesker der kendte til nogen der var knabt så ærlige.

    Har tidligere fået stjålet dele fra bilen, og de kom aldrig op på DBA, Bilgalleri, Gul&gratis, eller Ebay.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #3   24. nov 2018 Jeg tror desværre også at de ældre bliver rippet på mere eller mindre bestilling smiley

    Men ud fra de(t) billede jeg har set af din, så ligner det en 100% org model uden noget mtech, så ved ikke helt hvad de er gået efter, udover nogen rustfrie dele og flot krom

    Men håber da at du får den retur, selv om chancen nok er lille, især hvis de allerede ved at den er gps overvåget. Sådan en jammer får man jo hurtigt smidt i nakke på facebook


  • #4   24. nov 2018 Jeg regner heller ikke med at finde en hel bil længere. Nu handler det bare om at finde dem der har stjålet den.



  • #5   24. nov 2018 håber du finder begge dele og knækker dem af kød noget så grundigt.. det er simpelthen så lavt at stjæle fra andre..

  • #6   25. nov 2018 Det er virkelig surt! Men hold øje de gængse steder der bliver solgt noget og bed til, at du finder den/dem.

Kommentér på:
Sorte marked. Dele. BMW E30.

Annonce