{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

skoda fabia spørgsmål fart pilot blæser centrallås {{forumTopicSubject}}

hey bg jeg har anskaffet mig sådan en skoda Fabia 1.9 sdi comfort fra 2001 uden fart pilot kan man efter montere det og hvad skal der til vis man kan
kan det være blæser modstand eller kontant den er gal med når blæser virker på 3 og 4 men ikke 1 og 2
men centrallås driller i føre siden men virker fint i passager siden er det motoren i føre siden der er færdig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skoda fabia spørgsmål fart pilot blæser centrallås
  • #1   2. dec 2018 Hvis den er med elektronisk speeder så er det bare at bestille armen og delene hos Skoda. Kan vel gøres for en 3-4000 med løn tænker jeg. Måske billigere hvis du kan finde uoriginal.

    Ja det kan sagtens være blæser modstanden den er gal med.

    Ingen ved om din motor i døren er færdig - hvordan skal vi vide det uden at have set det? Det kan også være irrede kabler der ikke leverer nok strøm eller signal til motoren - tjek evt. under tæppet i bilen for irrede kabler der skal lappes/skiftes.


  • #2   2. dec 2018 thomas m tak for svar
    det med motoren var mere om der var noget der viste om de havde en børne fejl eller om man kunne kigge andere steder efter fejl den vil nemlig ikke låse op men gerne i men vil tjekke under tæppet og de andre kabler


  • #3   2. dec 2018 Selv tak..:) Jeg har i hvert fald ved flere BMW´er oplevet at netop irrede kabler under tæpper gjorde bøvl med C-lås. Så det er klart værd at tjekke inden man købe motor, C-lås modul osv når man måske kan redde det med krympeflex og lignende smiley



  • #4   2. dec 2018 ja det er rigtigt har bare aldrig haft en skoda så ville lige hører om nogen kendte til problemet før jeg splittede bilen helt ad


  • #5   2. dec 2018 Angående fartpilot: Jeg mener at der skal trækkes et par ledninger ud til motorrummet, hvilke kan jeg ikke huske. Lidt mærkeligt da der er e-gas...ellers bare en "blinkarm"...tror faktisk at stoplyskontakten er forberedt. Prøv at søg efter et sæt, og se hvad der er med .Koblingskontakt skal der også være.

  • #6   2. dec 2018 https://www.thansen.dk/product.asp?pn=-238629721&n=-241618560&tid=13364&group=1900

    Selve fartpilot-armen koster ikke mange penge......



Kommentér på:
skoda fabia spørgsmål fart pilot blæser centrallås

Annonce