{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

DanskNet shit mand!?! {{forumTopicSubject}}

Hey all

Har været så uheldig at bestille TV og internet hos DanskNet.. Jeg er så lidt kommet i en knibe fordi de har ikke kunne finde ud af at leverer.. Fik internet efter 4 forsøg med forkert udstyr, defekt udstyr, tekniker der ikke kom som aftalt, tekniker der ikke kunne få tingene til at virker osv.. Internettet virkede så i 4 dage og nu er lortet gået ned IGEN..

Mit tv udstyr har jeg ikke set skyggen af..

Nå man når det så er sagt så forsøgte jeg at ringe derind og kom da også igennem efter 2 timers tlf kø.. Jeg forlangte at blive opsagt med det samme så jeg kunne komme over i et mere seriøst firma. Knægten i telefonen sagde at det kunne han ikke hjælpe mig med (jeg forlangte at blive opsagt uden opsigelsesfrist da de ikke har levereret som aftalt).
Jeg forlangte herefter at snakke med en chef og efter lidt diskution frem og tilbage om at det måtte jeg ikke og blablabl kom jeg endelig videre.
Gutten sagde så efter jeg har referede til købeloven at han godt kunne opsige mit internet men mit TV abo kunne han ikke klarer pga jeg har skrevet under på en erklæring hvor jeg sammentygger at have abo osv hos dem..
Her er det så jeg springer helt i luften fordi jeg kan simpelthen ikke se at mit abo er gået i gang når jeg ikke har set skyggen af udstyr.

Nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre nu? Fordi det er nu over en uge siden ham chef gutten ville ringe tilbage om han kunne få mig fri af det eller ej og når jeg forsøger at ringe derinde siger deres tlfsvarer blot at der er for mange mennesker i kø og man skal ringe tilbage senere...

Til jer andre HOLD JER FRA DETTE FIRMA

www.dansknet.dk

Kan jeg melde dem til EkstraBladet eller BASTA eller noget??

/C


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DanskNet shit mand!?!
Kommentér på:
DanskNet shit mand!?!

Annonce