{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

206 s16 (mærkelig) ! {{forumTopicSubject}}

Min bil gik helt amok igår nat, alarmen gik bare igang uden nogen grund, kunne ikke slukke for den igen . så var nød til at tage plusen af batteriet før den holdte kæft. der er monteret en org. alarm fra peugeot. men så da jeg kommer ud til kæresten hen omkring aftenen . slukker bilen og skal til at stige ud, slår den pluslig tænd til ? tænker bare hvad sker der her man ? . prøver et par gange og tænde og slukke bilen , men den bliver ved med slå tænding til ? . prøver så at tage plusen af i 5min. sætter den så på igen , og den slår tænding til med samme igen ???

er der nogen som har prøvet det samme eller er det bare min bil der er underlig ?

hvis der er nogen som kan give mig en løsning eller forklaring på mit problem, ville jeg være meget taknemlig ..

mvh. Martin

ellers god bagJUL og godt nytår smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  206 s16 (mærkelig) !
  • #1   28. dec 2009 Prøv at pil den alarm fra, den kan sagtens lave ballade, hvilken alarm har peugeot monteret ? der findes ikke peugeot alarmer, så det må være et produkt de får til at køre over den originale nøgle fj betjening

  • #2   29. dec 2009 er i lære hos peugeot, og du kan godt få org. alarm til peugeot.

    men har muligvis fundet fejlen, den har glemt de data´er til alarmen. så den mente at der ikke var nogen alarm til stede. konfigureret den bare igen, nu er der ingen problemer . indtil videre. hehe smiley


Kommentér på:
206 s16 (mærkelig) !

Annonce