{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Kan ikke låse bilen op - Peugoet 206+ {{forumTopicSubject}}

Hej. Bilen låser pludselig ikke op. Jeg har skiftet batteri i fjernbetjeningen, uden held. Nøgle virker heller ikke...

Der kommer ingen lyd eller noget som helst fra bilen når jeg trykker, det eneste jeg kan se er at central låse knappen blinker rødt konstant uanset om jeg trykker eller ej (Som vist på billedet)
Jeg har læst at man skal reprogrammere sin nøgle efter batteriskift men eftersom jeg ikke kan komme ind i bilen er det svært..

Er der nogen der har en ide inden jeg brækker døren op?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke låse bilen op - Peugoet 206+
  • #1   27. feb 2021 Er der ikke en almindelig nøgle til at sætte i nøglehullet i døren?

  • #2   27. feb 2021 Som skrevet. Nøgle virker heller ikke.. Formegentlig fordi de aldrig er blevet brugt. Det lykkedes mig at presse nøglen i ved hjælp af glidemiddel men den kan stadig ikke drejes

  • #3   27. feb 2021 Godt med tynd olie i låsen. Kryds fingre og håb på det bedste. I morgen kan du se om det er løsningen..

  • #4   28. feb 2021 Det lykkedes mig at banke låsen ud, komme ind i bilen, reprogrammere nøglen og efterfølgende sætte låsen pænt i igen, uden synlig skade..
    Tak for hjælpen alligevel!
    Jeg lader emnet stå i tilfælde af at nogen skulle stå i samme problem og evt kan bruge dette som hjælp smiley


Kommentér på:
Kan ikke låse bilen op - Peugoet 206+

Annonce