{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kørsel i åben vogn..
  • #1   20. feb 2007 Undersøg markedet på nettet... der er mange som gør det, s¨undersøg deres priser og tilbud

  • #2   20. feb 2007 hold da op sikke da nogle priser de tager, men de er selvfølgelig også proffer og laver nok ikke andet.
    Jeg havde selv tænkt på en pris fra 2000 kr afhængig af hvor langt man skal køre og hvor lang tid man skal bruge.. men det giver da lidt en ide om hvor billig jeg så ville være.. og det er en åben vogn...


  • #3   20. feb 2007 Bryllupskørsel inkl. fotografering osv. så synes jeg at 1500,- sort er ganske rimeligt... :o)

  • #4   20. feb 2007 Til Chicken..
    Det kommer jo lidt an på hvor lang tid det hele tag, du skal huske det er på en lørdag og der kommer let til at gå 3 tikl 4 timer med det hele.. at gøre bilen klar og køre derud og støvsug den bagefter for ris.. og benzinen i sådan en øse .. uha den løber lige igennem hullet på tanken smiley


  • #5   20. feb 2007 Jeps, det er jo helt op til en selv hvad man tager, men det var bare en pris som jeg har set mange tage... :o)

    - Og der er ikke nogle der skal smide med ris efter min camaro!


  • #6   20. feb 2007 nej jeg har godt hørt at det ikke er så god en ide at kaste ris efter en bil, da de kan ligge de mest sære steder og samle fugt..
    kører du selv bryllups kørsler ??


  • #7   20. feb 2007 Nu er det heller ikke bilen de kaster ris efter, det er når parret står i døren til kirken... Officielt kræver det også et certifikat til limokørsel i det område du bor. Det kan feks ikke fås i Aalborg.

  • #8   20. feb 2007 Jeg har kørt et par ture for nogle bekendte i fatters. Det er en Cadillac Sedan De Ville fra 66'. Men Rado'en der er også fed..:-)

Kommentér på:
kørsel i åben vogn..

Annonce