{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bolig lån
  • #1   29. jul 2009 Hvis jeg var jer ville jeg ligge om til et F1 lån og dermed komme helt ned på lige under 3%, på sådan et lån kan man fastligge renten to gange om året og da det ikke ser ud til at den stiger det næste lange stykke tid.

Vi har omlagt til 3% for 3 måneder siden og det gav os ca. 3.000 kr netto mere om måneden.

• #2   29. jul 2009 Ja havde jeg vidst at man bare skulle hyle når flexrenten steg lidt og så kom regeringen og reddede en, så havde jeg slet ikke lagt om fra flex til fast til at starte med, men det er jo en helt anden snak smiley
    Men altså, pointen i det hele er vel, at man skal gøre hvad man mener man vil - og har penge til, selvfølgelig.

• #4   29. jul 2009 thomas K >> Nemlig, men så hurtigt kan den jo heller ikke stige og begynder det at gøre ondt kan man jo bare ligge om til fast eller ligge loft på det man har.

• #5   29. jul 2009 dEz - ST'er til salg ! . >> Hvem er ud og skide på grund af de typer lån lige nu om jeg må spørge?

Renter er jo pisse lav på dem.

• #6   29. jul 2009 et fastforrentet obligations lån idag er 5% så det de tilbyder dig er fint nok.... men har du overvejet et F3 lån istedetfor??

• #8   29. jul 2009 tag da fast 5 %,så skal du ikke bekymre dig om når renten stiger igen,for det vil de begynde med

• #9   29. jul 2009 læg den om, det bliver ikke billigere. Danske banker kan ikke låne penge så billigt mere pga krisen da man er bange for at flere i danmark vil blive nødt til at sælge på tvangsauktion.

Kommentér på:
bolig lån

Annonce