{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

...OVertagelse af gæld i bilen?? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer..

Jeg går og overvejer at overtage min vens bil, han har gæld i den, men passer cirka med bilens værdi.

Men vil jeg så pr automatik overtage hans gæld??

Jeg kan nemlig ikke selv optage lån, derfor ku det jo væree en ideel måde at gøre det på


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ...OVertagelse af gæld i bilen??
  • #1   18. nov 2008 altså hvordan skulle det foregå ?

    Du kan sikkert nok overtage betalinger på hans lån, men eftersom du ikke kan låne nogle penge, hvordan skal han så få betaling for bilen ?

    Bare fordi du overtager hans betalinger, betyder jo ikke han for penge af banken eller noget jo.


  • #3   18. nov 2008 Bjørn, det er jo det jeg siger hvis jeg bliver ejer af bilen burde jeg pr. automatik overtage gælden..

  • #4   18. nov 2008 ja det burde du.. Men hvis ikke du kan låne, så kan du ligesom ikke overtage noget lån smiley

  • #5   18. nov 2008 Ja du burde overtage gælden.

    Men bare fordi du overtager betalinger for han jo ikke udbetalt nogel penge af banken, dem skal han have af dig, og eftersom du ikke kan låne nogle penge men bare vil overtage hans gæld, kan du jo ligesom ikke give ham nogen.


  • #6   18. nov 2008 Du kan godt overtage hans lån i princippet, men du skal kreditgodkendes først, og det bliver du nok næppe hvis du ikke må låne. Iøvrigt dumt at handle mellem venner, hvis noget skulle gå galt.

Kommentér på:
...OVertagelse af gæld i bilen??

Annonce