{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

Spotify free og Google musikenheder {{forumTopicSubject}}

God aften BG

Jeg er ret ny inden for det der smarthome med Google osv.

For 1 måned siden købte vi en Google Nest Hub - sådan en med skærm.
Oprettede også et gratis Spotify og tilknyttede det via Google Home app'en og det virker som det skal med at man kan bede den om at afspille en bestemt sang osv.

Her i dag købte jeg så en Google Nest Mini Gen 2.
Har sat den op på samme måde som Nest Hubben og kan også stille den spørgsmål osv.
Men jeg kan ikke få lov til at afspille en sang efter eget ønske på den nye højtaler. Google damen siger at man skal have et premium abonnement før man selv kan vælge...
Går jeg ud til Hubben er der ingen problemer med selv at bestemme sangen.

Nå, men så tænkte jeg at hvis jeg nu opretter en samlet højtaler gruppe med Hubben og Minien i så var den sk*d slået....
Når jeg beder Hubben om at afspille på alle højtalere så brokker Google damen sig igen og siger jeg skal have premium for at selv vælge sang..... beder jeg om kun at få musikken på Hubben så spiller det igen....??

Er der nogen som kan forklare mig hvorfor det ikke virker på den nye højtaler, eller kan fortælle hvad jeg måske gør forkert.

Mvh
Kim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spotify free og Google musikenheder
  • #1   15. nov 2020 Altså jeg kan ikke vælge sang på nogle af mine enheder uden at have premium. Så nyd din fejl smiley

  • #2   15. nov 2020 #1 ja det lyder det da til at jeg skal gøre smiley

  • #3   16. nov 2020 Ja du burde skulle have en Premium konto for at det virker

  • #4   16. nov 2020 Kan være det så udløber på skærmen her om et par dage når den gratis måned udløber.
    Jeg læste et sted i går aftes at der er nogle af produkterne der kun virker med premium konto og andre godt kan virke uden.

    Et lille side spørgsmål. er det normalt at sådan en Google Nest Mini Gen 2 bliver lun når den ikke er i brug men bare sidder i stikkontakten.
    det er selve højtaleren og ikke laderen som jeg godt ville kunne forstå hvis blev lun.
    Det er ikke meget men kan mærke at den er mere varm på oversiden omkring afbryderen til mikrofonen og når den spiller musik bliver den noget varmere.


  • #5   16. nov 2020 Altså, så vidt jeg ved kan du ikke vælge sang med Spotify Free, der skal du bruge Premium.

    Og nu skriver du jo pludselig, at du har HAR Premium i en måned, gratis - mon ikke det er derfor det virker på den?

    En anden ting, så er der en side til billige abonnemener, f.eks. Spotify, på noget ala "sharedpremiums.com" eller sådan noget, hvor der både er Netflix, Spotify osv.
    Hvis du leder efter en billig Spooootify smiley


  • #6   16. nov 2020 Har ikke rigtig premium for får stadig reklamer når jeg hører musik via Spotify hvilket ikke skulle ske når man betaler ?

    Men det burde jo så også virke på alle enheder hvis jeg havde premium og ikke kun på den ene enhed


  • #7   17. nov 2020 Det lyder lidt som en speciel form for Premium, måske fordi det følger med gratis smiley

Kommentér på:
Spotify free og Google musikenheder

Annonce