{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle der har nogle historier??
  • #1   9. apr 2008 Ja Ja Bare fyld forum op med lort!

  • #2   9. apr 2008 Hmm du kan få den her.
    Blev stoppet af vores kære landbetjent, havde ikke lige opfattet han havde fået ny bil, så kom til at overhale ham. Da jeg så gør det begynder han at blinke helt vild med hans lys mm, jeg ved som sagt ikke det er landbetjent, så jeg tænker idiot og tager en laver gear og giver den noget gas, men han bliver ved med at følge med. Da vi når en by tager jeg jo farten af bilen, og kan se hvem det er der kører bagved, og stopper så, hvor han kommer hen og siger det går noget stærk, jeg siger kørte i hvert fald ikke over 85 og han mente det måtte havde været 185 så, som det bestemt ikke var, men vil ikke indrømme det så han bliver bare sur og lader mig kører og følger så bagefter mig de næste 20 km. Men det sjove af det er, at min far sidder i venstresbestyrelse med ham og han sage så han havde stoppet søn, hvor min far så siger han var heldig med at det ikke var hans bil jeg have kørt i da han så bare havde set røgen


  • #3   9. apr 2008 En kvinde tager til lægen til hendes årlige undersøgelse.
    Sygeplejersken spørger til de basale spørgsmål.
    "Hvor meget vejer du?" Spør hun.
    "65 kg" siger hun.
    Hun står op på vægten.
    Den siger 74 .

    Sygeplejersken spør, "din højde?"
    "1,73" siger hun.
    Sygeplejersken måler og ser at hun kun måler 1,66.

    Så tager hun blodtrykket
    og siger til kvinden at det er meget højt.
    "Det tror da fanden!" råber hun ,
    "Da jeg kom her var jeg høj og slank!
    Nu er jeg lille og fed!"


  • #4   9. apr 2008 En kvinde kommer ind på et bibliotek og spørger: hvor finder man bogen om kvinden det overlegne køn?

    biblotikaren: inde under gammel overtro og dansk oltid.


  • #5   9. apr 2008 Mellem venner:
    - Hvorfor snorker gifte mænd?
    - Fordi de ikke får lov til at sige noget om dagen.



  • #6   9. apr 2008 Blev knaldet af en motorcykel betjen imorges...min bagrude varmer virker ikke så havde ikke set han lå 3 biler bag mig og vi ligger og tøffer afsted i yderbanen med omkring 100 km/t og kællingen 2 biler foran mig fatter ikke at trække ind så efter en 10-20 kilometer på den måde med en mega kø bag os og intet foran os trækker jeg ind og tager den indenom... tror jeg nåede de 140... sagde han ihvertfald men var tilpas irriteret til at tage chancen... men han så det jo så og kom buldrene og jeg forklare at jeg ikke prøver at lovliggøre det jeg gjorde men for fuckhelvede i satan hvor er det irriterende med skod folk der ikke fatter at trække ind...
    Han sagde så at hun os dummede sig men min overtrædelse var en del meget grovere og ja det var den da klart os men hvis jeg var blevet liggende havde han jo ikke gjort en skid mod hende?

    Jeg fatter det ik... man må jo godt bryde loven det bare måden man gør det på der gør det lovligt... det siger min erfaring gentagende gange og har fået bevis gentagende gange ^^


  • #7   9. apr 2008 Ridsede mine forældres bil idag pga jeg ramte en felicia, bule i bagskærmen, kæft noget pis.

    Min historie.. smiley


  • #8   9. apr 2008 nå ja... må lige tilføje jeg slap med bøde og klip i kortet trods 140 km/t og indenom overhaling smiley hehehe heldigt nok... sidst jeg slap var med 140 i en 50 km zone ^^

  • #9   9. apr 2008 140 i en 50 kmt zone ???? er du så en helt fandme ikike i mine øjne

  • #10   9. apr 2008 om jeg er en helt? Nææ var nu ik det jeg påstod... bare heldig... og lad nu vær med at gøre dig smart på at du ved alt om mig og hvornår jeg kørte sådan osv. for du aner ik en skid så dont start smiley

  • #11   9. apr 2008 Må lige skære den ud for dig... den eneste pointe jeg havde med det var hvor heldig jeg har været... for ja jeg burde sgu have fået et par klip og en ordentlig bøde... Whiners..

Kommentér på:
nogle der har nogle historier??

Annonce