{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Hemmeligt nr...? hvorfor... {{forumTopicSubject}}

Er der andre herinde der synes det er irriterende at folk ringer med hemmeligt nummer...

Grundet oprettelse af emnet, er jeg har et par ting til salg i dba, og selvom jeg skriver at jeg ikke tag mobilen i dagtimerne pga arbejde, og send en sms istedet, så ringer folk stadig med hemmeligt nr...?

De er jo køberen, hvad er de bange for..

Nogen som kan fortælle mig hvorfor...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hemmeligt nr...? hvorfor...
  • #1   7. okt 2008 Syntes også det er MEGA latterligt... !

  • #2   7. okt 2008 De er bange for at du får fat i deres telefon nummer og derfra kan opsøge informationer på DGS eller lignende ..

    i tilfælde af du så skal tilsende dem varen, finder jeg det totalt irrilevant at folk ringer hemmeligt.? - Da du alligevel får fat i deres navn og adresse for at sende det.

    Men for nogen folk er det bare en vane at ringe med hemmeligt nummer, jeg ringer selv med hemmeligt ..


  • #3   7. okt 2008 Tager den heller aldrigt med hemmeligt nummer, syntes det er så latterligt når folk ringer med hemmeligt !

  • #4   7. okt 2008 hehe jeg tager den ikke hvis folk ringer med hemmeligt nr. af princip. med minder der har skrevet en sms hvor der står de ringer ... ellers gider jeg IKKE tage den ....

  • #5   7. okt 2008 Det er godt at se at man ikke er alene om ikke tage hemmeligt nr..

    Men synes stadig at det er latterligt, for de er jo køberen, de betaler jo bare, det burde være omvendt der det er mig der sælger varen... smiley

    Synes bare det er mega underligt..


  • #6   7. okt 2008 arne K

    Grineren.. Burde afprøves... hihi


  • #7   7. okt 2008 tja - skal man ringe og tilsvine en rocker er hemmeligt nummer vist passende... men... gidder sq heller ikke hemmeligt nummer..

  • #8   7. okt 2008 Jeg tager kun hemmeligt nummer hvis jeg venter et opkald der kunne stamme fra et (et firma der skal ringe eller lignende)..

    Ellers ignorer jeg det bare. I min verden er det alligevel kun større firmaer og avissælgere der bruger det pis smiley

    Dog vil jeg lige indskyde at min lækre nokia telefon har bestemt sig for at den vil være herre over hvornår jeg ringer fra hemmeligt nummer eller ikke.. Så er glad for at min omgangskreds med videre tager den uanset hvad smiley

    Skod telefon smiley


  • #9   7. okt 2008 tager den heller ik når der bliver ringet med hemmeligt nummer. det er ren principsag.. hader det virkelig..

  • #10   7. okt 2008 Tjah, jeg har hemmelig nummer fordi jeg har en fatsvag ekskæreste, som nærmest sætter livet til at finde min adresse, min bil, mit nummer osv for at chikanere mig.. Det eneste hun ikke fatter er sgu da at det var hende der slog op... haha.

    Så kald mig bare latterlig osv, men jeg kunne kun se hemmelignummer som en nem udvej..


  • #12   7. okt 2008 Jeg har ikke selv hemmeligt nummer, men der kunne være en rigtig god grund til, at folk vælger at have hemmeligt nummer. Det kunne fx være tidligere trusler på livet, voldsepisoder og lign. Jeg tror de færreste tænker over, at man kan slå det fra, Jeg har personligt ingen anelse om hvordan man gør det.

  • #13   7. okt 2008 Jeg besvarer aldrig hemmeligt nummer. Det har aldrig ført noget fornuftigt med sig.

    Nu har jeg også en lille virksomhed, og når man er momsregistreret er der slet ikke grænser for hvad folk ringer for at ville sælge eller bedrage en med. Især de udenlandske.

    Hvad værre er er at nogle kan ringe med et nummer der kan ses men ikke kan spores på krak, dgs eller bare goggle............ Så er man jo lige vidt


  • #14   7. okt 2008 Fordi det er sejt... Jeg føler mig som James Bond, når jeg ringer med hemmeligt nr. og at vedkommende i den anden ende af røret blot er min slave, og lever i fuldkommen uvidenhed hvad ang. mig. Jeg føler de er i afmagt og at jeg er den mægtige

  • #15   7. okt 2008 jeg har pga. jeg har adressebeskyttelse osv. pga min psyko ex... men der er jeg lidt dobbeltmoralsk, for synes selv det er pisse irriterende når folk ringer hemmeligt, tager telefonen, men hører man den ikke kan man jo ikke ringe tilbage... øv...

Kommentér på:
Hemmeligt nr...? hvorfor...

Annonce