{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Team medlem søges til dragracing :) Nordjylland {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, elsker du duften af dækrøg, racefuel og masser af motor musik, så læs endelig videre

?? Så blev endnu en 2 plads i DM og 2 plads i klubmesterskabet i dragracing kørt hjem ???? Som mange ved, har jeg købt en ny afløser for min trofaste E30, og rykker næste år en klasse op ?? Team bil parken består i dag af: BMW e36 street modified klasse med 900 hk, og opel Commodore pro extreme klasse med 1000 hk +
For at tingene skal kunne gå op i en højere enhed, søger jeg en eller flere teammedlemmer, som er interesseret i motorsport, jeg søger hjælp til div mekanisk arbejde, på den nye bil , samt hjælp til opligning, film af gennemkørsler osv osv,

Jeg kan ikke tilbyde løn, men afholder alle omkostninger for evt interesserede,fuld forplejning osv,

Jeg forventer at deltage i ca 8-10 arrangementer næste år rundt om i dk og Europa, der vil være div skrue aftener i løbet af sæsonen ??

Værkstedet ligger i 9740 Jerslev. det vil være en fordel du er mekaniker, eller har evner herfor, samt skal du være i besiddelse af kørekort kat B.

Så kunne du have lyst til en på opleveren, duften af dækrøg og racefuel, og hjælpe Lågsus Racing til at have succes i næste klasse og nuværende klasse, så giv mig et kald på tlf 5224 7074

P.s ny bil i vildere klasse medfører også øgede udgifter, så sponsorer søges med lys og lygte, har du lyst til eller kender nogen som kunne have lyst til at bidrage , så giv mig et kald for nærmere information, forskellige sponsor pakker tilbydes, samt masser af sponsor plads på nyere teamlastbil og racerbilerne ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Team medlem søges til dragracing :) Nordjylland
Kommentér på:
Team medlem søges til dragracing :) Nordjylland

Annonce