{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Playseat {{forumTopicSubject}}

Hey Bg

Står og tænker over og måske anskaffe mig sådan et sæt her da jeg blivet lidt forelsket i det =D

Men ville lige hører om nogen af jer har affaring med siden gode og dårlige om man nu får det man har betalt får og hvor lang tid der ca gå og hva med fragten.
Dette sæt jeg godt vil ha =D

http://www.playseat.com/shop/index.php/a1gp/playseat-a1gp-white-logitech-g25.html?id=51&category=6&___store=dk&___from_store=it


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Playseat
  • #1   29. sep 2009 Herre Nice!! :D.. jeg kan så kun sige god for g25 rattet.. det er über ;)..

    jeg vil også ha det sæt der


  • #2   29. sep 2009 men ville da nok lige vente et par dage og så købe playseat med g27.. deres nye rat smiley

  • #3   29. sep 2009 Jeg har prøvet sådan et sæt, og jeg var ikke imponeret desværre. Der mangler kvalitetsfølelse, og vil aldrig kunne matche noget som helst der minder bare om en bil. Og idet det gør bilspil så meget svære, gider man det ikke i længden.

  • #4   29. sep 2009 Jeg har prøvet et lignende playseat, og må indrømme at det var en fed oplevelse! Man sidder rigtigt, ikke noget med at sidde i en kontorstol, og glide frem og tilbage hver gang man bruger 2 pedaler ad gangen (G25).

    Havde jeg de ekstra penge, så anskaffede jeg helt klart sådan et sæde!


  • #5   29. sep 2009 -Sekula- .
    G27 kan man godt købe der men koster så os bare lige over 100eu mere mener jeg nok og sys sku lige i overkanten så ville heller det her sæt =D og er der så mget forskel er der ik bare lige et par knapper mere på rattet =D


Kommentér på:
Playseat

Annonce