Det Danske Retssystem STINKER... {{forumTopicSubject}}
Hvad fanden er det dog for noget kun og give dem som på koldblodigvis slog et marsvin ihjel ved og overhælde det med benzin og tænde ild bagefter og slå det ihjel med en "Kølle" lignende genstand....
De nar-pik-hoveder fik kun mellem 20-40dages betinget fængsel for uuuhaaa de var jo under 18år da de gjorde det... JA OG HVAD SÅ de kan finde på noget så sygt så må de fandme også ta deres fucking straf...
De fortryder det den dag idag..::: Ja hvis Jønke og andre kunne sige "Jeg fortyder jeg skød/stak ham ihjel" skulle de så også kun kunne nøjes med 20-40dages betinget fængsel...
Nej jeg syntes satme det danske retssystem er for blødsøden og ja fy for satan - Det sku da klart indvandre strømmer her til for i hjemlandet bliver de henrettet hvis de gør det mindste men her oppe får de næsten en belønning for og gøre noget kriminelt...
Er fandme snart pinlig berørt over og være DANSK STATSBORGER....
De unge selv fra Aalestrup er dog forundrede over de stærke reaktioner, som handlingen har medført.
"Jeg kan sgu da ikke hidse mig op over det. Herrestegud, et dødt marsvin! Reaktionerne er da helt hysteriske," sagde den 19-årige Dennis Strøm Christensen tidligere på året til Ekstra Bladet."
En anden af den unge delte samme holdning.
"Normalt bruger jeg marsvin og kaniner som foder til min slange. Jeg er sgu da ligeglad med et brændt marsvin," sagde han til avisen."
Folk som har facebook kan finde ham Dennis på dette link eller ved og søge på hans navn...
http://www.facebook.com/#/Dennsdalton?ref=mf
nov 2003
Følger: 56 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 230 Svar: 932
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 44 Svar: 686
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 370 Svar: 988
Det jo ikke kunne denne sag som får en latterlig slutning...
Bare fordi man er under 18 skal man sku have sin straf og forældrene burde pålægges en bøde på mindst 50.000 til den danske Stat for simpelthen for mangelfuld opdragelse.....
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 33 Svar: 226
jan 2009
Ja men skulle vi så når vi bliver stoppet for og køre 60 hvor vi måtte køre 50 sige - Ej jammen jeg fortryder det også og så skulle betjenten sige
"Det iorden kan du have en god dag" og så lade en køre uden og få en bøde :-s Sådan hænger det ikke sammen...
Som der er blevet sagt begår vi "OVER" 18 bankrøveri og bliver busted kan vi sku ikke komme og sige "jeg fortryder jeg gjorde det" og så få en mildere straf som jo bare vil være og gøre nar af de ansatte i banken som har fået sig et chok og en ubehagelig oplevelse...
jan 2009
Måske er det ikke ham som tændte ild til det men at man kan medvirke til sådan noget langt ude sygt noget så er man fandme også selv ude om at blive hængt ud...
Han kunne have sagt fra men nej nej slik røv på de andre mere syge venner det vil han hellere så må han fandme blive hængt ud...
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 2.124
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 41 Biler: 19 Emner: 170 Svar: 1.829
Ikke okay hvad du har gjort, men så er sagen altså heller ikke større. Se den nu i et større perspektiv, kontra. f.eks. den lille pige på 5 år som glemmer at fodre sit marsvin så det sulter ihjel, skal hun også straffes?
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 109 Svar: 154
jan 2009
Jeg håber fandme for jer i køre galt eller bliver fanget i et brændende hus og i ikke får en skid hjælp for hov da der var ikke noget og gøre.....
Sygt at nogen kan være enig med sådanne typer...
Det er kun et marsvin? - Ja der er sku da 5mio mennesker i dk så at 1 bliver slået ihjel? - Ja hallo det jo kun et menneske der fødes jo nok kort tid efter et nyt sååh...
Det ka man fandme da ikke sige....
aug 2003
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
reglerne i dnamark er til for at beskytte forbryderne mod hr og fru danmark(derfor er selvtægt ulovligt)
feb 2009
Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 33 Svar: 226
Du er jo syg i hovedet
De fuck hoveder som er så syge at de kan finde på at sætte ild til et marsvin sku bare på den lukket og aldrig lukkes ud igen ...
Fuck hoveder !!
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 162 Svar: 1.885
Jeg kunne jo nok ikke når det kom til stykket, men får bare sådan lyst til at lave en "American History X" (den med kantstenen) på hvér og én af dem!! :@
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
Kunne måske godt have ønsket en større bøde så de ikke lige med det samme kommer over udgifterne ved sagen, selvom de også skal dele de udgifter. Og det er nok nærmest umuligt at håndhæve men hvis man kunne have frataget dem retten til at have dyr i 10 år havde jeg også set det som en rimelig del af straffen.. Og hvis man kunne forbyde dem at have med dyr at gøre på livstid havde det været endnu bedre, den form for "humor" de har vist de besidder er så tåbelig som noget overhovedet kan være. De er godt gammeldaws sagt: "Dumme som vådt bølgepap"
Men at sidesætte én dom med hele systemet er tegn på at være uvidende..
Og hvis folk udøver selvtægt pga. et dødt marsvin vil jeg slet ikke kommentere deres intelligens, men ville sagtens kunne grine af den "noble" gerning de udfører. *suk*
dec 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 825
men ro på så slemt er det jo heller ikke, jeg har personligt mere imod folk der stjæler og smadre andres ting
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 46
http://www.youtube.com/watch?v=FJiCU6Jw0Co
sep 2006
jamen vi stemmer jo tænker i nok,??? hmm hvem tæller stemmerne op?? det gør regeringen, de har alle muligheder for at gøre med os som de vil, og det gør de, fordi går i deres gode tro om alt er okay det er jo staten.
men kig jer rundt omkring, hvad får vi afvide? det hele er cover up.
de styrer hele verden, og vil ha en new world order, undersøg det ord og se for jer selv... med de regler de har nu, hvad kommer så til og ske når de tvinger folk til "deres" nye system??
nwo-illuminati-2012
undersøg selv, det hele hænger sammen hvis man ser det fra den side og ikke fra deres aviser som alligevel bare er en ny løgn på den gamle. se selv hvor mange sager der er men folk fra regeringen har snydt, slettete email og det ene og det andet, hele tiden...
syns bare jeg ville fortælle det. nu når overskriften er systemet stinker..
sep 2006
Det Danske Retssystem STINKER...