{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

.Hack//G.U. {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at downloade

.Hack//G.U. Vol. 1 Rebirth
.Hack//G.U. Vol. 2 Reminisce
.Hack//G.U. Vol. 3 Redemption

Jeg tænkte på om nogen herinde har prøvet spillene før??? og om det er noget jeg kan se frem til at spille??

Jeg har set Anime serierne
.Hack//Sign
.Hack//Legend of the twilight bracelet
.Hack//Roots
.Hack//G.U.
.Hack//Liminality

Og jeg synes bar de var sindsygt fede.. så derfor ville jeg li downloade spillene for at se om de er li så fede som Anime serien... men det er lidt svært at basere ud fra en tegnefilm..

så hvis nogen har spillet nogen af spillene.. synes i det er fedt eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  .Hack//G.U.
  • #1   13. apr 2008 ja tænkte jeg oss lige på... man skriver sku aldrig at man downloader ...hehe!

    så er der i hvert fald beviser på du gør smiley

    slet hellere den post.. smiley


  • #2   13. apr 2008 ??.. ingen kan gøre noget.. sidst jeg fik en bøde fra anti pirat rev jeg den bar i stykker xD...

  • #3   13. apr 2008 ahah... det løser jo ikk noget at rive den istykker... det er ligesom at rive sin p-bøde istykker:p

    bøden kommer alligevel!


  • #4   13. apr 2008 det er et år siden.. og jo der er dog en forskel...

    først og fremmest må de ikke bar give bøder ud...
    og du er kun fucked hvis du selv erkender at du downloader...

    otherwise nothing happens...

    fordi de kan ikke bruge de beviser som de har på at du downloader.. DVS ved overvågning af folks computere (fordi det er ulovligt)

    derfor kan man bar rive lortet i stykker og sove helt roligt...

    bøden var på 80.000 LOL.. aber


  • #5   13. apr 2008 der er vist kun en abe her

  • #6   13. apr 2008 jeg mente at anti piraterne er aber hehe

  • #7   13. apr 2008 Ikke smart at føre sig frem på nettet, og sige man har begået noget ulovligt - og skrive om det, men så stå og sige "Jeg har ikk gjort noget". Herinde har du jo så egentlig erkendt det. Her tænker jeg tilbage på Scootergalleri, en havde kørt op i en RAV4 , og spillede smart med det. Ny fandt "ejeren" så ud af det - så nu er han knap så populær, ham som gjorde det med indlægget på SG..

    Men btw.. har du nogle in-game screens af spillet? En officiel hjemmeside til det?


  • #8   13. apr 2008 80.000kr!!!! smiley

  • #10   13. apr 2008 Se det må så være løgn det der..

    Er der blot skyggen af mistanke har en instans der sanktionere til enhver tid ret til at overvåge dig med hjælp fra enhver myndighed de finder passende at benytte/får adgang til via det foreløbige bevismateriale.

    Og sendes der først en bøde ud er det fordi der er holdbare beviser ellers ville de ingen grund have til at afslører de foreløbige beviser de har fundet frem til.
    Og river du den blot istykker får du bare en inkasso note fra et advokatfirma. I første omgang dog en rykker da de er forpligtiget til at sende sådan en ud først.

    Så jo, først og fremmest må de sende bødestraf ud når/hvis de kan bevise der er tale om et kriminelt forhold.
    Og jo haha hvis de har tekniske beviser i form af data at du fra din IP/bopæl har downloadet spyware er det sådan set ligemeget om du siger du er kongen af Danmark, indrømmer det eller nægter det.. Du er under alle omstændigheder PÅ SKIDEREN! smiley *suk* Sådan en naivitet..

    "fordi de kan ikke bruge de beviser som de har på at du downloader.. DVS ved overvågning af folks computere (fordi det er ulovligt)" - Flot, hvordan tror du at de fandt frem til de mistænkte i de kendte danske terror sager så? Haha smiley
    Og hvordan tror du de finder frem til pædofile hvis netværk primært er baseret på internettet.. Op på hesten igen champ! Oh, and keep downloading smiley


  • #11   13. apr 2008 Hvor er i hellige ! !

  • #12   13. apr 2008 Baah det ligner da lort det spil smiley

    Troede det var et spil, hvor man skulle hacke.. hehe. Ligesom det gode gamle *indsæt navn her* - har glemt navnet på det heehe. Men var fedt. Kunne købe ny CPU, osv osv... 10 Ghz smiley


  • #13   13. apr 2008 CHristian G.. øhh.. nårh men altså.. der skete ikke meget andet end jeg rev den bøde i stykker og fik en opringning af dem på et andet tidspunkt og jeg sagde bare de skulle lade mig være og ikke forstyrre mig mere.. og lagde på


    mere skete der ikke...
    og det samme med en anden af mine venner.. han gjorde det samme...


  • #14   13. apr 2008 hehe philip J...
    altså i tegnefilmen foregår handlingen i en RPG verden ligesom WOW og andre spil.. hvor der så foregår noget ulovlig aktivitet altså hacking xD.. meget fed tegnefilm hehe.. geekede dem alle på veoh.com på sølle 3 dage xD


Kommentér på:
.Hack//G.U.

Annonce