{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

recovery af HP bærbar {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået virus på min computer, den er nu væk, men den har fucked den helt op, jeg kan ikke komme på nettet osv....

men hvordan gen installerer jeg den, har prøvet med div CD/DVD´er der fulgte med, men hvis jeg sætter windows cd´en i, reparer den bare, og bliver ikke geninstalleret!!!

Er der noget jeg gør forkert..

Der er
# Application Recovery CD
# Application And Driver recovery DVD
# Operativsystem-cd "windows xp home service pack 2


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  recovery af HP bærbar
  • #1   18. jun 2009 Operativsystem-cd "windows xp home service pack 2

  • #2   18. jun 2009 de fleste HP bærbare har da også et recovery drev.. hvor du kan trykke f12 eller lign under start op.. også får du en komplet..

  • #3   18. jun 2009 det prøver jeg lige.... for har sat operativ systen disken i, og den booter også op fra den, men den sletter ikk en meter når den har installeret og kørt i 45 min!!!!

  • #4   18. jun 2009 Du skal bruge : Application Recovery CD og så kan du vælge hvad du vil derinde, den er lidt tricky, men derefter vil den formatere og bede om Windows cd´en.. man skal lige bruge en smule tid til at læse o.s.v

  • #5   18. jun 2009 HP sucks - EOD.

  • #6   18. jun 2009 altså det problem han har lige nu er jo ikke fordi det er en HP vel.... lige når du booter computeren.. der står et HP Logo.. prøv at tryk F12.... højst sandsynligt booter den så en recovery hvor den sletter alt og installere igen... gør den ihver fald hvis det er en af de nyere..

  • #7   18. jun 2009 når jeg sætter application cd´en i, så installerer den noget der hedder WORKS Suite

  • #8   18. jun 2009 |:. Philip J .:| .. naa de er en af de førende..

  • #9   18. jun 2009 På HPs business maskiner skal du trykke F11 under boot, for at komme ind i recovery menuen, hvis den har en recovery partition.

    Hvilken af skiverne du skal boote op på kan jeg desværre ikke huske, men du må prøve dem alle sammen. Det kan vel ikke blive værre end det er.


  • #10   18. jun 2009 Ja førende inden for crap & skod service - så er vi enige smiley

  • #12   18. jun 2009 jeg fatter ikk en meter af det hele, nu har den installeret windows igen, ingen forandringer elller noget, alt mit lort ligger stadig i de rigtige mapper...

  • #13   18. jun 2009 |:. Philip J .:|-- altså nu er det for det meste de SAMME dele der er i stort set alle computere... og service??.. hvor tit skal du ringe til HP support???!!!!

    så booter den ikke op fra cden... hvis den booter på fra en cd.. og du kommer på den blå skærm hvor du kun kan bruge keyboard... spørg den dig altid i starten om hvad partision du vil installere på.... og der kan du vælge at SLETTE en partision og oprette en ny.. du kan også vælge at formattere en du har i forvejen....

    ellers så få en af dine venner der har lidt forstand på computere til at gøre det?? er rimelig simpelt hvis man kender lidt til det...


  • #14   18. jun 2009 nu kører den installation igen, efter den har skrevet at der allerede ligger et styresystem på denne partition, og om jeg ville slette styresystemet og bruge windows istedet, men det er også det jeg gjorde for en time siden, og der slettede den ikke den gamle, men det er gør den sikkert nu smiley

  • #16   18. jun 2009 tror den kører nu, den har lige skrevet at den sletter filer, og nu er den startet med at installere igen.....

    men det er en hp DV1000, næsten ny "kun 4 år gammel" smiley men nu er jeg ikke lige den skarpeste til det med software, hvis det ikke kører og jeg skal fejlfinde på det, går jeg helt i sort, hvis det altså ike er en simpelt fejl.


  • #17   18. jun 2009 når du står og skal vælge partision... kan du vælge og formatere den partition du vælger til enten

    fat32 eller ntsc.. også er der en quick af hver..

    når du trykker på det.. så sletter den alt..


  • #19   18. jun 2009 smiley jeg prøver, tusind tak for hjælpen alle sammen, jeg giver en bajer i llufthavnen hvis den kører smiley

  • #20   18. jun 2009 en dv1000 er ikke så gammel.. kommer self an på om det er vista eller xp.. men vista burde ha alt til den selv smiley

Kommentér på:
recovery af HP bærbar

Annonce