{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Upgrade option til Windows 7 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg ved godt dette er et bilforum - men håber i kan hjælpe alligevel.

Tilbage i august måned købte jeg mig en ny Asus Notebook med Windows Vista Home Premium installeret.

Der var en mulighed for, at man - stort set kun mod betaling af portoen - kunne få en upgrade til Win7 når denne kom frem i oktober 2009.

Jeg tilmeldte mig og oplyste så vidt jeg husker også mit Visa kort-nummer.
I slutningen af oktober kom der så en E-mail om, at jeg skulle følge det link, der var i mailen så jeg kunne betale.

Problemet er bare, at der ikke var noget link i mailen.
Jeg kan godt logge ind på min Asus account - men der står bare at ordren er "pending" og jeg kan ikke gøre noget inde på den hjemmeside.

Jeg har nok efterhånden skrevet 8-10 gange til Asus support - men får ingen svar overhovedet.
Og så vidt jeg kan se, er der ingen Asus afdeling i DK - man ryger bare videre til den globale Asus support (som jo ikke svarer overhovedet).

Hos dem der solgte mig Notebook´en er der ingen hjælp at hente, what-so-ever - de henviser til at det er en sag mellem Asus og mig - (var der nogen der sagde kundeservice?)

Er der nogen andre, der har prøvet noget lignende? Så hører jeg gerne fra jer - for jeg er ved at være træt over at skulle vente så længe. Det ender jo med, at der kommer et "Windows 8" styresystem inden jeg får min upgrade smiley


PS: Det skal siges at jeg lagde et indlæg ind i forum på Asus hjemmeside hvor jeg klagede min nød og udtrykte min utilfredshed - men det har ASUS åbenbart slettet fordi det ikke lige passede dem. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Upgrade option til Windows 7
  • #1   8. jan 2010 Vil lige sige det er virkelig dårlig kundeservice fra den forretning du har købt den i.
    Har selv lige haft besøg af ASUS's mand som køre rundt i Danmark, og han pralede åhh så meget af at deres kundeservice er i top osv.
    Her har vi blot endnu et eksempel på at man bliver svigtet.

    Jeg personligt plejer altid at hjælpe folk med at få opgraderet til Windows 7, og det er jo at alle bærbare der er købt efter den 26. Juni 09 med minimum Windows Vista Home Premium har krav på en opgradering.


  • #2   8. jan 2010 Hej dig.
    det kedeligt og høre det du siger. jeg har bare for en måned siden opgraderet min windows til 7. uden store problemer.. jeg skulle ind og skirve en nøgle kode og wupti snupti så var den nye windows 7 hjemme hos farmand.
    jeg har en ven der arbejder i dataengros på falkonér alle, de sælger vidst de asus notebook. måske kan de give lidt hjælp.
    Seb


  • #3   8. jan 2010 Christian L & Sebbe H
    Tak for jeres kommentarer.

    Siden jeg skrev mit indlæg for 1/2 time siden er der faktisk lige ankommet en mail fra dem der har solgt mig Notebook´en - og det ser ud til at de alligevel ikke er så afvisende - så nu ser jeg lige om de evt. vil/kan hjælpe!

    Men tak for jeres indlæg!


Kommentér på:
Upgrade option til Windows 7

Annonce