{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.246 visninger | Oprettet:

kikset bilhandel og tyveri af benzin {{forumTopicSubject}}

Har brug for jeres mening

Jeg solgte i Novenmber 2009 min bil til en fyr fra århus. Jeg fortalte ham inden købet at min reg. attest lå ved min mekaniker og at jeg først skulle skaffe den hjem.

Han insisterede på at hente bilen med det samme og så kunne jeg bare eftersende attesten. Han kom samme aften og hentede bilen.

Vi skrev en slutseddel og derigennem udvekslede adresser/navne og numre.


I mellemtiden mister jeg min slutseddel, egenforskyldt har jeg åbenbart smidt den ud. Skriver til ham jeg har handlet med at han lige skal SMS' sin adresse til mig. Det gør han så. Jeg er så uheldig at miste min telefon med adressen på og jeg er på herrens mark. Meget uheldig situation.

Jeg afventer så at han kontakter mig så jeg kan få rådet bod på situationen. Det sker bare aldrig.

For 2 uger siden besluttede jeg så at afmelde bilen hos skat da jeg intet havde hørt i 2 måneder og ikke selv havde mulighed for at kontakte ham.

Jeg afmelder bilen på baggrund af et brev jeg får fra statoil omkring man er stukket af fra en benzin regning i den bil jeg afhandlede nov 09. Jeg snakker med statoil og forklarer dem jeg intet har med det at gøre og at jeg bor i kbh og han i århus.

Bliver ringet op af politiet i sidste ugen da de har stoppet en i min bil og de synes det var mærkeligt da bilen blev stoppet i århus og jeg som sagt bor i kbh. De spørger mig om det er min bil og så videre. Jeg svarer jeg har afhandlet den og forklarer dem min uheldige situation. Betjenten ville intet gøre for at formidle kontakt til ham de har stoppet, så jeg kunne få afsluttet sagen.

Blive senere samme aftenn ringet op af endnu en betjent som også har stoppet samme person, bare senere på dagen. Han spørger om det samme som første betjent og jeg forklarer. Denne gang vil betjenten gerne give føren af bilen mit telefon nr.

Fører og jg får kontakt med hinanden og han forklarer han har købt bilen og ham jeg har afhandlet den med oprindeligt. Jeg får hans adresse med heblik på at sende ham reg attest. Får sendt attesten men har fået den retur i dag, åbenbart noget med navnet og adressen på modtager.

Får samtidig i dag endnu et brev fra statoil om at der er blevet tanket benzin og man igen har stukket af fra regningen.

SKriver til ham jeg forsøgte at sende reg attest til og han forklarer det må være en af hans 3 venner der har gjort det.!!

Hvad fanden gør jeg nu? Kontakter århus politi i aften og hører hvad jeg skal gøre. Man får jo lyst til at melde sin bil stjålet, men det ville jo være uetisk, men omvendt har de jo bare gjort som det passer dem.

Nogen som har et godt råd


ps.
Ingen kommentarer om selve handlen, ved godt det var tosset at handle uden attest og det var tosset at smide den slutseddel ud.. det er jeg klar over.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kikset bilhandel og tyveri af benzin
Kommentér på:
kikset bilhandel og tyveri af benzin

Annonce