{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Eurotrip {{forumTopicSubject}}

Hey alle, Synes lige i skal have et lille insight fra min weekend smiley

fredag morgen rykkede jeg lige til england klokken 9.20 om morgen, selvfølgelig for at hente en fuldblods supra med hjem. jeg lander i london airport for hurtigt at finde ud af, at det faktisk burde have været heatrow airport jeg skulle have fløjet til, Dette resultere i at skulle skifte tog 4 gange inden jeg rammer high wycombe hvor bilen skulle befinde sig. Jeg er derover ved en 12.30 tiden cirka, og bliver hentet af en inder som jeg faktisk troede var en helt normal englander. jeg beser bilen og finde hurtigt ud af at den aftale prisen lige blev 500 pund højere, da han var sten sikker på at han havde sagt det i telefonen, vi står og diskutere frem og tilbage og klokken rammer 13.30 inden jeg får kørt derfra 350 pund fattigere end regnet med.

Jeg finder hurtigt ud af at strømstikket til min gps pludselig ikke virker i bilen, og at det er cigaret tænder som er problemet. Men da min færge afgår fra harwich 17.45 har jeg ikke meget tid til at rode med det. Jeg drøner derud af, og rammer selvfølgelig en slem kø uden om london, da klokken er 17.00 finder jeg ud af at jeg har glemt en afkørsel så jeg lander i ipswich i stedet for harwich, jeg får hurtigt vendt skuden og rammer harwich 17.40 og finder ud af at skibet er sejlet 10 min før tid.

BANG så holdte jeg der, med 330 pund på lommen og godt fortabt. næsten skib afgik søndag først, og ville resultere i at jeg først var hjemme mandag klokken 12 cirka. Og da jeg i forvejen hænger i en lille tråd på mit arbejde måtte jeg bare hjem inden mandag.

Så hvad gør man så? Ja så må man jo bare køre hjem hele vejen, så jeg drønede til dover tunlen og tog toget med bilen inden i, jeg var derefter i frankrig klokken 01.00 søndag morgen, stor forviring dernede, og da jeg ikke havde nogen euro sad jeg fast 2 gange i et par motorvejs bomme, og måtte stå og vente på folk kom forbi så jeg kunne nasse et par euro smiley

Jeg rammer bruxelle klokken 5 om morgen efter hurtig kørsel. der får jeg mig lige 2 timer på øjet og vågner igen klokken 7, Igen sidder jeg så fast i trafik i en time. køre derefter gennem holland, for at ramme tyskland ved en 12 tiden cirka. klokken bliver 14.00 og jeg er 50 km syd for hamburg, bilen har kørt perfekt hele turen, ikke en eneste fejl. Pludselig kommer der en ung fyr op på siden af mig i en m3'er og gasser op, Jeg tænker det skal sgu være løgn og river den ned i 3 gear, BANG siger det og hele bilen begynder og ryste voldsomt, vibrationerne kommer helt klart fra gearkassen/kobling/svinghjul, Så jeg holder ind til siden, Det er så her at jeg opdager at jeg ikke har flere penge på mit vodafona simkort = kan ikke ringe, eller modtage opkald. Så her holder jeg, 50 km fra hamburg uden mobil, uden et eneste menneske i nærheden til at hjælpe mig!!!

Hvad gør man så? smiley man går 25 km til en tank og får lånt en telefon og får nogen gode kammerater til at hente sig med bil på autotrailer smiley Så klokken 3.40 i nat kom jeg hjem, dette var lige historien i korte træk. Håber folk orker og læse den smiley Synes lige jeg ville dele den med jer, og næste gang, så venter jeg på skibet til søndag smiley

Toiyo//


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eurotrip
  • #1   3. maj 2009 Trist.. Men lyder som en god oplevelse :D.

  • #2   3. maj 2009 Hehe, syg tur, du behøver vist ikke spille lotto, du er vist ikke på den grønne gren hvad held angår lige for tiden hehe

  • #4   3. maj 2009 din stakkels mand... utroligt hvad du har måtte gennemgå for at få din supra hjem.

  • #5   3. maj 2009 Heldet er ikke med mig for tiden nej, og for det ikke skal være løgn så sprang det ene dæk osse på den autotransporter som kom og hentede mig smiley

  • #6   3. maj 2009 Håber sgu du bliver glad for din Supra....:)

  • #7   3. maj 2009 haha vild nok historie, det var sikkert ikke sjovt at stå "midt i", men det bliver en historie du kan fortælle om mange gange smiley

    Men fedt du fik din supra hjem


  • #8   3. maj 2009 Ja det er sgu en god historie og fortælle smiley Det flade ved det hele er, at bilen var slet ikke til mig selv, men til en kammerat! Sagde jo bare, det er sgu ikke noget problem, jeg tager da flyet, så er jeg snart hjemme igen... BAAAH, Skulle jeg aldrig have gjort smiley

  • #9   3. maj 2009 i frankrig klokken 01.00 søndag morgen, stor forviring dernede, og da jeg ikke havde nogen euro sad jeg fast 2 gange i et par motorvejs bomme, og måtte stå og vente på folk kom forbi så jeg kunne nasse et par euro smiley

    Jeg rammer bruxelle klokken 5 om morgen efter hurtig kørsel. der får jeg mig lige 2 timer på øjet og vågner igen klokken 7, Igen sidder jeg så fast i trafik i en time. køre derefter gennem holland, for at ramme tyskland ved en 12 tiden cirka. klokken bliver 14.00 og jeg er 50 km syd for hamburg

    **************************************************************************************

    Forstår ikke lige din tidsplan... For efter den burde du stadig være der nede?? Skulle der står Lørdag i stedet for søndag??


  • #10   3. maj 2009 sådan går det nå man har en presset tisplan.

    så går alt, hvad der kan, går galt, gå bare galt.

    hvordan ser det så ud med bilen,


Kommentér på:
Eurotrip

Annonce