{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje af BMW
  • #1   20. jun 2021 Hvis du laver skader på bilen, så skal du selvfølgelig betale. Det er uanset om det er buler, ridser, huller i sædet eller andre ting.

  • #2   20. jun 2021 Er der nogle fald grupper ved at kører Aarhus-Hamburg også blive i Hamburg et par dage og så kører retur?. Nogle erfaringer?

  • #3   20. jun 2021 Du skal i hvert fald være HELT sikker på at du må krydse grænsen i din lejebil. Og så skal du lige undersøge om der er en grænse på max. antal kilometer også, ellers kan det blive dyrt i overkørte kilometer. Men har du læst din lejekontrakt, eller søgt information på Avis hjemmeside? Der kan du garanteret finde al den information du skal bruge.

  • #4   20. jun 2021 Du skal sikre dig at du må tage bilen med udenlandsk, ved leje er der jo et hav af forsikringer man kan underskriver så man kun skal betale en lille selvrisiko.
    Stor forskel på at lease eller leje en bil.


  • #5   20. jun 2021 Hvis du kører pænt og ikke laver skader så sker der intet bare husk at fortælle Avis at du skal til udlandet
    Jeg har selv kørt til udlandet i en lejebil pga vores egen ikke kunne blive leveret i den ferien så blev det i lejebil via Europcar og ingen problemer

    Jeg har lejet bil tit dog mest i udlandet og har aldrig haft udfordringer så længe du bruger de store anerkendte selskaber
    Avis, Hertz, Budget, Sixt, Europcar o.s.v

    Aflevere bilen i samme stand som du modtog den så er der ingen problemer og du har vel også husket at tegne en forsikring enten via udlejer eller via dit Mastercard


  • #6   20. jun 2021 Hvis man totalskader en BMW til ca. 350000 kr. og man fulgte lovgivningen. Men det var min skyld skaden skete, hvad koster det så ca. mig?

  • #7   20. jun 2021 Selvrisikoen på forsikringen

  • #8   20. jun 2021 den har 5000kr pr. skade, men hvor mange skader er en totalskade?

  • #9   20. jun 2021 5000 kr i selvrisiko pr. skade

  • #10   20. jun 2021 jeg tænker du skal blive hjemme - så skal du ikke tænke så meget over det

  • #11   20. jun 2021 Du svarer ikke på mit spørgsmål: Har du læst din lejekontrakt og betingelserne for denne? Hvis ikke, så læs begge dele grundigt inden du stiller flere spørgsmål.

  • #12   20. jun 2021 Skaden er måske sket siden alle dine spørgsmål

    Spørg udlejer eller læst kontrakten smiley

    Alternativ skal du ikke leje en bil men tage toget til Hamborg


  • #13   20. jun 2021 Bilen står nede ved grænsen totalskadet smiley Hvad tror du selv Per B

  • #14   20. jun 2021 Jeg stopper med at skrive mere i dag. Tak til dem der har svaret. Der er naturligvis den normale kanøfleri på bg, men det må man jo tage med.

  • #15   20. jun 2021 Tænker du fik en kontrakt af avis. Læs den

  • #16   21. jun 2021 en totalskade er altid kun en skade og derfor en selvrisiko

    men er du rigtig uheldig under leje, og lave eksempelvis 3 skader over 3 dage, ja så er det altså 3 gange selvrisiko der skal betales

    du kan ved nogle udlejere vælge en form for selvrisiko forsikring, så selvrisiko er 0 kr ved skader på bilen.


  • #17   21. jun 2021 #14 Rune
    At du skriver det er det samme kanøfleri på BG

    Kanøfleri ville jeg nok ikke kalde det men hvis du “bare” gør som er nævnt i #2 #3 #11 #15
    Læs lejekontrakten
    Og er der spørgsmål til lejekontrakten så spørg AVIS som du gerne vil leje af

    Men klart kommer du men Venstre forskærm bulet og højre bagskærm bulet så er det nok to skader

    Men er bilen smadret total så vil det nok være en stor skade

    Men igen spørg AVIS og/eller læs kontrakten

    Og er du nervøs for at komme til at hænge på noget så lad vær at lej bilen og tag toget til Hamborg - Men husk det er en by hvor du kan risikere at miste din pung og mobiltelefon så måske det er bedre bare blive hjemme smiley smiley

    Den sidste kommentar var ikke kanøfleri men blot et lille hint til at du skal blot gøre det som giver dig en god mavefornemmelse - personligt ville jeg aldrig være nervøs for at køre til Hamborg i en udlejningsbil - jeg ville ikke engang spekulere på at der var en risiko for enten motorhaveri eller tyveri eller sågar en totalskade - men folk er jo heldigvis forskellige og nogle bekymrer sig bare mere her i livet end godt er
    (min egen svigermor er i blandt den slags)


Kommentér på:
Leje af BMW

Annonce