{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brændt af
  • #1   17. aug 2009 Kender det alt for godt smiley

  • #3   17. aug 2009 Sidste gang jeg gav min adresse væk, da jeg skulle sælge mine Schmidt fælge, der var hele Golf 2'eren væk om aftenen... Så aldrig mere.

  • #4   17. aug 2009 der r ikke nogle der havde fået adressen men der var en som havde meget travlt med at skulle havde adressen men kunne bare fornemme at der var noget skumlet ved det

  • #5   17. aug 2009 Jeg har lige ventet i 3 mdr på en der skulle købe min bil.. hvorefter han ikke kunne låne pengene i banken......

  • #6   17. aug 2009 Nej det ventede jeg heldigvis med.

    Vi havde lavet en kontrakt, hvor han skulle give mig 10K hvis han af en eller anden grund ikke kunne låne pengene, mod at jeg holdte bilen tilbage...
    Nu er hans pung på mystisk vis blevet stjålet, og alle hans penge er blevet hævet...


  • #7   17. aug 2009 det lyder lige lidt mærkeligt, at den lige pludselig er væk

  • #8   17. aug 2009 Nå syntes du? smiley
    Jeg var også ved at falde om af grin


  • #9   17. aug 2009 Jeg har haft en der ville købe de knastaksler jeg har til salg - han mente der var for langt fra Billund til SIlkeborg !!!

  • #10   17. aug 2009 Troede det ved Kaste med å før brændt barn skyr ilden?

    Men ja, det var okay.
    Nu ser det dog ud til der er en anden køber på vej, som virker mere seriøs.


  • #11   17. aug 2009 Hvad med at køre fra Sjælland med lånt bil og lånt autotrailer (24 timer) og så med egen bil på ladet, for at køre til nordjylland for at bytte bil. Gå istå på motorvejen, én time fra destination, i den lånte bil. Vente i 5 kvarter på lokal hjælp (bugsering med Falck/Dansk Autohjælp koster 10.000 kr, da idioten ( smiley ) der lånte mig bilen ikke har vejhjælp. Overnatte i Jylland, sætte ekstra leje af trailer i gang, for at hente den reparede bil dagen efter, betale en bondegård for en bagatel, køre op og kigge på den værste bunke lort for derefter at køre mod sjælland igen, meget fattigere og meget meget stor hovedpine!

    FORTÆL MIG DOG SANDHEDEN FRA START! Nej, bilen var ih og åh så flot - mig i røven!

    Hilsen manden der er kommet hjem for 2 timer siden fra den sureste tur i lang lang lang tid ...


  • #12   17. aug 2009 Stavefejl er gratis.

  • #13   18. aug 2009 Ja Martin, den har jeg også prøvet.
    Havde fundet en bil hos en lille forhandler i Aabenrå, han oplyste at bilen var rustfri og i superstand, jeg spurgte ham flere gange om den var som beskrevet (billderne kan man ikke regne med) og det var den og hvis vi ville købe den, måtte vi komme med det samme, for ellers var den solgt til en anden, så vi lånte en bil, som vi afhentede 70 km herfra, sørgede for at ungerne og hunden blev passet, kørte fra ØstSjælland til Aabenrå og fik set det værste lig, som oven i købet havde været ude for en skade, den var tydeligvis skæv, den trak voldsomt til højre og fronten var skadet, krøllet nede i motorrummet og pladedelene passede mildest talt ikke mere, useriøst samt spild af tid og penge.


Kommentér på:
brændt af

Annonce