{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.633 visninger | Oprettet:

Efterlysning af Mazda {{forumTopicSubject}}

Min mormors Mazda er blevet stjålet fra Nykøbing Mors natten til d. 1. Marts, formentlig omkring klokken halv 5 om morgenen da en nabo hørte et bilhorn, det drejer sig om en søvgrå MazdMazda 323 1.5 årgang 1986 med en nummerplade der starter på YD 20, jeg kan desværre ikke huske om det er 110 eller 181 den slutter på..

Mit mobilnummer er 28885293, send mig en sms med ordene bil, mazda eller lign. og jeg ringer tilbage hurtigst muligt,

Samme model som denne, bare i sølvgrå:

http://www.cargurus.com/images/2009/05/20/16/19/1986-mazda-323-pic-43688.jpeg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af Mazda
  • #1   2. mar 2010 jeg har ondt af din bedste det er bare for meget med alt det tyveri og så fanger de dem næsten aldrig hils din mormor og sig jeg håber hun får sin bil igen hilsen djD.

  • #2   2. mar 2010 Tusind tak for støtten, det er anden gang indenfor 3 år den er blevet stjålet, sidst blev den fundet syd for Herning, 100 km fra hvor den blev taget

  • #4   2. mar 2010 Tobias - nej det er ved at være en lidt ældre model jo smiley Nummerpladen har jeg fået bekrlftet nu at den slutter på 181.. Tusind tak for opmærksomheden, det betyder rigtig meget for både min mormor og resten af familien !!

  • #6   2. mar 2010 Tobias

    Lille smule begyndende rust i skærmkanter, den er goldt rigtig flot.. Der mangler en enkelt eller 2 hjulkapsler, og resten er ridsede, fælge er rustne (stål, 13 tommer), ellers er der ingen specielle kendetegn.. 1.5 og GLX og 5-speed mærkerne på bagklappen er også falmede, men ellers er der ikke rigtig nogen kendetegn udover de småting


  • #8   2. mar 2010 Lige præcis smiley Men den er ekstremt pæn af sin alder, jeg har set 20 år yngre biler med mere rust..

Kommentér på:
Efterlysning af Mazda

Annonce