{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En bruger med kort lunte
  • #1   21. jan 2010 det fint nok du infomere om det.

    men at lave et indlæg over det . ? get over it smiley er sgu da også på en eller andens filterliste med en ford C max til salg pga et eller andet latterligt. det må han om altså.. jeg sku da lige glad smiley

    get over it smiley


  • #2   21. jan 2010 Er over det.
    Men synes bare det er så børnehave agtigt....

    Ikek underligt det bliver kaldt for børnehavegalleriet..


  • #3   21. jan 2010 Næ, det synes jeg egentligt ikke.

    det fremgår ikke i teksten af den radio er nærmest værdiløs uden "hide-away-unit" og reelt ikke vil fungere ! Så dit input synes jeg er helt OK.

    Sælger flipper så bagefter men kunne jo ligeså godt have skrevet det tydeligt selv tidligere, bla. fordi JEG ville have troet at en "hide-away-unit" var noget som gjorde at den del man ser kan gemmes væk og man udefra kun ville se et micro display eller andet - men jeg ville ikke ane at den radio reelt ville være ubrugelig.

    Så, jeg synes ikke der er noget galt i dit indlæg !!



  • #4   21. jan 2010 "VIGTIGT - Skriv kun hvis du er interesseret i varen! Useriøse henvendelser medfører frysning af din brugerkonto."

    Synes ikke rigtig du har noget at brokke dig over. Manden bliver jo heller ikke sur eller noget.


  • #5   21. jan 2010 Allan : Takker...
    Er det forkert af mig at lave det her indlæg??


  • #6   21. jan 2010 Kristian : Det er da normalt at vi hjælper hinanden herinde ik??

    Og det var nu bare ment som en hjælp..

    Og ja jeg ville faktisk gerne ha købt "radioen" af ham....

    Men den handler er han så gået glip af.. Synd for ham..


  • #7   21. jan 2010 Jeg kan så sige så meget at man ikke kan bruge det anlæg uden den box som han siger mangler! Den skal være tilsluttet anlægget før det kan tænde og tages i brug! og det synes jeg ikke at han har informeret nogen som helst om ?

  • #8   21. jan 2010 ja det er forkert, faktisk så forkert at jeg overvejer at smide en udstemme for at hænge manden ud i forum.

  • #9   21. jan 2010 Johnny : Det er du da velkommen til....



  • #10   21. jan 2010 når det var det samme som du havde skrevet til ham.. smiley men det er jo rigtigt nok det han skriver, at han har sat prisen efter hvad den er værd, og må da sige at hvis jeg kunne hente anlæget for under 1000 kr så er det jo også rigtigt billigt ? smiley men nu har jeg selv det anlæg og har ikk brug for et mere hehe

  • #11   21. jan 2010 så vil jeg da kvittere med en "blive stemme" . da det er brugere som thomas der er brug for så man ikke bliver snydt. ville føle mig lidt trist til mode hvis jeg havde smidt 8-900 kr efter noget som ikke virker.

  • #12   21. jan 2010 Faktisk kan man ikke ikke engang købe de bokse fra Pioneer uden at fremvise kvittering... så Thomas har helt ret, radioen er ikke 1 kr. værd....

  • #13   21. jan 2010 Dalsgaard : Ja ja vi er enige at prisen er ok.. Men det kræver jo at køber ved at der mangler noget for at han kan bruge sin "radio".

    Og hvis sælger ikke fortæller køber det, er det jo bondefangeri...


  • #14   21. jan 2010 Thomas er fuldstændigt enig!

    jeg købte mit af en bruger her inde og der anede jeg da intet om at den boks skulle bruges før anlægget virkede! men det fulgte da heldigvis med, men jeg var ved at blive idiot af at lortet ikk gad og tænde! smiley indtil vi satte den boks til og wupti


  • #15   21. jan 2010 Jeg havde troet at manden "flippede" ud da jeg skulle til at læse hans anonce, da der står "en sælger med kort lunte" men jeg kan ikke se nogen steder at han flipper ud, han har bare givet svar tilbage med en kort forklaring, hvis man ikke ved hvad hide-out er, så kan man da bare spørg ham hvad den ting er eller søge på google, eller åbne en diskussions indlæg her på siden hvor man spørger andre folk om det. Hvis det var bondefangeri, så havde han nok ikke skrevet at hide-out mangler. hvis alle folk var nu som dig og lavede en indlægside om en sælger, så ville der nok komme ca 200 stk. indlæg hver dag alene fra nogen som dig.
    Jeg synes ikke det er sælgeren der har en "kort lunte", det er mere dig der virker som en der han kort lunte.


  • #17   22. jan 2010 kort lunte ??? sys da ikke han bliver sur rigtig smiley

  • #18   22. jan 2010 altså hvis jeg var på jagt efter et HU og havde set et med flip skærm til 500 havde jeg da købt det... og jeg var da gået amok hvis lortet ikke havde virket og sælger ikke havde sagt det til mig... så det sq da smukt du lige gider tage dig tid til at skrive det og redde os andre fra at spilde 500 kr

  • #19   22. jan 2010 Tic Tac : Velbekommen.. Men du kan byde ham 400.- for den. Så kan jeg købe den gennem dig.

    Jeg er nemlig på hans filterliste..


  • #20   22. jan 2010 hallo......... skal i ikke i skole. eller pjækker i

Kommentér på:
En bruger med kort lunte

Annonce