{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

wupti.com - fusker virksomhed? {{forumTopicSubject}}

Har bestilt lidt småting på wupti.com, og har kun modtaget de 2 billigste ting som jeg bestilte. De skriver at det hele er sendt når jeg logger ind på deres hjemmeside, men det er jo så løgn. Nu har jeg siddet og været nummer 3, 2 og 1 i køen, hvorefter jeg tænker JUHUUU! Men nej - nu er jeg ikke nogen kø, men tilgengæld har jeg i et kvarter siddet og hørt på en kaldetone og en kælling der siger: "Der er desværre stadig optaget"
Nice service


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wupti.com - fusker virksomhed?
  • #1   6. feb 2009 sådan er det også med 3. hader sådan en service.. kan altså ikke passe at de ikke taber kunder på det...

  • #2   6. feb 2009 ok sygt. jeg har købt nogle ting der uden nogen problemer overhovedet+ flere kammerater der har køb masser af ting. ingen af os har nogensinde haft nogle problemer med dem!!

  • #3   6. feb 2009 Jeg har efterhånden købt en del ting på Wupti, og har aldrig oplevet lignende behandling..
    - Men det skulle aldrig overraske nogen, hvis såen en service der er til stede...


  • #4   6. feb 2009 Jeg er yderst tilfreds med servicen hos wupti, har ikke haft problemer, heller ikke selvom min bærbare gik i stykker og sendte den afsted til rep. God service synes jeg.

  • #5   6. feb 2009 Kenned > Okay det er første gang jeg bestiller derfra. Men bestilte mine ting d.1 og fik 2 af dem igår (max 4 dages levering). Den sidste har jeg endnu ikke set skyggen af, og jeg lige lagt røret på til kundservice. Har ligget foran nummer 1 i køen i 25 minutter nu... Gider sgu ikke bestille fra de klaphatte igen, hvis de ikke engang kan finde ud af at tage telefonen.

  • #6   6. feb 2009 Nej men det kan jo være en meneskelig fejl i fragten eller fanden ved jeg. Men de siger oppe på posthuset at det kun er afsenderen der kan efterlyse en pakke. Er der andre der har SNAKKET med nogen fra wupti? Findes der medarbejdere eller hvordan fungere det? smiley

  • #7   6. feb 2009 Man får sjællent mere end man betaler for, køb tingene i en "rigtigt" butik så kan man da selv gå der ned ogstille sig i kø

  • #8   6. feb 2009 LJ > Ja wauw

    Christian > Håber du har ret... Nu må vi se om de ringer tilbage inden kl.16! De skriver jo at de nok skal ringe en op hvis man sender sit telefonnummer til kundeservice.


  • #9   6. feb 2009 har også kun været tilfreds med wupti,bestiller gerne der igen.

  • #10   6. feb 2009 Har også haft kæmpe problemer med Wupti.com, meget ringe service og MEGET lang ventetid pr tlf. og nej det nytter ikke at sende dem den mail hvor der står at de skal ringe til dig, nej nej de sender skam bare en mail. Købte et anlæg den 1 dec 2008, fik det et par dage efter, fint fint, men virker lortet, NEJ. så efter 6 uger frem og tilbage pr mail og pr tlf, kommer de endelig og henter det til rep, Wupti.com har rigtig ringe service.

Kommentér på:
wupti.com - fusker virksomhed?

Annonce