{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Boliggalleri. Bare tænk jer lidt om. {{forumTopicSubject}}

Der har været div. formodninger om, hvorvidt man behøver at frygte, at der sidder typer, der ikke kender forskel på 'dit og mit', og gnider sig lidt i hænderne, hvér gang der oprettes en bolig i galleriet.

Men for at stille det lidt op, så tænk over, at bilen har du for det meste lige i nærheden af dig, derved hører du såsnart alarmen går, og kan reagere.

Du har IKKE, dyre store fladskærme, hele din cd-samling, computer, evt B&O, og surround-udstyr liggende i bilen.

For nogens tilfælde, står bilen parkeret i garagen, så den ikke står synligt.

Tager du på ferie, kan du vælge at have din dyrebare bil holdende andetsteds.

Omvendt, en bolig genkendes MEGET hurtigt, du har kun din bolig under opsyn i timerne forinden, og efter arbejdet.
Dine naboer er IKKE så dygtige, at de opdager, om den varevogn der holder, er en fra familien, eller en der ikke har noget godt i henseende.
Din bolig er ekstra udsat i den periode, hvor du er på ferie, for der skal nok være nogen, der holder øje med din bolig, såsnart de har fundet det, og ved hvad de skal have fat i.

Stiller vi det lidt op i tal, så er der ca. 51.000 biler oprettet herinde, og af brugere, er der oprettet knap 135.000, ergo er der ca 2,65 bruger pr. oprettet bil.
Kigger man på Boliggalleri.dk, er tallene istedet pt. 81 boliger der er oprettet, og lige omkring 900 brugere allerede, hvilket er rundt regnet 11,1 bruger pr. bolig.

Jeg tror næppe, at alle af de brugere der er oprettet, alle har reelle hensigter, men det er bare min formodning, når jeg ser så højt et brugertal, på så kort tid, i forhold til galleriantallet.

Vil med det, bare fortælle, at I skal tænke jer lidt ekstra om, inden i vil udstille jeres bolig til HELE offentligheden, det er ikke kun dem med reelle hensigter, der kigger på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boliggalleri. Bare tænk jer lidt om.
Kommentér på:
Boliggalleri. Bare tænk jer lidt om.

Annonce