{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gode råd vedr hussalg
  • #1   20. jan 2008 Mr. B: Det er da lige netop hvis man har noget andet at bo i, at man kommer til at sidde med en dobbelt husleje. Synes du modsiger dig selv en smule.

    Men angående hussalget, så er et gammelt råd, at man bager lidt boller lige inden køberne kommer og kigger, da duften af nybagte boller skaber en rar stemning smiley


  • #2   20. jan 2008 Du siger at de skal lade være med at sælge, før de har fået ngoet andet at bo i. Når de så har fundet noget andet og er flyttet ender det med at måtte acceptere mindre gode bud, da det er dyrt at have 2 huse.

    Jeg har svært ved at se logikken i det.

    Hvis man skal kunne tillade sig at vente på et ordentligt bud skal man da lige netop vente med at købe andet, før man har fundet en køber til det nuværende.


  • #3   20. jan 2008 Mr. B - Man kan jo også bare sige man er dum, hvis man sætter noget i gang man ikke har råd til. Da jeg solgte min lejlighed, betalte jeg husleje i næsten 8 måneder. Men så fik jeg også det for den jeg ville have. Så det kunne betaler sig.

    Men kan godt se hvad du mener, og det har du da ret i !


  • #4   21. jan 2008 Mr.B.: Du skriver, at de skal lade være med at købe, før de har noget andet at bo i, i dit første indlæg. Derfor forvirringen.

Kommentér på:
gode råd vedr hussalg

Annonce