{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Fladskærm {{forumTopicSubject}}

Hey
Skal lige have det på det rene.
Hvis man køber et fladskærms TV der har indbygget DVB-T tuner, så behøver man ikke købe en boks når det gamle tv signal slukkes? Så kan man bare bruge sin gamle antenne?

Og nogen der kan sige mig om dette tv er noget værd:
http://shop.philips.dk/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayProductDetailsPage&Locale=da_DK&SiteID=rpeeub2c&productID=128722800&s_kwcid=TC|15911|philips%2032pfl5404h||S||4080557103


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fladskærm
  • #1   26. aug 2009 Du behøver ingen ekstra boks, hvis der er indbygget dvb-t .... Tv'et er sikkert fint nik, men hvorfor ikke vælge et med full hd istedet?

  • #2   26. aug 2009 det er korekt hvad enten de er mpeg 2 eller 4 er ligemeget for nu men efter 2012 så slukker de for mpeg 2 og derefter kun mpeg 4 der vil virke

  • #3   26. aug 2009 *XXX*Krongaard !
    Full HD er vel dyrer og det er til en fornuftig afbetalingspris over 12 mdr hos leasy, da vi ikke lige har råd til at købe et nyt tv kontant i øjeblikket.


  • #4   26. aug 2009 *XXX*Krongaard ! >> Der er absolut ingen grund til at vælge en Full HD med det behov Lars beskriver.

  • #5   26. aug 2009 køb nu en LG eller samsung du får en meget bedre tv for pengene og ja så koster de det halve

  • #6   26. aug 2009 hamzalija M
    Den pris de linker på phillips hjemmeside er også noget dyrere


  • #7   26. aug 2009 Samsung - Ridtig gode skærme til prisen.
    LG - Bestemt ikke gode skærme i den prisklasse.


  • #8   26. aug 2009 det er fuldstændig ligemeget hvad prisen lyder på.
    du kan stadig få en meget bedre tv ved at købe LG

    desuden så den der "fuld hd" kan du glemme alt om, den er hd ja med 720p
    tver under 40" går ikke i 1080p medmindre det er en computer lcd teknologi.

    smut ud i elgiganten og se hvad de har og find en 40" som du kan li smiley


  • #9   26. aug 2009 Martin E - det er vist noget fis du lukker ud.
    nu arbejder jeg tilsynladende med TV´er ihverdagen og jeg har studeret en del i tver LG er absolut best i hvilken som helst prisklasse.

    du får ikke bedre paneler


  • #10   26. aug 2009 og så lige for at rette lidt mere på dig marting.

    hvis han ikke skal bruge hd opløsning til mpeg4 hvad skal han så.. tror lige du skal læse lidt mere om det.

    mpeg4 opløsning:
    1280×720@68.3 (9)
    1920×1080@30.1 (4)
    2048×1024@30.0 (4)

    hvilke af de opløsninger har intet med hdtv at gøre?


  • #11   26. aug 2009 hamzalija M >> Shit, du skal arbejde noget mere men nogle flere forskellige paneler for LG producere langt fra de bedste LCD paneler på markedet og det er et fact og det ville du også vide hvis du er en respektiv fladskærmssælger.

  • #12   26. aug 2009 hamzalija M >> Man kan godt se at du ikke har set en skærm nede i den størrelse med 720 og samtidig med 1080 signal på, du kan ikek se forskel før du du kommer op i størrelse.

    Men du kan være lige så klog som du vil, det ændrer ikke på det faktum at du er fejlinformeret.


  • #13   26. aug 2009 Martin E
    jeg arbejder med tver over 40 tommer ja og op til 103"
    du mener ikke der er forskæl på 720 og 1080, jeg garanter der er,
    desto flere pixler der er desto finere bilver billedet, så om du ser en film i 720 eller 1080 px er ikke helt ligemeget.

    jeg er ikke en fladskærmssælger og vil heller aldrig være det.
    nu har jeg set en del fladskærmspaneler og jeg er nu ret overbevist om at LG´s paneler en del bedre end Philips specielt når vi kommer op over 42" klassen.


  • #14   26. aug 2009 et 32' er skam fint nok til mig smiley

  • #15   26. aug 2009 hamzalija M >> Du siger at LG laver de bedste paneler man kan få og det er ud fra det at jeg vurdere at du ikke ved hvad du taler om det det bestemt ikke er tilfældet. LG's paneler ligger langt nede på listen over de bedste.

  • #16   26. aug 2009 well hvis du lige tager i betragtning og pris så ja
    hvis du vil give 40k for et tv well så nej



  • #17   26. aug 2009 Så skal du udtrykke dig anderledes så man kan se hvad du mener ud fra det du skriver.

    Nu køber jeg personligt hvad jeg syntes er godt og det syntes jeg er Samsung's "LED" skærme for tiden, derfor har jeg sådan en i 55".


Kommentér på:
Fladskærm

Annonce